Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt → Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF


skulptor
Postitusi: 287
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Ah, ja minu meelest tuli s-rad nimetus sellel hallil ajal tundmatu tehnoloogia kasutusele votuga. Selleks oli RAM AIR. Tegelikkuses on need kaks ohukanalit, muud midagi. Toenaoliselt on S-RAD kui ohuvotu ninaossa alles jatad. Votad ohukanalid ara, enam ei ole S-RAD :ner: . Praegu ei tule tootjatel enam mottessegi RAM AIR kuidagi eriliselt ara mainida ja superbikel taiesti tavaline asi. See on nagu tasuta, pisike turbo.

KW kajastub see suurematel kiirustel ja soites. Ehk selleks kw dokkides vaga jutukad ei olegi.

Ehk keegi parandab kui midagi vaga metsa panin.

Muidu, lihtsalt minu arvamus. See 1000 vesipaber on liialdus. Seda kasutatakse enne laki poleerimist, et "apelsinikoor" ara saada. Koik vesikad, mis lahevad ule tuhande, jaagu rohkem parast lakiga jamamiseks. Siiski, isegi 800 vesipaberi jalje saab uhkelt valja poleerida. 800 vesipaber on kull koige peenem, mida varvi alla kasutaksin. Tegid endale tood, muud midagi aga tulemus tuleb sul arvatavasti vaga korralik.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”