yamaha fz1n vs honda cb1000rr

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 481
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: yamaha fz1n vs honda cb1000rr

Lugemata postitus Postitas Junzu »

harimal kirjutas:

Fazeri seljas istud nagu taburetil - püsti. Samas on sadul mugav, mõnus, pikk maa pole tagumikule probleem, lenks laseb rattaga manööverdada. Ringrajal lustida saab, aga tõsisemal kallutamisel hakkavad mingil hetkel igatsugu veidrad asjad vastu maad käima. Kui on väga isu kallutada, siis võib ratta "dog bones" abil kõrgemaks tõsta ning jalarauad samuti ülespoole orgunnida..

CBR1000 RR on hea vastupidav bike. Isteasend nagu neil ikka - kõhuli paagil. Rajale suurepärane, kuigi mõnest konkurendist elektrooniliste vidinate poolest tsipa vaesem. Kallutada kannatab rohkem kui Fazeriga, aga kui pead linnas tagasipöördeid tegema, siis arvesta, et pöörderaadius tuleb suurem kui Fazeril, sest mingi hetk on lenks vastu paaki. Eks see kehtib igasuguse parklates sipsimise ja muu kohta samuti.
Kui plaanid legaalsetel kiirustel teha läbisõite üle 400km päeva kohta, siis on CBR´iga tagument haige.

Ma sain oma 2001 tsipa näpitud Fazeriga kunagi spido järgi 285 km/h sisse (tont teab, mis ta GPS järgi oli). Kui sulle sarnasest numbrist piisab, siis ei pea sa "päris" sportratast taga ajama.
Sama 2001 Fazer kiirendus tagumiku järgi oli stiilis: kuni 210km/h väga nobedalt, kuni 260km/h tsipa venis juba, üle 260 km/h venib nagu tatt ning mõtled, miks kurat see kiirus nii aeglaselt kasvab.

Minu 2c

Arvan, et teema algataja küsis pigem cb1000r-i kohta, mitte cbr1000rr-i kohta.

EDIT: Nils jõudis ette juba parandusega. Ja tõesti, lisa valikusse Z1000 ka :bsmile:

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”