Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Re: Biker24 motokaubamaja suhtumine klienti
Sebastian kirjutas:Kaks-kolm nädalat tagasi otsustasin enne uut pikemat väljasõitu igaks-juhuks teepeale jäävast Vianorist läbi astuda, et rooli vibreerimisele mingi seletus leida. Ning mis selgus - kõik neli velge tasakaalust väljas. Lasin uuesti tasakaalustada ning probleem kadus. Loomulikult helistasin kohe ka Biker24 kontakttelefonile ja rääkisin juhtunust, sest nemad ju viimati mul rehve vahetasid ning palusin mulle kompenseerida Vianori arve või leida alternatiivlahendus.
Ei taha küll tänitada, aga kas Biker24 inimestega kooskõlastasid enne Vianori minekut ja said neilt nõusoleku, et nemad hüvitavad teise firma arve? Ilmselt mitte, muidu seda teemat siin ei oleks.
Ma usun, et kui oleksid oma muret neile kurtnud, oleksid nad tasuta üle tasakaalustanud.