Honda NSR125 97' - Stokez
Moderaator: Moded
Honda NSR125 97' - Stokez
Sai siis jaanuaris ostetud endale selline masin. pmst oleks vaja natuke abi targemate poolt, mõne asjaga - sellest siis ka see teema.
Masin ehitatud siis streetfighteriks.
Masinal on siis 2taktiline vedelikjahutus mootor - JC22, 17 tollised rattad, ketaspidurid.
Millisena sain masina:
Vana omaniku poolt sai enne mulle müümist vahetatud väntvõlli laagrid ja simmerid.
Praegu tehtud tööd:
Paigaldatud uus kolvikomplekt
Uued silindri tihendid
Uus kollektori tihend
Uus veepumba tihend
Käigukastiõli vahetatud
Kõik metallist osad uue metallik musta värvikihi all
Uued rehvid: Ees: Maxxis ProMaxx 110/70-17 ja Taga: Bridgestone Battlax 160/60 ZR17M/C
Summutil uus matt must värv
Rattad tasakaalustatud ja paigaldatud uued laagrid ja simmerid
amordiõli ja simmerid vahetatud
Uus rihvelist valmistatud tagukondli alus.
vb miskit veel..
Vaja teha:
Summuti ots poleerpastaga üle käia
Sobitada uus tagatuli ja suunatuled
Elektrisüsteem üle vaadata
vb miskit veel..
Mõni pilt värvist:
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Ehk leiad vähe abi! http://www.louis.de/_104f77f5fed1b1dce0 ... =JC22%2F94
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Endal ka Honda NSR 125R. Tegemist on küllaga. Jälgin teemat huviga.
Edu!
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Stokez kirjutas:Siis veel kuidas saaks aru kui kett ja hammasrattad tahavad vahetust? ja mille järgi(mis mõõtude vms) saaks otsida uut ketti ja hammakaid?
Hetkel sellised(ees 13h ja taga 42):
Need hammakad sul pildil on kulunud, ja kett vahetatakse alati koos hammasratastega ära, kogu komplekt korraga. Hammasratas kulub teravaks ja sealt edasi hakkavad juba hamba otsad ära murduma. Väljaveninud kett sõites jõnksutab ning ketti pingutades ja seejärel ringi ajades pingsus muutub. Miks sellel tagahammakas niimoodi keevitatud on? Kas originaal ketijooks ei sobi sinna enam? Originaali mõõte teab iga motopood sulle öelda.
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
janis kirjutas:Stokez kirjutas:Siis veel kuidas saaks aru kui kett ja hammasrattad tahavad vahetust? ja mille järgi(mis mõõtude vms) saaks otsida uut ketti ja hammakaid?
Hetkel sellised(ees 13h ja taga 42):Need hammakad sul pildil on kulunud, ja kett vahetatakse alati koos hammasratastega ära, kogu komplekt korraga. Hammasratas kulub teravaks ja sealt edasi hakkavad juba hamba otsad ära murduma. Väljaveninud kett sõites jõnksutab ning ketti pingutades ja seejärel ringi ajades pingsus muutub. Miks sellel tagahammakas niimoodi keevitatud on? Kas originaal ketijooks ei sobi sinna enam? Originaali mõõte teab iga motopood sulle öelda.
Tänud. See tagahammakas pole minu tehtud, aga see vist tehtud nii, et odavalt suurema tagahammaka saada sinna.
Endal ka Honda NSR 125R. Tegemist on küllaga. Jälgin teemat huviga.
Edu!
Tänud, edu läheb vaja.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
väike nõuanne sulle rehvi asjus kui ära tahad vahetada. ära vägista tagaveljele 170 laia nagu ennem oli, see ei jää sinna õige kujuga. otsi õige rehv mis sellele tsiklile mõeldud.
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
extinction kirjutas:väike nõuanne sulle rehvi asjus kui ära tahad vahetada. ära vägista tagaveljele 170 laia nagu ennem oli, see ei jää sinna õige kujuga. otsi õige rehv mis sellele tsiklile mõeldud.
Okei, aga kas see teeb siis midagi halba kui seal vähe laiem rehv peal on? Sest peenikese rehviga pole just kõige kenam see..
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Stokez kirjutas:extinction kirjutas:väike nõuanne sulle rehvi asjus kui ära tahad vahetada. ära vägista tagaveljele 170 laia nagu ennem oli, see ei jää sinna õige kujuga. otsi õige rehv mis sellele tsiklile mõeldud.
Okei, aga kas see teeb siis midagi halba kui seal vähe laiem rehv peal on? Sest peenikese rehviga pole just kõige kenam see..
Halba teeb see nii su ragakotile kui ka juhitavusele, laia rehvi kitsa velje peale panekuga muutub rehvi kuju, tõmbab keskelt küüru, seda näha ka kulumise järgi, sinu ratta rehvil paistabki keskelt kitsas triip kulunud olema, võimalik on vahetada kiige ja velg laiema vastu aga see juba keerulisem-pead keti sirgelt jooksma saama, pukse laskma treida jne.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
ausalt öeldes, mingit vahet selle kitsa veljega ei ole, kas seal on 150 või 170 rehv peal, laiem ega tuusam sellest välja ei näe. sõita aga on sitem. originaalis käis võist üldse 130...
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Okei, aga muidu asi juba nii kaugel, et kõik metallosad said metallpuru pritsis vms puhtaks lastud ja mõtlen kas lähevad edasi pulbervärvi või lakin lihtsalt üle, sest suht kena on nii
Siis üks küsimus ka, et oskab äkki keegi öelda kus Tartus teostatakse alumiiniumi keevitust?
Oleks vaja need pisikesed asjad lasta ära teha:
Vahepeal tuli siis mõte ka, et võiks ka veljed ära poleerida ja sai sellega alustatud:
Ja siis sellest ka küsimus, et sai lihvitud minifreesiga neid velje ääri ja kurve, ja et kust saaks Tartust osta neid liivapaberi otsasid juurde? Need kuluvad suht kiirelt aga vähemalt hea teha nendega. Oleks siis vaja osta neid juurde, mitte mingi otste komplektina, sest teised otsad kõik olemas ja pole vaja juurde.
Sellised näevad need siis välja:
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Kurat, selle idee peale oleksid pidanud tulema enne liivapritsi et velgi poleerida. Oleks värvi äkki keemiaga maha saanud ja kergemalt pääsenud - ehk oli pind piisavalt sile, et nõmedat lihvimistööd vähendada.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Puhast metalli , eriti alumintsi ära mingil juhul otse laki .
Esialgu võib tunduda tulemus kena aga ära siis sellele mingil juhul enam ilmastiku näita , muidu pead hakkama järgmine talv otsast pihta .
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 26 Juun 2011, 10:21
- Tsikkel: F650ST
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Tere!
Selliseid liivapaberist otsikuid müüakse Würthis. Poodides ei pruugi neid alati sees olla kuid vastava soovi korral pealaost ülejärgmiseks päevaks ikka saab. Palju need ei maksa.
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Gornholio kirjutas:Puhast metalli , eriti alumintsi ära mingil juhul otse laki .
Esialgu võib tunduda tulemus kena aga ära siis sellele mingil juhul enam ilmastiku näita , muidu pead hakkama järgmine talv otsast pihta .
Mis sellest saab siis, tuhmub ära vm?
Aga no siis lähevad jupid pulbervärvi.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Lihtsalt ilma õige krundita ei hoia viimistluskihti peal . Muidu peaks olema : alu/metalli krunt , vajalikud pahtlid , kruntvärv , värv ja siis alles lakk ...
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Tartus alumiiniumi keevitatakse www.crank.ee ja siinne foorumikasutaja riksx
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=65909
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Vahepeal siis olen saanud keevitused ära teha ja ülejäänud jupid lasta ära pritsida. Täna sai need pulbrisse viia, tulevad siis metallik musta värvi. Neljapäeval pidi kätte saama ja siis ka pilte milline jäi. Aga oleks vaja kasutatud tagarehvi, millel oleks niipalju mustrit, et saaks ülevaatuselt läbi, kui kellelgi pakkuda siis kiri PSi. Originaal rehvimõõt on 130/70-17 , aga kui masin minuni jõudis siis oli peal rehv mõõtudega 170/60-17. Niiet kellel on mõni selline tagurehv müüa, mis sobib, siis andke teada!
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Vahepeal siis palju jõudnud teha:
Ostetud uus kolvikomplekt, silindri tihendid, amordisimmerid, käigukastiõli, amordiõli, ja uued rehvid, Taga Bridgestone Battlax ja ees mingisugune maxxis rehv.
Paigaldatud ka uued rattalaagrid ja rattad tasakaalustatud.
Täna hakkan masinat kokku laduma ja siis ka rohkem pilte!
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
täna panin siis silindri peale ja mõtlesime, et hakkame ka amorte kokku panema kuid amordid sai lahti võetud talvel ja hui mäletab kuidas need kokku käisid,
kui kellegil on äkki mingit õpetust kuidas need peaks kokku käima, ehk siis mis järjekorras oleksime tänulikud!
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Ma ei tea kas sul on vaja teada veel või mitte aga esimese postis tahtsid teada mis õli läheb
Käigukasti läheb sae10w40 ja kindlasti siduri lisandiga.
Bensiini segusse läheb 2t tsikli õli soovitatav täis sünt aga sobib ka pool.
Kui veel küsimusi siis anna teada isa ka mõnda aega nsri omanik olnud.
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
janis kirjutas:Stokez kirjutas:Siis veel kuidas saaks aru kui kett ja hammasrattad tahavad vahetust? ja mille järgi(mis mõõtude vms) saaks otsida uut ketti ja hammakaid?
Hetkel sellised(ees 13h ja taga 42):Need hammakad sul pildil on kulunud, ja kett vahetatakse alati koos hammasratastega ära, kogu komplekt korraga. Hammasratas kulub teravaks ja sealt edasi hakkavad juba hamba otsad ära murduma. Väljaveninud kett sõites jõnksutab ning ketti pingutades ja seejärel ringi ajades pingsus muutub. Miks sellel tagahammakas niimoodi keevitatud on? Kas originaal ketijooks ei sobi sinna enam? Originaali mõõte teab iga motopood sulle öelda.
Esimse hammaka kinnitusega on ka mingi jama
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=68603 minu teemast peaksid nii mõndagi huvitavat teada saama.
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
peitupaik kirjutas:Ega sul taga 4t mootori silencer pole ?
Võimalik, ei tea, vana omaniku tehtud see asi, aga no praegu ei sega see, hiljem vaatab äkki leiutab midagi muud sinna, praegu tahaks masina kokku saada ja korralikult tööle panna.
Aga kust saaks mingit sobivamat silenceri sinna osta`?
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Stokez kirjutas:peitupaik kirjutas:Ega sul taga 4t mootori silencer pole ?
Võimalik, ei tea, vana omaniku tehtud see asi, aga no praegu ei sega see, hiljem vaatab äkki leiutab midagi muud sinna, praegu tahaks masina kokku saada ja korralikult tööle panna.
Aga kust saaks mingit sobivamat silenceri sinna osta`?
Ebay või küsi ntks red motolt või üks kõik mis firmalt mis tsikli juppe tellib juhul kui ise mingi välismaalt tellia pole ?
võid eesti lehtetelt ka otsida ju.
Midu on kena omapärane masin sul. sa hakkad eesti teedel ka sõitma ?
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
ma arvan et see silencer on küll viimane asi millepärast muretseda praegu..
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Ikka eesti teedel, kus siis mujal, täpsemalt tartus.
Aga kas kellelgi pole pakkuda starterit sellele masinale?
Või kas annab aretada mingi muu masina starter sellele peale?, sest ebayst tellides on starter 150 euri :S
Re: Honda NSR125 97' - Stokez
Stokez kirjutas:Ikka eesti teedel, kus siis mujal, täpsemalt tartus.
Aga kas kellelgi pole pakkuda starterit sellele masinale?
Või kas annab aretada mingi muu masina starter sellele peale?, sest ebayst tellides on starter 150 euri :S
ära põe selle hinnaga kokku jookseb siis sa oled vähemalt 2 korda õnnetum.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.