Näide, kui suur ja raske on mootorratas
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Loomulikult tegeleb igaüks enda stiili upitamisega, kuidas siis veel?
Aga jutt oli pigem avalikes kohtades huligaanitsemisest. Ega ma nende tühjade sumpsitorudega kopterimeeste peale kah hästi ei vaata kesk igal võimalusel tallinna kesklinnas gaasirutska põhja keeravad
Mootorratas peabki kõva häält tegema aga seda ei pea teise linna otsa kuulda olema.
Ehk tegemist ei ole mitte niivõrd mingi konkreetse rattatüübi sõitjate porri trampimise (enduromehi trambime mujale
) vaid vastuseisuga avalikule ja räigele eeskirjade rikkumisele.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Aga jutt oli pigem avalikes kohtades huligaanitsemisest. Ega ma nende tühjade sumpsitorudega kopterimeeste peale kah hästi ei vaata kesk igal võimalusel tallinna kesklinnas gaasirutska põhja keeravad

Ehk tegemist ei ole mitte niivõrd mingi konkreetse rattatüübi sõitjate porri trampimise (enduromehi trambime mujale

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
kus on LE s kirjas, et ei vöi tagarattal söita vöi esirattale pidurdada ?
samuti ei ole mustvaldel kirjas, et ei tohi autoga " kummipöletades" kohalt ära minna ja selle teema juures pikemalt peatudes . suvel teeb politsei sulle 2500.- trahvi , talvel ei vaevu ükski politsei sulle trahvi tegema, kui kaapsuga kohalt ära lähed . kuid MIKS on see nii ????
politsei vastus suvel on, et rikud teekatet ja oled ohtlik.
talvel naeltega löhub 4 * rohkem ... kus on point ja idee ?????
veel üks näide . mina lähen kummivilinaga minema .. saan trahvi
läheb öppesöidu auto kummivilinaga minema ei saa .
see on maailma keeruline teema millest vöiks paksu raamatu kirjutada ja poole inimkonnaga kakelda
samuti ei ole mustvaldel kirjas, et ei tohi autoga " kummipöletades" kohalt ära minna ja selle teema juures pikemalt peatudes . suvel teeb politsei sulle 2500.- trahvi , talvel ei vaevu ükski politsei sulle trahvi tegema, kui kaapsuga kohalt ära lähed . kuid MIKS on see nii ????
politsei vastus suvel on, et rikud teekatet ja oled ohtlik.
talvel naeltega löhub 4 * rohkem ... kus on point ja idee ?????
veel üks näide . mina lähen kummivilinaga minema .. saan trahvi
läheb öppesöidu auto kummivilinaga minema ei saa .
see on maailma keeruline teema millest vöiks paksu raamatu kirjutada ja poole inimkonnaga kakelda
Seadused?
No mõni asi võiks olla inimesel ikka OMAL kah kahe kõrva vahel olemas..K2bi kirjutas:kus on LE s kirjas, et ei vöi ..... ?
Ei saa ju ometi igat ülbamist, eputamist või lihtsalt matslust kohe seadusega hakata defineerima.
Või peaks?!
nii tahaks öelda: "sõida, aga ära mölise"
tegelt on nii, et mul oleks savi, sõitku või ilma ratasteta ja 300ga aga seni kuni see ka kaasliiklejaid ohustab, siis see ei ole savi. Ja seda enam ei mõista ma stiili, kus keerad jama kokku ja siis taod veel rusikatega pärast vasta rinda kui vähegi kriitikat tuleb. Mine peenesta kusagil liikluseks suletud alal ja lase seal end männi otsa kui heaks arvad. NB. ei olnud ka viide ainult konkreetsele juhumile.

Loud pipes save lives!!!
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
no ma ei saa aru kuidas on võimalik sellist juttu väljamõelda, muinasjutte kirjutatakse lastele ja teises kohas, aga kui kõiki fakte pole täpselt teada ja on teada vaid auto margid ja mootorratas siis pole mõtet hakata ju ise lugu täiendama ja välja mõtlema.
asi oli nii, et mootorratas tuli kaubamaja poolt kiirendades(lõpp kiirus ca 90-110km/h) ja kaotas juhitavuse siis libises tükk maad ning põrkas vastu keskmises reas punase tule ees peatunud MB takso vasakut tagumist ratast, sealt edasi vasakus reas seisnud Honda Prelude parempoolset külge, siis vastu Prelude ees seisnud Honda Civicu tagumist parempoolset külge ja paiskus keskmisesse ritta Mercedese ette maha.
Mingit ahel kokkupõrget ei olnud, ega mingist pikivahest ei sõltunud asi, vaid mootorratta juht ei oska oma kiirust valida ja liiklus eeskirju järgida ja teiseks sõidetakse ridades mitte ridade vahel.
te olete siin ikka jube targad ja inglikesed
nagu turumutid(mitte kõik)
asi oli nii, et mootorratas tuli kaubamaja poolt kiirendades(lõpp kiirus ca 90-110km/h) ja kaotas juhitavuse siis libises tükk maad ning põrkas vastu keskmises reas punase tule ees peatunud MB takso vasakut tagumist ratast, sealt edasi vasakus reas seisnud Honda Prelude parempoolset külge, siis vastu Prelude ees seisnud Honda Civicu tagumist parempoolset külge ja paiskus keskmisesse ritta Mercedese ette maha.
Mingit ahel kokkupõrget ei olnud, ega mingist pikivahest ei sõltunud asi, vaid mootorratta juht ei oska oma kiirust valida ja liiklus eeskirju järgida ja teiseks sõidetakse ridades mitte ridade vahel.
te olete siin ikka jube targad ja inglikesed

nagu turumutid(mitte kõik)

Korras - mis siin siis ikka vaielda.
Lõpp õige mees oli 110 linnas , see ju pole minig kiirus, mölisema hakkame siis kui kiirus on üle 200. Ja need autod olid lihtsalt jalus, normaalsed inimesed enam peale kella seitset autoga ei sõida.
Ültse võivad kõik idioodid ja ajukääbikud vait jääda kes ei saa aru, et
1. Tsikliga alla 150 linnas EI sõideta
2. Alla 100 ridadevahel EI sõideta
3. Tagarattal lihtsalt PEAB iga korralik mootorrattur iga päev läbima vähemalt 10 kilomeetrit.
4. LE on penskaritele
4. Ja sa pole tegija, kui pidurdades tagaotsa maast lahti ei tõsta.
__
Ja kui ei meeldi siis kolige soome, seal saab tonn euro kui esiratas politse nähes tänava maast lahti tõuseb.
Lõpp õige mees oli 110 linnas , see ju pole minig kiirus, mölisema hakkame siis kui kiirus on üle 200. Ja need autod olid lihtsalt jalus, normaalsed inimesed enam peale kella seitset autoga ei sõida.
Ültse võivad kõik idioodid ja ajukääbikud vait jääda kes ei saa aru, et
1. Tsikliga alla 150 linnas EI sõideta
2. Alla 100 ridadevahel EI sõideta
3. Tagarattal lihtsalt PEAB iga korralik mootorrattur iga päev läbima vähemalt 10 kilomeetrit.
4. LE on penskaritele
4. Ja sa pole tegija, kui pidurdades tagaotsa maast lahti ei tõsta.
__
Ja kui ei meeldi siis kolige soome, seal saab tonn euro kui esiratas politse nähes tänava maast lahti tõuseb.
LE- st
Lugesin hiljuti uue liiklusseaduse projekti, kus on tõesti kirjas, et mootorrattaga sõites peab kahe käega juhtrauast kinni hoidma ja sama aegselt peavad kaks ratast teega kontaktis olema (ilmselt korvi ratast võib kergitada). Nii, et taga või esi rattal sõitmist saaks selle seaduse jõustumisel täiesti karistatavaks teoks liigitada. Võib- olla on sama nõue ka kehtivas LE- s, ei tea.
Huvitav, mis ja kuidas ikkagi tegelikult seal juhtus?
Aga vaadates vähem ja rohkem kirglikke mõtteavaldusi, lisaks siia siis enda oma ka. Lähtudes muidugi arutelu põhjaks olevatest teesidest.
Eks on selliseid inimesi, kel tsikli või võimsamat sorti autoga sõites püsib enesekontroll raudselt mõistuse piires ja seega ka ei juhtu mitte midagi.
Siis on selliseid inimesi, kes suudavad ennast üldiselt kontrollida, aga mõnikord siiski juhtub, et "katus sõidab pealt minema" ning siis võib juhtuda selline asi nagu siin kõneaineks on. Reeglina küll nendega ka ei juhtu suurt midagi kuid mõnikord mõningatega ikkagi juhtub. Pean tunnistama, et ma olen ka seda tüüpi inimene.
Siis on veel selline tüüp inimesi, kes "adrenaliini saamise" või lihtsalt eputamise nimel tihedamas või hõredamas liikluses pidevalt esinema hakkavad ja oma hästilihvitud või siis vastupidi olematuid oskusi demonstreerivad. Nendega juhtub üsna tihti igasuguseid jamasid : politsei kiusab, gondlimüügis on püsikliendi staatus, haigekassa "saldo on negatiivne" jne.
Ja siis on veel selline tüüp inimesi, kes oma lihvitud oskusi käivad oma lõbuks rakendamas, veelgi lihvimas või siis hoopis eputamas seal, kus seda tegema peakski : radadel.
Mulle meeldivad esimese ja viimase kategooria inimesed, teise kategooria inimesi suudan ma täiesti mõista ja kolmas kategooria ajab tihtipeale lihtsalt tigedaks. Eriti veel kui siis peale jamajuhtumist kõiki teisi peale enda süüdistama hakatakse. Kõnealuses juhtumis ei ole küll mingit massilist autojuhtide tõrvamist kuskilt kuulda olnud ja olemasoleva info põhjal ei oska küll tsiklisti ei ohvriks ega ka mitte rullnokaks liigitada.
Aga vaadates vähem ja rohkem kirglikke mõtteavaldusi, lisaks siia siis enda oma ka. Lähtudes muidugi arutelu põhjaks olevatest teesidest.
Eks on selliseid inimesi, kel tsikli või võimsamat sorti autoga sõites püsib enesekontroll raudselt mõistuse piires ja seega ka ei juhtu mitte midagi.
Siis on selliseid inimesi, kes suudavad ennast üldiselt kontrollida, aga mõnikord siiski juhtub, et "katus sõidab pealt minema" ning siis võib juhtuda selline asi nagu siin kõneaineks on. Reeglina küll nendega ka ei juhtu suurt midagi kuid mõnikord mõningatega ikkagi juhtub. Pean tunnistama, et ma olen ka seda tüüpi inimene.
Siis on veel selline tüüp inimesi, kes "adrenaliini saamise" või lihtsalt eputamise nimel tihedamas või hõredamas liikluses pidevalt esinema hakkavad ja oma hästilihvitud või siis vastupidi olematuid oskusi demonstreerivad. Nendega juhtub üsna tihti igasuguseid jamasid : politsei kiusab, gondlimüügis on püsikliendi staatus, haigekassa "saldo on negatiivne" jne.
Ja siis on veel selline tüüp inimesi, kes oma lihvitud oskusi käivad oma lõbuks rakendamas, veelgi lihvimas või siis hoopis eputamas seal, kus seda tegema peakski : radadel.
Mulle meeldivad esimese ja viimase kategooria inimesed, teise kategooria inimesi suudan ma täiesti mõista ja kolmas kategooria ajab tihtipeale lihtsalt tigedaks. Eriti veel kui siis peale jamajuhtumist kõiki teisi peale enda süüdistama hakatakse. Kõnealuses juhtumis ei ole küll mingit massilist autojuhtide tõrvamist kuskilt kuulda olnud ja olemasoleva info põhjal ei oska küll tsiklisti ei ohvriks ega ka mitte rullnokaks liigitada.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Re: LE- st
Samas korviga tsikliga võib ju siis nokk püsti sõitaaadu kirjutas:Lugesin hiljuti uue liiklusseaduse projekti, kus on tõesti kirjas, et mootorrattaga sõites peab kahe käega juhtrauast kinni hoidma ja sama aegselt peavad kaks ratast teega kontaktis olema (ilmselt korvi ratast võib kergitada).

Re: LE- st
aga kas autodele on praegu piiranguid seatud (et kas 0, 1, 2, 3 või 4 ratast peab maas olema sõidu ajal)?nitse kirjutas:Samas korviga tsikliga võib ju siis nokk püsti sõitaaadu kirjutas:Lugesin hiljuti uue liiklusseaduse projekti, kus on tõesti kirjas, et mootorrattaga sõites peab kahe käega juhtrauast kinni hoidma ja sama aegselt peavad kaks ratast teega kontaktis olema (ilmselt korvi ratast võib kergitada).
LE-st
nii seal tekstis kirjas oli. Ju siis korviga võib. Iseenesest vinge pilt võiks olla, kui korvil on esi ratas niimoodi üleval, et tagumine ja korvi ratas maas on. Autode kohta nagu ei mäleta, et oleks olnud määratud teega kontaktis olevate rataste arv.
Küll offtopic, aga enne kui lahmima hakata, võiks natuke tähelepanelikumalt läbi lugeda.aadu
nii seal tekstis kirjas oli. Ju siis korviga võib. Iseenesest vinge pilt võiks olla, kui korvil on esi ratas niimoodi üleval, et tagumine ja korvi ratas maas on. Autode kohta nagu ei mäleta, et oleks olnud määratud teega kontaktis olevate rataste arv.
§ 21. Juhi üldkohustused
(4) Juht on kohustatud:
5) mootorratta, mopeedi, pisimopeedi või jalgrattaga sõitma nii, et kõik rattad toetuksid pidevalt teepinnale;
Uue liiklusseaduse eelnõu on üleval Majandus- ja kommunikatsiooniministterumi koduleheküljel http://www.mkm.ee/index.php?id=7310
Minu arust vääriks see lausa uut topicut, sest sinna on nii mõndagi mittemõistlikku ja raskestitõlgendatavat kirja pandud.
Antud teema kohta vast niipalju, et: shit happens ja kollased ajakirjanikud seebiks!
Ei nohh, eriline nõme pekk värk - peab vist venemaale kolima, või mingi mõttet kroomi ostma, mis ei lähegi taharattase.
Need eesti seadused hakkavad juba täiega närvidele käia - nüüd siis enam ei saagi peda eest tagarattal kino kosmose juurde kimada - eriline nõme. Niikuinii kiirusega pidevalt pannakse...
Vot sellist EU'd me tahtsime.
Need eesti seadused hakkavad juba täiega närvidele käia - nüüd siis enam ei saagi peda eest tagarattal kino kosmose juurde kimada - eriline nõme. Niikuinii kiirusega pidevalt pannakse...
Vot sellist EU'd me tahtsime.
Näide, kui suur ja raske on mootorratas
Mehed seletage mulle mis foorum see on ja milleks see üleüldse eksisteerib. Ma olen aru saanud, et see on foorum kus tsiklimehed kokku saavad, et edendada Eestis mootorratturite kultuuri ja ühtekuuluvustunnet. See mis siin toimub on halenaljakas....pidev inisemine üksteise kallal mingite mõttetute teemade üle ja mis kõige hullem teise avarii üle irvitamine ja lõpuks tembeldatakse teine lolliks ka veel. Eriti jõhker on sm. muruniiduki vms. sõnavõtt. Ma kujutan ette, et see sell tuleb vist haua peale tantsu ka lööma. On ta üldse tsiklimees?
Ei viitsigi midagi rohkem kirjutada....minu pärast kraaksuge siin üksteisega edasi ja vehkige igalpool LE-ga nii palju kui tahate...küll te ise ka varsti taipate, et midagi on viltu.
PALUN MODEDEL MU KASUTAJANIMI EEMALDADA SIIT USSIPESAST, SEST MINA SIIN ENAM SÕNA VÕTTA EI KAVATSE.
Ei viitsigi midagi rohkem kirjutada....minu pärast kraaksuge siin üksteisega edasi ja vehkige igalpool LE-ga nii palju kui tahate...küll te ise ka varsti taipate, et midagi on viltu.
PALUN MODEDEL MU KASUTAJANIMI EEMALDADA SIIT USSIPESAST, SEST MINA SIIN ENAM SÕNA VÕTTA EI KAVATSE.
Omastarust olen väga solidaarne. Kuid sellistele eputistele küll kaasa ei tunne - milleks tagaratas ? Hiljuti nägin üht tegelast endurol esinemas narva mnt. - lasi postimaja ristilt kuni viru ringini tagarattal, mõtetu. Kas tõesti on selline valu esineda ! Kasvagu suureks. Ja siis imestame, miks tsiklitele liisingut ei anta, miks teised liiklejad sinusse eelarvamusega suhtuvad.
Re: Näide, kui suur ja raske on mootorratas
Ehk teekski omavahel selgeks, mis see kultuur on? Ma olen siit jutulõngast tabanud kaks koolkonda -suzurider kirjutas:Mehed seletage mulle mis foorum see on ja milleks see üleüldse eksisteerib. Ma olen aru saanud, et see on foorum kus tsiklimehed kokku saavad, et edendada Eestis mootorratturite kultuuri ja ühtekuuluvustunnet.
ühed ütlevad linnavahel kõvatajate kohta halvasti;
teised tunnevad end kuidagi solvatuna, tulevad vehkima eeskirjadega ja seletama, et keegi meist pole päris puhas poiss.
Aga kui on kangesti vaja eeskirja lugeda, siis vaatame seda
Minu tagasihoidliku arusaama kohaselt rikuvad seda punkti nii tagarattal startijad kui tühjade sumpadega pläristajad. Kultuuri puudumist näitabki see, kui hakatakse eeskirjadest "auke" otsima ja tähti närima, mitu ratast ikka maas peab olema. On ju selge, et kõike pole võimalik eeskirja täht-tähelt sisse kirjutada, midagi peab inimeste oma peas ka paigas olema.LE § 15. Juht ei tohi põhjustada ebamugavusi teistele inimestele ega kahju teed ümbritsevale keskkonnale liigse müra, tolmu ja heitgaasiga, mida antud oludes on võimalik vältida. Tuleb hoiduda otsasõidust loomale või linnule.
Isegi kui tagarattal sõit on lubatud, siis pole selle teostamine südalinnas autode vahel sõeludes mõistlik ja kui end seetõttu ümber keeratakse, pole vaja õigustusi hakata otsima.
Re: Näide, kui suur ja raske on mootorratas
Aga milleks sul tsikkel ? ...miks sul ei ole siis 125 ccm väike võrr mis suudab minna 110 kmh ainult
???
On sul yldse midagi ...või oled niisama kõvataja ?
Et, sa oled meil see kes pole kordagi rikkunud le'd =) ? ..tubli muksu =)
Kust nii tublid tulevad kyll...peaks juurde võtma sealt neid =P
ehk siis 90 % tsiklistidest on halvad ja ei kõlba mitte kusagile ?
võtaks siit jutust ...veel ja veel ...ning veel teksti ...aga OKSELE ajab see kuidas kõik lendavad peale ...naeravad yle ...teevad maha ....sõimavad ,et rikkus Le'd aga ometi on ise samasugused .
Pole päeva kus ma ei rikkuks Le'd ....ma isegi käisin autokoolis tsikli lube tegemas nii ,et rikkusin pidevalt LE'D..........eksami tegin ka Le'd rikkumas......
EDIT : Teeks äkki nii ...iga üks kes rikub Le'd ....tõmmatakse ta kasutaja nimi siit foorumist maha .......huvitav kyll ....kas siia foorumisse vähemalt üks inimene jääb ?

On sul yldse midagi ...või oled niisama kõvataja ?

Et, sa oled meil see kes pole kordagi rikkunud le'd =) ? ..tubli muksu =)
Kust nii tublid tulevad kyll...peaks juurde võtma sealt neid =P
zed kirjutas:Omastarust olen väga solidaarne. Kuid sellistele eputistele küll kaasa ei tunne - milleks tagaratas ? Hiljuti nägin üht tegelast endurol esinemas narva mnt. - lasi postimaja ristilt kuni viru ringini tagarattal, mõtetu. Kas tõesti on selline valu esineda ! Kasvagu suureks. Ja siis imestame, miks tsiklitele liisingut ei anta, miks teised liiklejad sinusse eelarvamusega suhtuvad.
ehk siis 90 % tsiklistidest on halvad ja ei kõlba mitte kusagile ?

jussuf kirjutas:LE § 15. Juht ei tohi põhjustada ebamugavusi teistele inimestele ega kahju teed ümbritsevale keskkonnale liigse müra, tolmu ja heitgaasiga, mida antud oludes on võimalik vältida. Tuleb hoiduda otsasõidust loomale või linnule
Minu tagasihoidliku arusaama kohaselt rikuvad seda punkti nii tagarattal startijad kui tühjade sumpadega pläristajad. Kultuuri puudumist näitabki see, kui hakatakse eeskirjadest "auke" otsima ja tähti närima, mitu ratast ikka maas peab olema. On ju selge, et kõike pole võimalik eeskirja täht-tähelt sisse kirjutada, midagi peab inimeste oma peas ka paigas olema.
võtaks siit jutust ...veel ja veel ...ning veel teksti ...aga OKSELE ajab see kuidas kõik lendavad peale ...naeravad yle ...teevad maha ....sõimavad ,et rikkus Le'd aga ometi on ise samasugused .
Pole päeva kus ma ei rikkuks Le'd ....ma isegi käisin autokoolis tsikli lube tegemas nii ,et rikkusin pidevalt LE'D..........eksami tegin ka Le'd rikkumas......
EDIT : Teeks äkki nii ...iga üks kes rikub Le'd ....tõmmatakse ta kasutaja nimi siit foorumist maha .......huvitav kyll ....kas siia foorumisse vähemalt üks inimene jääb ?

Re: Näide, kui suur ja raske on mootorratas
On ülim au elada nii kõva mehega samal planeedil. Ma viitasin oma postituses kultuurile, mitte eeskirjarikkumisele, ehk leiad rikkumise kõrvalt aega mõelda natuke...korgits kirjutas:Pole päeva kus ma ei rikkuks Le'd ....ma isegi käisin autokoolis tsikli lube tegemas nii ,et rikkusin pidevalt LE'D..........eksami tegin ka Le'd rikkumas......