Fleim: politsei eest ära sõitmine
Re: Fleim: politsei eest ära sõitmine
piibek kirjutas:Enne pidurdamist võis kiirus olla maximaalselt 60 kandis, kukkumise hetkel vast mingisugune 40 km/h. Aga see pole üldse asja point.. Antud hetkel nad lihtsalt nägid õnnetust ja kohe täiesti ilma mingisuguse aluseta teadsid kohe öelda, et õnnetus juhtus liiga suure kiiruse tõttu.
Mul oli tume visiir ja väljas oli pime ka, ei näinud teekatet korralikult.. midagi jäi ilmselt ratta alla, ning see ka põhjustas esiratta libisemist. Kukkusin vasakule küljele ja murdsin rangluu.
.. Reporteri video on küll "geeniuste" meistriteos :D
Sellisel juhul ju on õigus, et juhtus valesti valitud sõidukiiruse tõttu. Oleksid valinud kiiruse vastavalt tee ja ilmastikuoludele, ehk siis sõitnud aeglasemalt ja reaalselt ikkagi näinud, kuhu sõidad, oleks praegu ilmselt ratas terve ja ise ka. :)
Ega lubatud sõidukiirus pole see, millega sõitma peab. Talvel kiilakaga lumetormis ei ole ka mõistlik piinliku täpsusega 90 alas 90-ga sõita ju. Kui norima hakata, siis oleks võinud uudise koostaja lisada veel selle, et õnnetus juhtus valesti valitud sõidukiiruse, mittenõuetekohase varustuse kasutamise ja kogenematuse tõttu. See poleks ju parem olnud? :)
edit: Antud hetkel vist natuke vale teema selle arutamiseks. :)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.