"Alasti" sõitmine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: "Alasti" sõitmine
Sõitsin täna windstopper särgi ja lühikeste pükstega rolleriga maanteel kahest matkabikest mööda, mille juhid olid skafandris ja tuukrikiivritega ning mõtlesin, et mis nad parem siis juba autoga ei sõida - seal on ka rohkem õhku.
P.S. jalgrattal mul ainult esipidur ongi ja ei saa küll aru, miks peaks sellega pidurdamisel mingil põhjusel üle nipli käima.
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: "Alasti" sõitmine
Päris mõnus on siis kuplikiivri, vesti ja teksadega ennast palaval suveõhtul kruiisimas avastada. Juhus on pime, nii et seda, kus ja kunas võid omatutaka saada, ei oska unes ka näha.
Re: "Alasti" sõitmine
Säga kirjutas:kas mulle ainult tundub, või te sõidategi sellise suhtumisega, et niikuinii kukun ?
Kuidas keegi. Mul peale kolme avariid, milledest ma üheski ise süüdi pole olnud, selles osas illusioone väga ei ole.
Re: "Alasti" sõitmine
XL1000 kirjutas:Lõunamaal linnavahel vaatamisväärsuste ja randadega tutvudes ei kujuta hästi ette,et igalpool mundrisse ja end lahti koorid /.../ Kui kõik kohalikud ka nii liiguvad,mis point peaks mul olema ennast piinata.
Eks lõpuni ei saa midagi välistada, aga seal lõunamaades on tsiklid-rollerid aastakümneid olnud liikluse osa ja ülejäänud liiklejad oskavad nendega tunduvalt rohkem arvestada - elik meie liikluse tõenäolisem case, kus mingi oinas Sulle lihtsalt ette või Sust üle sõidab, on seal mõnevõrra väiksem.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: "Alasti" sõitmine
Heh. Jalgrattaga maratonil 50-e pealt üle nipli käidud. Kiiver läks katki, marrastatud (kahjuks ka korralikult põrutatud) aga oli vaid õlg, üle mille maandusin, õieti küll kõrvetatud läbi särgi, mis jäi ka terveks - ratas jäi ka kõlblikuks ning jäänud 100 kilti väntasin ka läbi. Kukkumine ja kukkumine ei ole vennad.
Muus osas olen aga XL1000-ga ühte meelt.
Ja mis puudutab minu arvamust selle kohta, et mitu avariid, aga ise pole süüdi, siis.... alati oled ikkagi süüdi. Nt ei märganud, et süüdlane ei saa olukorraga hakkama ja lajatab sulle sisse. Sa võid ju olla noor ja heade reaktsioonidega, aga teised ei tarvitse seda olla.
Sõitke ettevaatlikumalt ja mõelge ka teiste eest veidi, ning te ei kuku. Mina kukkusin tsikliga viimati 1989. aastal (õlilomp tuli kurvis bussi alt järsku välja - aga järelikult olin ise liiga bussi lähedal, et sinna sisse sõitsin). Mulle ei meeldinud kukkuda. Loodan, et seda enam ei juhtu.
Re: "Alasti" sõitmine
Tuleb mängu tuua määramatu tegur , mida võiks nimetada õnnefaktoriks.Võib juhtuda, et rattur sõidab elu aeg plätadega ja ei juhtu midagi, võib juhtuda, et iga ilamaga oled pealaest jalatallani turvises ja ikke läbistab puuroigas põõsasse lennates sinu peaaju. kahjuks jah ei oska keegi seda õnnefaktorit mõõta/määrata, kindlaks saab teha ainult katse/eksituse meetodil ja tulemuse saad teada alles elu lõpus.
ise sõidan üldiselt nende kaitsmetega, mis olemas on, tekstiiljope, põlvekaitsmed eraldi seljakaitse. saapad ja sõidupüksid on plaanis hankida.Aga teinekord on paganama hea ja vabastav teha väike sõit ilma varustuseta, rikkuda n.ö. reegleid ja nautida täielikku vabadust...
siiamaani on õnnefaktor üsna kõrgel tasemel olnud. 2 rasket avariid autoga, kukkumine kunagi JAWAga lühikestes teksades ja tsärgiga, vahemere ääres rendikaga külg maha pandud sandaalides, kui läksin peale umbes 500 km läbimist kiirteedel (ketsid olid jalas ja kiiver peas ja küllaltki kõhe tunne südames. 125cm2 ja kahekesi peal, väga ei kihutanud) serpentiinides jne silkit laenutusse tagasi viima.
Vigastustest on mõned kriimustused,peapõrutus ja katkine rangluu(autoavarii)ja katkine sokk rendisikli külitamisest.
Türgis vaadati meid kui imeloomi kui rollurendis kiivrit nõudsime, aga seal on kiivriga sõites tegelikkuses veel topeltturvaline sest kuna kiivriga sõidavad ainult turistid, siis hoiavad kohalikud neist eemale ja annavad teed igal pool kuna sina kui turist kohalikus liikluses tavatingimustes kaua ei elaks;)
Türgis ka nägin ära, mis võib juhtuda, kui plätudes killustiku peale ronid rolluga, kamraad hakkas kukkuma ja pani jala maha, plätu kadus jalast ja varbad olid üleni verised ja sodid, killustikutükke täis, pool puhkust raisus .
Üldiselt , kui inimene olekski algusest saati kõike turvaliselt teinud, elaksime praegu kusagil sügaval koopas kuhu suured kiskjad ei pääse ja sööksime väikeseid putukaid ja närilisi, evolutsioon on loonud inimkonna nii, et osad riskivad ja katsetavad uusi asju arendavad inimsugu, osad on alalhoidlikud ja püüavad inimsugu säilitada. Kuna sellised suhtumised on meil veres siis sõidavadki osad meist täisturvises ja osad stringides ja pole mõtet kedagi selle eest aasida.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: "Alasti" sõitmine
oldmoped kirjutas:Sõitsin täna windstopper särgi ja lühikeste pükstega rolleriga maanteel kahest matkabikest mööda, mille juhid olid skafandris ja tuukrikiivritega ning mõtlesin, et mis nad parem siis juba autoga ei sõida - seal on ka rohkem õhku.
P.S. jalgrattal mul ainult esipidur ongi ja ei saa küll aru, miks peaks sellega pidurdamisel mingil põhjusel üle nipli käima.
t*** sa oled ikka eriline hälvik, või on sul lihtsalt nii suured munad ja elust pohhui.... ületasid kiirust ka veel...
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: "Alasti" sõitmine
Mõttetu vaidlus. Mõeldes oma kukkumisele, mis oleks võinud mul kogenematusest ja suurest egost juhtuda ka suvalise foori taga ja kui varustust ka veel poleks olnud, siis tõenäoliselt siin ilmas poleks enam või suht kapsas. Jalalabast oleksin ilma olnud ning mälestuseks ja meenutamiseks oleva kiivri järgi oleks pea ikka jõhkra paugu saanud otse meelekohta.
Varustuseta tüübid keksivad senikaua kuni kukuvad vähe tõsisemalt, siis on suur hala, et oli mul seda vaja... Aga vaba maa ja igaüks teeb mis tahab. Propageerida seda siiski ei tasuks.
Re: "Alasti" sõitmine
zx12r kirjutas:redhott kirjutas:Kui rahvas tahab hirmsasti Th särgi ja muu sellisega sõita, proovigu tulemust jalgrattaga nii 15-20 kildi pealt esikat panna prooviks, see pagan on suht valus ja piinarikas paranemine ( kiiver surage pähe).
See on hea soovitus ja olen ise sama soovitanud. Või siis lihtsalt joostes end asfalti peale pikali visata...
Mis ideed? Minu soovitus minge Audetesesse batuudile, võtke korralikult hoogu ja proovige pea ees maanduda tagasi batuudile. Ma olen 100% kindel enamus kodanikest ei julgegi batuudil niipalju hoogu võtta et lendaks audentese laealla . Kui isegi suudate hoogu võtta siis tee ei näe silmadega mis ümberringi toimub sest silmad ei ole harjunud. Ja kolmandaks mitte kellegil ei tekki mõtet õhus ümber keerata ennast 180 kraadi ja maa ligi lennata pea ees. Meil on kõigile erinevad oskused ja võimed.
Kui käsin kunagi judo trennis õpetati kukkumist. Fakt on see et kui tavakodaniku heidad üle puus asfaldil siis murrab ta endale kõik võimalikud kondid ära. Tee võite kas või aknast alla hüpata, ei suuda tõestada seda et varustuses aknast all hüppamine oleks kasulikum.
Re: "Alasti" sõitmine
vlarok kirjutas:zx12r kirjutas:redhott kirjutas:Kui rahvas tahab hirmsasti Th särgi ja muu sellisega sõita, proovigu tulemust jalgrattaga nii 15-20 kildi pealt esikat panna prooviks, see pagan on suht valus ja piinarikas paranemine ( kiiver surage pähe).
Kui käsin kunagi judo trennis õpetati kukkumist. Fakt on see et kui tavakodaniku heidad üle puus asfaldil siis murrab ta endale kõik võimalikud kondid ära. Tee võite kas või aknast alla hüpata, ei suuda tõestada seda et varustuses aknast all hüppamine oleks kasulikum.
Maandumine maandumiseks, aga proovi sa ilma varustuseta libiseda asfaldil paarteist meetrit ja siis tulla rääkima varustuse mõttetusest! Ma küll ei tea millest ma räägin ja loodetavasti ei saagi teada, aga iga kell valiks ma tee peal slaidimiseks selga kaitsmetega paksust nahast kombe/tagi kui õhukese t-särgi!
-
- Postitusi: 628
- Liitunud: 29 Mär 2010, 08:32
- Tsikkel: z1000
- Asukoht: Võsu-Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
Re: "Alasti" sõitmine
redhott kirjutas:Kui rahvas tahab hirmsasti Th särgi ja muu sellisega sõita, proovigu tulemust jalgrattaga nii 15-20 kildi pealt esikat panna prooviks, see pagan on suht valus ja piinarikas paranemine ( kiiver surage pähe).
Kunagi aastaid tagasi alakana, sai kukutud purjuspeaga jalgrattaga(kiivrit polnud peas) Tulemus oli see, et põlved/küünarnukid puruks/marraskil, suus 7õmblust ja ülejäänud näos 20õmblust. Järgmised 5päeva sain ainult kõrrega joogijogurtit ja veet süüa/juua. Õnneks olin nii purjus ,et traumapunktis haavu lappides valu ei tundnud. Tsikliga sõites on alati kiiver,kindad,tagi, ülejäänud varustus vastavalt ilmale,tujule.....
Re: "Alasti" sõitmine
Ma tean kull kuidas tundub, kuidas on asfaldil lohiseda ja kuidas on metsas kandude peal lohiseda. Ma pole mingi sportane aga hoog on olnud ikka pehmelt oeldes suurem kui keegi ule puusa viskaks. Kui on lohisemiseks ruumi, mingigi varustus olemas ja takistusi ette ei tule, siis toenaoliselt ei murdu ukski luu. Tekstiiljope on ribadeks olnud, nahkvarustusel moned kriimud. Tekstiiljope paastis sellest, et kuunarnukk oleks luuni kulunud. See on ikka igauhe enda asi, mida kanda, mida mitte aga ajada teistele mingit lapsejuttu motovarustuse mottetusest, see on vastutustundetu. Arvestama peaks ka selle potensiaalse inimesega, kes just mingit "vannabee rebel" juttu usub ja ennast vigaseks voi surnuks kukub. Minu sudametunnistusele oleks liigne koorem ka see kui keegi minu jutu parast monda aega ilma nahata haiglas peas veetma. Uks vaike noks ja kael on murdunud. Sellest ei paasta ukski kaitse. Ulejaanud onnetused on kaitsmetega ikka markimisvaarselt talutavamad.
Kui motovarustusega aknast asfaldile hupata. jaad terveks voi vahemalt laip on enam- vahem uhes tukis. Ilma varustuseta ei joua kojamees ajutukke kokku korjata.
Re: "Alasti" sõitmine
vlarok kirjutas:Heast bodyarmorist ära ei ütleks küll, kuid mis on hea
Mine märulipolitseisse, seal on kõige paremad kostüümid
Re: "Alasti" sõitmine
reimps kirjutas:vlarok kirjutas:Heast bodyarmorist ära ei ütleks küll, kuid mis on hea
Mine märulipolitseisse, seal on kõige paremad kostüümid
Ma arvan et märulipolitsega keegi ei soovi kohtuda ka. Mina käin klientidega kokku saamas, arvan et varukateta armorit saaks paagikotti visatud ja kohtingule mindud ja samas ei ole higikoll .
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: "Alasti" sõitmine
vlarok kirjutas:Heast bodyarmorist ära ei ütleks küll, kuid mis on hea
Kõige parem on see, mida raatsid osta ja viitsid kanda. Need, millele hammas ei hakka ja mida igakord selga panna ei viitsi, on ikka päris sitad.
Re: "Alasti" sõitmine
macintosh kirjutas:elbastardo16 kirjutas:Igaühe oma asi kes millega sõidab ja kui kallis talle ta OMA nahk on
Idee järgi võiks tõesti nii olla aga häda selles, et enamasti tuleb meil ülejäänutel nende iseteadjate haigla- ja raviarveid kinni taguda. Ja kes maksab see tellib muusika. Nii, et: marss sõiduvarustust selga panema.
to macintosh: loll jutt. Kui kogu küsimus oleks ainult rahas, siis tänapäeva maailmas peaks olema võimalik välja arvutada, kui mitu korda suureneb (väheneb) võimalus õnnetusse sattuda vastavalt sellele, kas kiiver on peas või ei ole. Ja siis edasi, mitu korda haiglaravi keskmiselt suureneb tänu sellele, et ratturil polnud kiivrit. Mina isiklikult oleksin küll nõus tegema selle summa peale vastava kindlustuslepingu, et juhul kui midagi juhtub, siis minu ravikuludeks ei kasutata maksumaksja raha, vaid selle katab vastav kindlustus.
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 25 Juul 2008, 16:53
- Tsikkel: 300 EXC Six Days 2022, TRS One
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: "Alasti" sõitmine
Rekkamees kirjutas:to macintosh: loll jutt. Kui kogu küsimus oleks ainult rahas, siis tänapäeva maailmas peaks olema võimalik välja arvutada, kui mitu korda suureneb (väheneb) võimalus õnnetusse sattuda vastavalt sellele, kas kiiver on peas või ei ole. Ja siis edasi, mitu korda haiglaravi keskmiselt suureneb tänu sellele, et ratturil polnud kiivrit. Mina isiklikult oleksin küll nõus tegema selle summa peale vastava kindlustuslepingu, et juhul kui midagi juhtub, siis minu ravikuludeks ei kasutata maksumaksja raha, vaid selle katab vastav kindlustus.
Ja kui palju riik on kulutanud raha, et Sind harida, Su piimahambaid tasuta parandanud, põlvele plaastri pannud kui mänguväljakul kukkunud jne?
Ühiskond pole huvitatud sellest, et Sa nüüd ennast vastu seina plekiks sõidad, investeering tuleb vähemalt nulli teenida
Re: "Alasti" sõitmine
2ndalpha kirjutas:Ja kui palju riik on kulutanud raha, et Sind harida, Su piimahambaid tasuta parandanud, põlvele plaastri pannud kui mänguväljakul kukkunud jne?
Ühiskond pole huvitatud sellest, et Sa nüüd ennast vastu seina plekiks sõidad, investeering tuleb vähemalt nulli teenida
Aga just täpselt seda ma ju ütlesingi: KUI kogu küsimus OLEKS ainult rahas, siis...
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: "Alasti" sõitmine
chadmuska kirjutas:redhott kirjutas:Kui rahvas tahab hirmsasti Th särgi ja muu sellisega sõita, proovigu tulemust jalgrattaga nii 15-20 kildi pealt esikat panna prooviks, see pagan on suht valus ja piinarikas paranemine ( kiiver surage pähe).
Kunagi aastaid tagasi alakana, sai kukutud purjuspeaga jalgrattaga(kiivrit polnud peas)
Tulemus oli see, et põlved/küünarnukid puruks/marraskil, suus 7õmblust ja ülejäänud näos 20õmblust. Järgmised 5päeva sain ainult kõrrega joogijogurtit ja veet süüa/juua. Õnneks olin nii purjus ,et traumapunktis haavu lappides valu ei tundnud. Tsikliga sõites on alati kiiver,kindad,tagi, ülejäänud varustus vastavalt ilmale,tujule.....
Tuttav teema, tagumise piduri asemel korraliku hoopealt ikka esimest vajutada
Õnneks ka siga juuatäis aga läks natuke lihtsamalt, 4 õmblust kuskil kõrva ümber, küljes
Motikaga on samas hea T-särgiga sõita kuigi jah kiiver ikka peas
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: "Alasti" sõitmine
Kuidas kellelgi. Rattarallil mõned aastad tagasi enne Otepääd, mäest alla sõit tihedas grupis. Kiirus ca 50 km/h. Mingi jorss kukkus grupis trügima, puudutas kellegi ratast ja hakkas vibelema. Mul oli õnnetus tema taga olla. Leistang käis üle otsa maha hetkega, ei saanudki aru, mis juhtus. Veeresin üle vasaku käe ja parema õla. Peaga lõin ka küljetsi vastu maad. Seljas oli rattasärk ja rattapüksid, kõik lühikesed. Tulemuseks oli aga see, et kiiver oli puruks ja veidi veristas kiivri rihmaga kõrva. Õla pealt oli nahk maha kõrvetatud. Aga rohkem ei olnud mitte ühtegi marrastust, ei põlvedel ega kätel. Banaanidest seljataskus oli moos saanud. Õla ja käe põrutus oli muidugi tugev, nüüd 8 aastat möödas, aga mingid närvid said pihta ja ikka krambitab aegajalt. Aga ratas jäi ka terveks, sõita oli üle 100 kilomeetri ja kuigi grupp oli läinud, väntasin selle üksinda lõpuni kah.
Peamine tulem oli aga see, et hasart läks üle. Sügisesed võidusõidud tegin ikka kaasa, aga järgmisest aastast enam ei läinud. Ei karda, aga kuidagi... ei ole enam meheks olemise mõõduks see, et teeleminevas ratturite rongis osaline olla.
Kõik see ei õigusta muidugi paljalt sõitmist. Minu kogemus nt on see, et marrastused on küll valusad ja õõvastavad vaadata, aga paranevad ja armid kaunistavat meest. Tõsised vigastused, mis su elu muuta võivad, silmaga sageli ei paistagi. Ja seal aitab vaid kaitseriietus.
-
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: "Alasti" sõitmine
Olen ka ise suvel mõnikord pusa ja teksade ja tossudega sõitnud. (üldjuhul siukse komboga on küll body armor pusa all, aga on ka ilma old. Üsna ettevaatlikult teen liigutusi siis. Aga kui näed palja ülakehaga ja lühikeste pükstega. varbavahe plätuga baikeit, siis tulevad küll külmavärinad peale. Pilt tekib silmeette, kuidas libiseb täiesti alasti mööda asfalti. Ma küll ei tea, kui palju see pusa või teksad libisemist leevendaks, aga tundub kuidagi ohutum, kui päris alasti.
Kuid siiski 99% ajast on paksud saapad, põlvekaitsmetega püksid, kaitsmetega jope, kindad, kiiver minu küljes.
Re: "Alasti" sõitmine
Üksa asi on see, kuidas ise riides oled ja endast hoolid. Hoopis teine tera on näha, kuidas koralikult armeeritud juhtrauataguse selli taga on minis seljakott. Ma saan aru küll, et eneseuhkust see kergitab, aga kerge vääratuse tulemused jäävad selle seni kenakese seljakoti ihu kaunistama kogu eluks. Tema ihu ja sinu südametunnistust.
Tahad ilu enda tsikl kaunistuseks - osta talle korralik ja hästi sobiv varustus. Siis saad seda ilu nautida ka tulevikus.
Põlvpüksi-plätu sõitmist isiklikult aga heaks ei pea. Olemas ju ka suveks sobilik varustus. Ja tavapusa-püksid kukkumise korral palju ei aita - vahel lausa vastupidi - sulavad sulle selga kinni.
Isegi kui õnnestub käna mitte panna -on tulemus aastate pärast haigete ja valutavate liigeste näol 100% garanteeritud.
ja tarkus tuleb esimese suurema sumisejaga, kes sulle vastu põlve 100 pealt lajatab. Küll siis tead, mis tähendab paljaste säärtega sõitmine ja mis maitse sellel on
Soovin kõigile kaharattalistele veel veidi kannatust ja keskendugem tsikli-varustuse üle kontrollimisele ja korda seadmisele ning ükskord see lumi sulab ja pääseme veerema!
Re: "Alasti" sõitmine
aivarik kirjutas:Üksa asi on see, kuidas ise riides oled ja endast hoolid. Hoopis teine tera on näha, kuidas koralikult armeeritud juhtrauataguse selli taga on minis seljakott. Ma saan aru küll, et eneseuhkust see kergitab, aga kerge vääratuse tulemused jäävad selle seni kenakese seljakoti ihu kaunistama kogu eluks. Tema ihu ja sinu südametunnistust.
Tahad ilu enda tsikl kaunistuseks - osta talle korralik ja hästi sobiv varustus. Siis saad seda ilu nautida ka tulevikus.
Põlvpüksi-plätu sõitmist isiklikult aga heaks ei pea. Olemas ju ka suveks sobilik varustus. Ja tavapusa-püksid kukkumise korral palju ei aita - vahel lausa vastupidi - sulavad sulle selga kinni.
Isegi kui õnnestub käna mitte panna -on tulemus aastate pärast haigete ja valutavate liigeste näol 100% garanteeritud.
ja tarkus tuleb esimese suurema sumisejaga, kes sulle vastu põlve 100 pealt lajatab. Küll siis tead, mis tähendab paljaste säärtega sõitmine ja mis maitse sellel on
Soovin kõigile kaharattalistele veel veidi kannatust ja keskendugem tsikli-varustuse üle kontrollimisele ja korda seadmisele ning ükskord see lumi sulab ja pääseme veerema!
kui on selline miniga tegelane tagapingil--tuleb ise ka lyhkarite ja plätudega olla
et siis on ju võrdsem seis ja niipalju ekstreemi ei korralda

Re: "Alasti" sõitmine
Kas siinkohal võib tunnistada, et ma olen enda kiivri seljakotile andnud ja ise ninjahoodi "kiivrina" kasutanud või toob see meeletu fleimimise jälle?
Teen edaspidigi samamoodi, kui seljakotil juhtumisi "mütsigi" pole.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: "Alasti" sõitmine
reimps kirjutas:Kas siinkohal võib tunnistada, et ma olen enda kiivri seljakotile andnud ja ise ninjahoodi "kiivrina" kasutanud või toob see meeletu fleimimise jälle?
![]()
Teen edaspidigi samamoodi, kui seljakotil juhtumisi "mütsigi" pole.
Olen seda isegi mõelnud et ei tahaks kaasreisijat vigaseks sõita, aga tulin ikka järeldusele et kiiver peaks juhil kindlasti peas olema. Kõik s**t ja midaiganes võib näkku lennates palju tähelepanu kõrvale juhtida.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 26 Jaan 2013, 15:04
- Tsikkel: Suzuki gs500e
Re: "Alasti" sõitmine
Kas tõesti mõjub see tuul liigestele nii hullult ? Nagu üks mees ütles, et M-i vend sõitis 100k ja jalutu
Oliver.
Re: "Alasti" sõitmine
Päris nii hull vast asi ei ole, et 100 km ja jalutu. Kõik oleneb ilmast ja kiirusest. Kuid liigesed (ka küünarnukid) võiks võimalikult soojad hoida. Mina nüüd juba tean miks
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: "Alasti" sõitmine
SuzukiGs500E kirjutas:Kas tõesti mõjub see tuul liigestele nii hullult ? Nagu üks mees ütles, et M-i vend sõitis 100k ja jalutu
Oliver.
Tuul tapab põlved ära! Mõnele mõjub kiiremini, mõnele aeglasemalt, aga kahju teeb kõigile. Sõitsin vanuses 12-18 koguaeg ilma põlvekaitsmeteta kevadest sügiseni ja praegu, 21 aastasena, on põlved üsna hellad ja pean neid külma eest palju rohkem kaitsma kui keegi teine minuvanune. Põlved hakkavad lihtsalt valutama kohe kui külma saavad- teinekord ei saa öösiti ilma soojendavate salvide ja valuvaigistiteta magadagi.
Hoidke oma põlvi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.