Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 25 Aug 2010, 02:08
- Tsikkel: Honda CBR 600 f
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Lugesin kogu teema läbi ja tähelepanu pälvis asjaolu, sest olen tegelenud rehvivahetusega 15 aastat.
Kogu selles loos on kõlanud ka õiged seletused, aga need on jäänud ,,emotsioonide,, ja teadmatuse varju.
Kokkuvõtteks teeks edaspidiseks selgeks ka kõigile teistele sõidukikasutajatele, et rataste tasakaalustamine ei ole igaveseks jääv nähtus. Hooajaliselt tuleb kindlasti tasakaalustada rattaid rohkem kui üks kord, sest meie teed ei ole ideaalsed (löökidest tulenev velgede deformatsioon), paratamatult toimub rehvide kulumine, tasakaaluraskused pudenevad küljest ära (mitte ainult kehvast liimist/klambrist vaid ka mehhaanilisest teguritest), madalakvaliteedilised rehvid. Samas kui paigaldati äsja uued rehvid, siis paratamatult ,, sõidetakse rehv sisse,, ja tasakaalustatakse uuesti.
Sebastian, mõistetav on Sinu pahameel rehve paigaldava firma suhtes, sest Sa pole teadlik eelpool olevatest tehnilistest detailidest. Biker24 motokaubamaja probleem on pigem suhtlemises. Maailm on täis inimesi kes annavad lubadusi aga ei täida neid. Seega piirdub nende ,,süü,, vaid tagasi mitte helistamises.
OK, püüdsin kokkuvõtlikult ja selgelt mõtetu teema lõpetada, aga tuli välja nagu alati...
Teenus: Sõidukite remont, autoplekksepa-ja keevitustööd, eeltöö/värvimine, plasti-ning rehvitööd.Tel. 56 90 10 90