Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti

Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti

Lugemata postitus Postitas meph »

Sebastian kirjutas:

Sellise labase keelakasutuse ja isikliku sõimu pärast, eriti mind isiklikult tundmata, nagu mõned siin kasutavad ei teki mingit soovi teile vastata. Hakka rumalaga vaidlema ja oled ise sama rumal.

Minu lugu oli lihtne ja arusaadav ning nagu viimane kasutaja siin kommenteeris ei aja ma taga juriidilist õigust, vaid õiglustundel põhinevat õigust. Töökoda võiks tunnistada, et jah tegime halvasti ning oli meie süü. Andsin ka võimaluse alternatiivne komp leida, mitte rahaline.

Ja miks ma rõhutasin ka teema pealkirjas suhtumist klienti? Sest mind on kolm korda jäetud pika ninaga vastusega "helistame kohe tagasi", "homme helistame teile" jne.

Infoks: Tegu uue auto ja valuvelgedega, Vianori arve 31€

Rumala mulje jätad sa kahjuks ise praegu. Nagu eelkõnelejad korduvalt juba maininud on, siis käitusid esiteks valesti, et konkureerivasse firmasse probleemi lahendama läksid, teiseks, et siin avalikult tatti pritsima hakkasid.

Jah, biker24 poolt veidi nigel, et pole tagasi helistatud nagu lubatud, aga see ka kõik. Mingi kompensatsiooni küsimine, ükskõik mis vormis peale sinu mainitud käitumist (linnas pikalt ringisõit, konkureerivasse firmasse lahendust leidma minemine), on lihtsalt tobe.

Mine “Vaba teema”