Õhu probleem pööretel.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
HMT5

Õhu probleem pööretel.

Lugemata postitus Postitas HMT5 »

Nimelt leks targemate inimeste abi tarvis.

Ehitasin 2004a MZ 125 SX Raami peale Suzuki RG 125 mootori. Suzuki peal käis mootor väga hästi originaal õhfiltriga.
Panin mootori MZ peale ja pidin ise ehitama vanast Honda Cg125 õhufiltist sinna midagi . Originaal Suzuki oma ei mahu ära lihtsalt.
Nimelt Probleem käivitus on iga ilmaga ja alati ,kui gaasi anda lähevad pöörded 5000-6000 peale ja sealt hakkab nii iga sekundi pealt tõusma kuni 9000 peale...
Kui sõita tunda on ,et jõudu nagu on ja nagu ei ole. Esimese käigu ja gaas põhjas ning sidur järsult lahti lasta tõstab 2 cm esi ratast ja sureb kätte ära. Kui sujuvalt
kohapealt ära minna ei saa midagi aru ,peale selle ,et pöörded põhja ei lähe. Kui väike hoog sees nii 10 -20 km/h ja teise käiguga gaas põhja panna sureb kätte ära. Kui sujuvalt minna saab hoo üles.

Nimelt küsimus kas karpa saab palju või vähe õhku? Või mida peaksin tegema ? Mis filtri sinna peale saab veel panna mis töötaks ?

Oleks abi tarvis.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Õhu probleem pööretel.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

õhku palju

Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Re: Õhu probleem pööretel.

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Segu tundub lahja olevat (liiga palju õhku-liiga hõre filter). Lisaks võib ta kuskilt lisaõhku saada. Võib-olla pead segu rikkamaks reguleerima.

Piduriketaste valmistamine.

Teema algataja
HMT5

Re: Õhu probleem pööretel.

Lugemata postitus Postitas HMT5 »

Muidugi tal on ka silindri ja karpa vahel (ei tea selle nimetust ) Vahe klots kus on otsa mille ühe otsa küljes on voolik mis läheb raami taha istme alt tagasi teise otsa. Pm nagu õhu jauhutus.

Kasutaja avatar

siniraag
Postitusi: 247
Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
Tsikkel: Suzuki SV650S
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Õhu probleem pööretel.

Lugemata postitus Postitas siniraag »

HMT5 kirjutas:

Muidugi tal on ka silindri ja karpa vahel (ei tea selle nimetust ) Vahe klots kus on otsa mille ühe otsa küljes on voolik mis läheb raami taha istme alt tagasi teise otsa. Pm nagu õhu jauhutus.

selle junni nimi on boost bottle. Õhu jahutamisega pole seal miskit pistmist. See väidetavalt parandab mootori tööd madalatel pööretel.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”