Kawasaki zx6r puterdab..

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas No_name »

Tegemist on 98 aasta zx6r-ga. Karpadega versioon. Kõik algas sellest, et ratas kukkus tuulega killustiku peale pikali. Külili seisis ta üks 30min. Pärast külili kukkumist ei taha mootor enam korralikult käia. Tühikäigul rutskat keerates on tunda, et päris puhtalt pöördesse ei lähe. Sõita on sisuliselt võimatu. Esimese käiguga veel liigub, aga kõrgemate käikudega hakkab jõnksutama ja ei jaksa edasi liikuda. Mis võis karpades külili kukkumisega juhtuda ?

Kasutaja avatar

mmz
Postitusi: 427
Liitunud: 16 Mär 2005, 22:06
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas mmz »

Pigem sattus ehk mootoriõli kuhugi kuhu ta sattuma ei oleks pidanud. Karpadega vaevalt midagi juhtus.

Kasutaja avatar

Teema algataja
No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas No_name »

Õhufilter oli igastahes korras ja puhas. Karpad tundusid visuaalselt puhtad, kuid igaksjuhuks lasin nad puhastusvahendiga üle. Muidugi raami peal oli bensiinivoolamis jäljed. Need olid karpadest tulnud.

Ja kui soojaks juba läheb, siis käib tooreklapiga kohapeal paremini pöördes.

Viimati muutis No_name, 20 Mai 2012, 18:07, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas Piipz »

karterituulutusest voolas tõenäoliselt õli õhufiltri korpusesse, sealt edasi karpadesse.
muud viga ma neti teel välja ei oska mõelda :)
alusta sellega et kisu õhufilter maha ja vaata, milline korpus seest välja näeb.

ei usu, et sul on vaja karpasid nüüd maha võtta, kuid karpadel all on tühjendamiskruvid, tasuks lasta natuke bensiinil sealt vabalt läbi joosta, kraan peaks PRI peal olema (kui on kraanil selline asend). ning õhufiltri korpuse peaksid ka seest puhastama.

seda muidugi juhul, kui mu teooria üldse paika pidas.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas Piipz »

krt sa jõudsid samal ajal oma postituse teha, kui mina, st ma ei näind su postitust, kui olin juba enda oma ära saatnud.
aga ikkagi igaks juhuks lase karpadest vana kütus välja.

Kasutaja avatar

Teema algataja
No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas No_name »

Piipz kirjutas:

krt sa jõudsid samal ajal oma postituse teha, kui mina, st ma ei näind su postitust, kui olin juba enda oma ära saatnud.
aga ikkagi igaks juhuks lase karpadest vana kütus välja.

Tänud, kohe sukeldun taaskord garaazi ja lasen vana kütuse välja. Vaatan, mis ta teeb. Kuid kütus jookseb normaalselt peale. Filtrit puhtad. See paagi väline pump töötab. Säde peaks olemas olema, sest käima läheb poolest pöördest ja tühikäigul töötavad kõik pütid. Täpselt selline mulje jääb, nagu ei saaks korralikult bensiini kätte. Kraani üleval olevad sõelad sai samuti ära puhastatud.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ujukid võivad ka kinni jääda.
kui karpad on bensust tühjaks lastud (st tuleks enne paagist lahti ühendada ja siis tühjaks lasta voolata), siis võiks proovida õrnalt koksida kummihaamriga alumise kambri külgesid. täis karpadega see koksimine ilmselt eriti ei mõju juhul, kui ujukid kinni on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas No_name »

Lasin karpad tühjaks kruvidest ning koputasin kummihaamriga. Tulemus ikka endine. Sõitma hakates teeb jõnksat jõnksat ning pöördesse ei jookse. Tühikäigul on see poov tunne eriti tugev 1-3k rpmi. Rutskat keerates võtab hingest hetkeks kinni. Kuid kui tooreklapp peale tõmmata, siis on asi natukene parem. Minu mõistus on otsas. Mida järmiseks teha või vaadata ?

Kasutaja avatar

voyager
Postitusi: 114
Liitunud: 23 Mär 2010, 00:56
Tsikkel: ZX-6R
Asukoht: Läänemaa

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas voyager »

Vaata sealt eest õhuvõtu juurest, ega juhuslikult mõni voolik lahti pole tulnud. Mul endal 1999 ZX6R-l tuli sealt mingi vaakumvoolik vms lahti ja siis hakkas ka sarnaselt puterdama.
Karterituulutuse voolik peaks sellel rattal olema suht keskel, seega õli ei tohiks kuskile valesse kohta pääseda. Enda ratas kah 2 korda kogemata külili vajunud, õli pole küll kuskile voolanud.
Viimasel korral tuligi see miskine voolik jälle lahti ja suht kohe hakkas jamama. Panin klambri tugevamini kinni ja siiani korras.

Kasutaja avatar

Teema algataja
No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Re: Kawasaki zx6r puterdab..

Lugemata postitus Postitas No_name »

Suured tänud kaasamõtlejatele. Eest oli see eelnimetatud voolik lahti tulnud ning selles see jama seisneski. Kinnitasin uuesti ja sättisin klambri peale ning anomaalia kadus.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”