Maanteeameti sõidueksamid
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Ma pole küll eksaminaator aga ma saan enda kogemuste najal öelda aga taga ratta blokeerumine ongi ohtlik äkkpidurdusel, sest tagaosa hakkab ju laperdama ka esipidurit kasutades ja mida suurem kiirus, seda uhkemalt hakkab laperdama. Siis tekibki selline taltsutamata hobuse seljas istumise tunne, mida võib-olla eksamineeriad ei taha, et eksamit tegev juht kogeks. Ilmselt on enamus seda laperdamist kogenud aja jooksul. See tunne ei ole mitte meeldiv tunne ja seda kogevad ajapikku kõik ratturid.
Kuid..
Minu arvamus on platsieksami puhul see, et kui eksamit tegev rattur suudab nõutud kiirusel pidurdada nii, et üle joone ei lähe ja tagaratas kasvõi blokeerub ja natukene laperdama hakkab, siis võiks lugeda see ülesanne sooritatuks. Põhiline et ta oskaks sellises olukorras ratast valitseda, püsti jääda ning enne takistust seisma jääda.Sujuvalt pidurdamisega saab hakkama ilmselt igaüks, kui on piisav pikivahe ja aeg. Ilmselt oleneb selle katse sooritus suuresti ka eksami vastuvõtjast.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.