Klapivahed
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Klapivahed
Tere siinpere.Mure selline, et sai oma masin soetatud.Masinaks siis Honda Crf 450R 2005 aasta.Natuke aega sai sõidetud ja siis tuli aeg kätte, et tuleb teha esimene hooldus.Õli mootoris,kastis filtri hooldus ja kontrolliks ka klapivahed.Mõõtes vahesid selgus et sisse laske omasid phm polegi ühele ei läinud isegi 0.05mm lehtkaliiber vahele.Sai siis seibe tellitud paar korda ja asi joonde vahe nagu olema peab.Sai sõidetud läbi 10 mootori töö tundi ja masin hakkas imelikult käivituma kui pikalt seisnud ja tegi ka suuremat häält klappide juurest.Sai siis uuesti klappivahesid mõõta ja jälle sama teema vahed paigast.Vasak sisse lase on 0.35 ja parem sisselase on 0.05 järjekordselt.Aga kui välja arvutan uue sibi siis tuleb "1.140" aga oleval neti lehel on kõige õhem seib "1.20" et huvitav kas on ka veel õhemaid ?Ja oskab keegi kommenteerida mis pärast need vahed nii ruttu paigast ära on ?
Ette tänades Marko
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Hei,
see on vanema 450CRF-i tüüpviga. Klapid venivad välja ja uus seibitamine ei aita. Õhemaid kui 1,20 tellida ei saa, küll saab lasta õhemaks lihvida. Aga alla 1,10 on juba oht, et mingil hetkel hakkavad topsiku servad vastu klapivedru taldrikuid käima. Kui näpuga klapi tagaotsa koos 1,20 seibiga katsud, siis tunned, et juba praegu on ta madalamal kui klapivedru taldrik. Seega ei soovita ma küll seibi lihvimist muuks kui ainult väga hädaabiks, et veel max paarkümmend tundi sõita ja siis suurem remont ette võtta. Suurem remont tähendab uute klappide paigaldamist ja klapipesade lõikust ning seejärel taaskord klappide regulli. Kui juba pea maha võetud, siis soovitan ka kolvi vahetada ja katsuda ega kepsu alumises otsas (ühendus väntvõlliga) lõtku sees pole. Kaldun arvama, et ehk juba on, sest klappide venimise sündroom on ajaliselt umbes samas kandis, kus kepsu alumise laagri lõtk võiks tekkida. Siis juba ka selle vahetus. Kui tahad täpsemat nõu, siis helista või meili streetmoto@streetmoto.ee peale.
PS! palju ratas tunde on uhanud üldse?
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Klapivahed
Hetkel on masin sõitnud 82.6 töötundi.ja sellest oma 21tundi minu käes üsna rahulikult.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Sellisel juhul kindlasti vaja alumist otsa kontrollida. Kui sa oma käes olnuna ei ole kolbi vahetanud, siis on see tegevus nii või naa ukse ees ja saadki kuud asjad käsikäes ette võtta. Edu, ja kui juppe või head nõu vaja, siis tead kust küsida
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Klapid vist küll ei veni, aga kui klapi istepinnalt on kõva titaanokiidikiht maha kulunud hakkavad pöörase kiirusega istepinnalt kuluma, ehk siis tegelikult ei aita mingi klapivahede regull, vaid ainult uued klapid ja klapipesade lõikamine.
Ja et seda tulevikus vältida soovitan panna roostevabast terasest klapikomplekti.
Re: Klapivahed
mul roostevaba klapid peale reguleerimist 10h käinud ja vahed pole muutunud,manual näeb ette 3h tagant kontrollimist.päris aeglaselt kuluvad,jõudu peaks nats rohkem olema titaan klapiga aga mina seda vahet ei tunne,polegi vaja titaan klappi.jääb hunnik raha ka alles,kulunud kolviga oli mootoris kolin sees,ma arvasin et seda tegi kepsu alumine laager,uus kolb sees ja mootor vaikne,imelik oli see et vana kolviga oli kompressioon ikka sama jala tunde järgi.kui kaua titaan klapid kestavad 5 klapiga mootoris
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Klapivahed
Hah, ise pidin kah püksid täis tegema kui kuulsin mootoris kolinat/klõbinat, arvasin, et kepsulaager. Püksid kuivasid kui imeväel ära kui kolbi nägin.
Re: Klapivahed
Kui täitsa aus olla siis minu jaoks on see on honda remont üsna uus teema Hea on see et manual on arvutis olemas ja on ka asjalik remondi mees käepärast kui ise hakkama tõesti ei saa.Muidu plaanis oleks panna http://risanti.ee/pood/product.php?id_product=18032 need klapid sisse.Usun et peaks head olema või on enam vähem samas hinna klassis paremaid saada?
Tänades Marko
Re: Klapivahed
Äkki nagu põhjendad ka? Titaanklappide olemasolu küll otseselt jõudu juurde ei anna Või kui, siis sama palju, kui turbo silt vabalthingaval masinal.
426f kirjutas:jõudu peaks nats rohkem olema titaan klapiga aga mina seda vahet ei tunne,polegi vaja titaan klappi.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
mella kirjutas:Äkki nagu põhjendad ka? Titaanklappide olemasolu küll otseselt jõudu juurde ei anna
Või kui, siis sama palju, kui turbo silt vabalthingaval masinal.
426f kirjutas:jõudu peaks nats rohkem olema titaan klapiga aga mina seda vahet ei tunne,polegi vaja titaan klappi.
Nii palju on erinevust, et terasklapid vajavad jäigemaid vedrusid, seega jõukulu nukkvõlli ringiajamisel suurem.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Marko512 kirjutas:Kui täitsa aus olla siis minu jaoks on see on honda remont üsna uus teema
Hea on see et manual on arvutis olemas ja on ka asjalik remondi mees käepärast kui ise hakkama tõesti ei saa.Muidu plaanis oleks panna http://risanti.ee/pood/product.php?id_product=18032 need klapid sisse.Usun et peaks head olema või on enam vähem samas hinna klassis paremaid saada?
Tänades Marko
Kui see paari hind ei ole siis on ikka sigakallid, vaatasin just, et usas on hind $46, seega ca €30
Re: Klapivahed
Ma üsna kindel ,et see on 2 klapi hind.Aga huvitav kas need on "roostevabad" klapid.No eks seda saab ka ennem tellimist helistada ja küsida
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Vabandan üsna lolli küsimuse puhul ,aga nagu eelnevalt ütlesin et uus maailm minu jaoks phm see 4T mootor.Mis see "OEM" tähendab
Re: Klapivahed
titaan klapp pidi kergem ka olema
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Tervitus taas ka minu poolt.Mure sihuke.Masin ei taha väha hästi käima minna peale sisselaske klappide vahetust.Märgi on saanud mitu korda üle kontrollitud, et nad ikka oleks paigas.Klappidel vahed ka olemas nii nagu peab.Karpa on ka seest ilusti puhas.Külmalt on just raske käima saada.Aga kui juba on kuskil 20 sekundit käinud, siis läheb kergemalt.Ainuke asi mida ise arvan on, et karpas pole tüüsid õiged.Manual näita Slow Jet 45;Main Jet 175;Jet Needle OBEKR;Jet Needle Clip Position 4.Th .Hetkel on aga 42,172,OBELR,4 on nõela aste.Segu kruvi on 1\4 lahti keeratud.Ja küünal on täiesti must.Küünal oli isegi ennem klapi vahetust must.Nõela olen proovinud kõigis 6 asendis aga ei muutu midagi küünla värvuse koha pealt.Ja isegi ennem sisselaske klapi vahetust läks isegi paremini käima.Oskab äkki keegi midagi soovitada ??Masinaks siis ikka Honda CRF450R 2002 aasta.
Ettetänades Marko
Re: Klapivahed
mu raibe hakkas ilusti käima peale kolvi vahetust ja klappide lõikamist,küünal puhas ja kõik ok
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Marko512 kirjutas:Tervitus taas ka minu poolt.Mure sihuke.Masin ei taha väha hästi käima minna peale sisselaske klappide vahetust.Märgi on saanud mitu korda üle kontrollitud, et nad ikka oleks paigas.Klappidel vahed ka olemas nii nagu peab.Karpa on ka seest ilusti puhas.Külmalt on just raske käima saada.Aga kui juba on kuskil 20 sekundit käinud, siis läheb kergemalt.Ainuke asi mida ise arvan on, et karpas pole tüüsid õiged.Manual näita Slow Jet 45;Main Jet 175;Jet Needle OBEKR;Jet Needle Clip Position 4.Th .Hetkel on aga 42,172,OBELR,4 on nõela aste.Segu kruvi on 1\4 lahti keeratud.Ja küünal on täiesti must.Küünal oli isegi ennem klapi vahetust must.Nõela olen proovinud kõigis 6 asendis aga ei muutu midagi küünla värvuse koha pealt.Ja isegi ennem sisselaske klapi vahetust läks isegi paremini käima.Oskab äkki keegi midagi soovitada ??Masinaks siis ikka Honda CRF450R 2002 aasta.
Ettetänades Marko
Käivitamisel mängib ainult slow jet ja segukruvi, nõela asend ei loe üldse, see hakkab mängima kuskil 1/8 kuni 1/2 siibri avamist. Segukruvi peaks olema 1½ umbes väljas olema (sul 1/4?). Küünal võib olla must mitmel muul põhjusel, mitte ainult rikkast segust, näiteks õli läbi klapisääretihendite. Nende düüsidega ei tohiks segu rikas kindlasti olla.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6765
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Klapivahed
Hoi!
Kas uued klapid ikka vanade klapipesadega sobivateks töödeldi?
edu
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
yeekim kirjutas:Hoi!
Kas uued klapid ikka vanade klapipesadega sobivateks töödeldi?
edu
Titaanklappe ei soveldata, lased lihtsalt klapipesa üle lõigata.
Re: Klapivahed
Sisse said Prox Stainless. Ja pesad töödeldi ära ja ka välja laske klapid vaadati üle. Klapisääre tihendid said ka kõik 4 uued.
Re: Klapivahed
Ma ei hakanud uut teemat tegema.Ja küsin siin.Mure sihuke:Kui esiamorti sisse suruda,siis käib mingi nõks läbi.Häälelt sihuke nagu moment võtmega keerates polti kinni ainult,et üsna madal heli.Otseselt kuskil mingit loksu sees pole.Kuskil 20 tundi tagasi sai esiamordid hooldatud ja kõik oli sees korras.Varasemalt pole seda imelikku heli tähele pannud.Oskab keegi öelda mis hääl see olla võib?Ei tahaks nigu kohe amorte lahti hakata kiskuma ka.
Tänades Marko
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Klapivahed
Ehh, hea teema.
Küsiks siukest asja, et millest võib olla kui klapid regullida levinud õpetuse järgi, kaliiber peab väikse takistusega vahel olema siis tuleb dirigent aga kui kaliiber korralikult vahele kinni keerata ehk pärast on ehku peale vahele saamine, dirigent ei tule. Kas võib olla, et on nookuri või klapi otsad kulunud, kuidagi kaussis vms mis põhjustaks suuremat vahet kui normaalse regulliga määrab ?
Ohverdan bensiini !
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
No esimesel juhul sul on klapivahed ja teisel juhul paisuvad need mootori töötades olematuks. Siis ongi vaikus majas. Inimene, kes kuulata oskab kuuleb alati klappide tehtavat häält. Kuniks kõik vahed on vastavalt manualile ei ole muretsemiseks põhjust.
See on see kui oled mingis asjas liiga suur professionaal, et märkad igat pisiviga. Ma kunagi paigaldasin kontorimööblit ja krt igas kohas kus ma mitte tööasjus sisse astusin vaatasin kui hästi-ilusti pigaldus tehtud oli.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Klapivahed
Marko512 kirjutas:Ma ei hakanud uut teemat tegema.Ja küsin siin.Mure sihuke:Kui esiamorti sisse suruda,siis käib mingi nõks läbi.Häälelt sihuke nagu moment võtmega keerates polti kinni ainult,et üsna madal heli.Otseselt kuskil mingit loksu sees pole.Kuskil 20 tundi tagasi sai esiamordid hooldatud ja kõik oli sees korras.Varasemalt pole seda imelikku heli tähele pannud.Oskab keegi öelda mis hääl see olla võib?Ei tahaks nigu kohe amorte lahti hakata kiskuma ka.
Tänades Marko
amordiprillid vahest naksuvad.
Re: Klapivahed
esi pidurit kasutades surud amorte kokku või
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Klapivahed
esipidurit kasutan küll jah.samas prillid võivad olla küll..hääl nagu tulebgi ülevalt poolt.nüüd hetkeks on kergem olla kohe teades,et pole midagi tuksis
Re: Klapivahed
Tervist kallid foorumlased.Ma järjekordselt hädas.Mure siis sihuke,et minu kallis ratsu ei taha pöördesse minna kui ma kohapeal gaasirulli põhja keeran.Sureb hoopis välja.Käima tagasi saamiseks peab "hot start" peal hoidma.Sõites kiirendab ja rebib minna nagu poleks mingit probleemi ainuke imelik asi see ,et kui peale kiirendamist gaasi maha lasen siis ta pobiseb summutis.Üle olen kontrollinud stardi abiga karpa ümbruse,et egas teine lisa õhku ei saaks.Siis karpa on saanud uued tüüsid,nõel,õhukruvi ja nõela kaev või kuda teda kutsuti.Ujukitase sai ka paika sätiud.Õhufilter on ka puhtaks pestud.
Ehk oskab keegi mingit nõu anda mida veel järgi kontrollida või on üldse keegi sama laadse murega olnud.
Ettetänades Marko
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.