2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Moderaator: Moded
2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Tere, selline isend pakutakse bikele vahetusvarjandiks. Krossikaga plaanin kuus paar korda metsas või männiku mägedes käristamas käiia.
Seltsimehed, rääkige selle ratta olemusest, vastupidavusest, hooldusest, mida soetamisel kindlasti jälgida jne.. Otsingut kasutasin, aga ei leia miskit infot.
Ette tänades, Tiit
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
KX -i kohta ühtteist leiab, aga cc kohta mitte miskit?
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
cc ei ole mudelinimi, vaid on mootori kubatuur. KX 250 peaks mudelinimi olema
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
siin foorumis on seda kasutatud krossika ostmist lapatud piki ja ristipidi. kasuta veidi otsingut ja inffi tuleb piisavalt.
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Juba targem Aga se küll ei puutu sellesse rattase, kuid oskate öelda, mis aastast taolisi tsikleid alumiiniumist kerega tootma hakati?
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
2006 oligi vist esine aasta kui tuli aluraam ja löödi sellest Suzuga koostöös tehtud äbarikust lahku.
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
tiit001 kirjutas:Tere, selline isend pakutakse bikele vahetusvarjandiks. Krossikaga plaanin kuus paar korda metsas või männiku mägedes käristamas käiia.
Seltsimehed, rääkige selle ratta olemusest, vastupidavusest, hooldusest, mida soetamisel kindlasti jälgida jne.. Otsingut kasutasin, aga ei leia miskit infot.
Ette tänades, Tiit
Vastu peab ta täpselt nii kaua kuidas sa ta eest hoolt kannad. Krossiratta pidamine ei ole odav. Iga 5 h tagant õlivahetus(korralikku õli,mitte odavat sitta).Igast muud kuluosad(klotsid-ketid-hammakad-laagrid-jne...). Kolvivahetus kõige muuga ootab sind niikuinii ees. Ühesõnaga mõtle hoolikalt kas on võimalusi seda üleval pidada, muidu lased lihtsalt raipeks ära(juhul kui ta juba seda pole) ja pärast kirud ennast lolliks.
Edu
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Kolvi ja õlivahetus olla just tehtud..
Et siis kui ta on siiski "rauast" raamiga, siis jama äbarik või? Põhjenda palun mx77, mitte et ma sind ülbikuks pean, aga mul selle tsiklivahetajaga(ise ta hetkel väljamaal) kogematta ühine tuttav ja tema ütles et vist on teras raamiga veel..
Ja veel, kui ta on siiski rauast(teras) raamiga, kas miskite koodide järgi võin veenduda aastaarvu õigsuses ning "puhtas"nimekirjas olekus? Pabereid miskeid ju pole..
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
tiit001 kirjutas:Kolvi ja õlivahetus olla just tehtud..
Et siis kui ta on siiski "rauast" raamiga, siis jama äbarik või? Põhjenda palun mx77, mitte et ma sind ülbikuks pean, aga mul selle tsiklivahetajaga(ise ta hetkel väljamaal) kogematta ühine tuttav ja tema ütles et vist on teras raamiga veel..
Ja veel, kui ta on siiski rauast(teras) raamiga, kas miskite koodide järgi võin veenduda aastaarvu õigsuses ning "puhtas"nimekirjas olekus? Pabereid miskeid ju pole..
õige aastaarvu saad vin koodi järgi
www.motodepoo.ee
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
See terasraamiga pill on tegelikult Suzuki, millele Kawa oma plastid külge pani. Ega tal midagi väga häda ei ole aga ei saa öelda ka et väga õnnestunud mudeliga tegemist oleks. Puudutab see siis nii raami kui ka mootorit. Mootor ei ole väga töökindel, igatahes lolle purunemisi oli sellel mudelil palju. Ehk on üheks põhjuseks see te üks õlikanal jooksis kohe väljalaskekanali kõrvalt ja õli sai rängalt vkuuma ja ei suutnud enam määrida. Ei tea. Igatahes Kawa tõmbas ennast kohe peale ühte aastat sellest pullist välja ja tegi päris oma ratta, Suzu müüs seda mudelit veel ühe aasta. 2006 aasta shootoutides loeti see Suzu igatahes väga aegunuks teistega võrreldes.
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Kuidas vin koodi järgi, kas seal se kirjas kuidagi, mitmendad numbrid? Oma bikel praegu käisin vaatamas, sellel mingil numbrireal eelviimane ja üle eelviimane nr sama mis väljalase.
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
ahjaa, sellel mootoril oli just miski ülemine osa ära vahetatud, vist 560€ olla maksma läinud..
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
minu meelest peaks täht või number olema ja ISO standardi järgi peaks 10-s koht määrama aasta
0(A), 81(B), 82(C), 83(D), 84(E),
85(F), 86(G), 87(H), 88(J), 89(K),
90(L), 91(M), 92(N), 93(P), 94(R),
95(S), 96(T), 97(V), 98(W), 99(X),
00(Y), 01(1), 02(2), 03(3), 04(4),
05(5), 06(6), 07(7), 08(8 ), 09(9)
Ja krossika juures erineb tegelik valmistamisaasta mudeliaastast ühe aasta võrra.
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
426f kirjutas:mul on oma sita hunniku elustamise üritusele kulunud 1200eur ja ikka pole valmis,karpa siiber ka kulunud ja see pole odav tükk
Kui tohib küsida, mis see siia teemasse puutub ?
Veidi teemasse ka. Endal oli terasraamiga Kawa(2005) mis peaks antud rattaga kattuma. Ei oska kurta mitte midagi, ei olnud häda raamil ega mootoril(harrastuskasutuses olevana). Mina harrastajale julgeks küll soovitada kindlasti(see, et ei ole alu raam ei määra harrastajal küll nüüd mitte midagi).
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Tänud heade sõnade eest.
Eks kuu lõpus näen ja saan ratast proovida..
Tea, kas isegi suht algajale harrastajale männiku liivas müttamiseks se võrr vähe lahjaks ei jää ?
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
tiit001 kirjutas:Tea, kas isegi suht algajale harrastajale männiku liivas müttamiseks se võrr vähe lahjaks ei jää
?
Kindlasti mitte.
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Käisin siis täna ratast vaatamas, proovimas, mis arvate on 2006a pill või sinna kanti kuskile? http://static3.album.ee/files/1077/26/o ... 5_A9EY.jpg
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
tiit001 kirjutas:Käisin siis täna ratast vaatamas, proovimas, mis arvate on 2006a pill või sinna kanti kuskile? http://static3.album.ee/files/1077/26/o ... 5_A9EY.jpg
See kindlasti 04-05 mudel. Vaata paar posti ülespoole mis mx77 selle aasta mudeli kohta kirjutab......
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
No 04-05 poleks ka veel paha, aga mx 77 koodilahenduse poolest se 92a hoopis on:-)
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
win siis siin. JKAKX250NNA004150
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
VIN-i järgi tegu 2004 rattaga
www.motodepoo.ee
-
- Postitusi: 8463
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 341 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Vaata milline ratas välja näeb, se juba ütleb nii mõnda...
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
aga kui arvestada, et minu tsikkel €1000-ga müügis juba pikalt ja keegi ostma pole kiirustanud, siis väga pügada ma ju ei tohiks rahaliselt saada.. Ja minu sõidud sellega vblla kuus korra või nii kuskil männiku liivaradadel, äkki ikka kärab? Exeli rattad juba olid 12keeki maksnud sellel ratal:-) ja hiljuti 560€ eest kolb, klapid jne vahetatud.. Samas veits oli kolinat kuulda mootoris.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Samas kolin võib tulla ka vanast nukaketist.......
Oman ise sama aastakäigu masinat ja võin kinnitada,et antud aastakäigu masinaga saad kaasa niiehknaa "remontpaketi".
Ei räägi ainult enda masina baasil-sama aastakäiku omas ka kasutaja reinuvader......
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Jah aga kas nukakett siis nii kallis asi, et teda ära ei vahetatud, kui mootor hiljuti lahti käis.. Samas omanik väitis et se imelik kolin nagu koguaeg tal olnud, oli selline tume ja kõmisev kolin nagu ja tuli ta alt, või eestpoolt nagu, vähemalt mulle nii tundus.
Mis hullema stsenaariumi korral seal veel koliseda võib ja mis remont maksab??
Ärge selle viimase küsimuse eest väga materdama hakake
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Kõige hullemal puhul kepsu alumine laager-hinnaklass 100-150+35-40 vahetus.Muidugi võib ka mingi "kala" olla klappide regullis.....
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
Hei!
Heinz..või keegi mainis vist mind e "reinuvader,it",et sama ratast kasutan...siis kasutasin,nüüd juba üle aasta Honda omanik 125cm3(2006)...ja põhjus väga lihtne st minu 2004 Kawa vajas rohkem remonti kui sõita sain,kus-juures sõitsin samuti u kuus 1-2x ja no "peeneks" ma seda pilli ei keeranud(kui oleks nii kõva mees olnud ja ka põhja keeranud...siis poleks vast niigi palju vastu pidanud).Samas kui pill käis,oli selle isendiga ikka väga mõnus sõita,palju mugavam kui praeguse võrriga.Aga vahetust ei kahetse ja üritan "võrrist" viimast võtta.
Aga minu tagasihoidlik arvamus on see,et kui pill käib-meeldib-ja no 1000eur..(oli vist?)...siis võta ära ja abi juppide näol ikka saad.Mind nt aitas väga hr:Kuusk Sakust...tal pea kõik jupid letis olemas ja saab ka kasutatud asju,mis harrastajale käravad veel küll.Ja sellist "tõredat" suhtumist harrastajatesse...ära pane hr:Kuuse puhul tähele...ta toriseb küll,aga aitab samuti.1-asi mis jäi mulle nn "spetside" jutust meelde kui ise Kawasakit omasin oli see,et neil pidi olema üks nõrk koht(peale teiste nõrkade kohtade)tsikli "aju"....minu pillil oli küljes juba "doonor"...kuskilt lammutusest ja vahepeal oli tunne-teadmine,et "aju" jälle läinud,otsisin paaniliselt uut...see oli vahetult enne MMM,i...ja täpselt ei mäleta kuid selle asja hind oli ULME...minu jaoks.Õnneks leidus üks tõsine vene-aja tsiklimees,kes krossi sõitnud juba aastaid...tema remontis mu masinat pidevalt ja ta diagnoosis mu pilli ajus ühe lahtise juhtme...tinutas selle ära ja "vo-la"...ratas käis!!!
Nii,et EDU ja palju seda sõidu aega meil ikka on...võta ära ja naudi!
Re: 2006a 250cc 4T kawasaki krossika head ja vead
No siis hästi kui kodu külje all kawa spetsialistid ka olemas.. Muideks just jõudsin põnniga jalgratastega ringreisilt ja Sakus seal mõisa taga jalka platside juures üks garaaz kawasaki nimesildiga, kas seal ka miski klubi toimetamas?
Veel torgatas selline asi pähe, et kas kabariitidelt se ratas minusugusele 192pikale 92kg sobib üldse, väikseks ei jää? Lahjaks ei jää, seda juba nägin ja sain tunda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.