TT600 probleemid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

TT600 probleemid

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Alustan uut teemat, sest Triumph TT600 teemades väga palju tehnilist ei käsitleta.
Nimelt maadlen juba pikka aega ühe TT600-ga mis on 2000 aasta ratas.
Probleemiks on hetkel korraliku käimisrežiimi otismine. Olen lugenud erinevaid "kaarte" sisse ja oma unise peaga tegn veel hädakutse ka rollerite teemasse, imestades veel, et miks vastuseid absull ei ole, no mis teha, häbi aga tuleb edasi elada. Ma tsiteerin siis ise ennast:
"Probleemiks on Triumph TT600. Pikka aega olin veenumusel, et kütuse"map" on liiga rikas. Nüüd kus lugesin originaali 10188 peale, asi veelgi hullem. Lugesin 10165, asi muutus paremaks ja hakkas liigutama stabiilsemalt. Probleem 6K-8K vahel jäi, kooleb ära ning jõud kaob. Kui 8K ülespoole läheb siis on kõik justnii nagu peab.
Avastasin jaheda mootoriga, et järsul gaasi andmisel tükkis koolema, isegi väljasurema. Panin käe sumpsi ette ja tundus, et vastusurve tegi asja tuntavalt paremaks. Kahtlustangi nüüd, et seal see kurja juur ongi. Kuna rikkama seguga map käseb rohkem bena silindrisse visata ja kui see põleb siis alates 8K tekitab see summutis ise vastusurve ning sealt ka see jõud.

Küsimus. Kuidas, mida teha, et asi saaks normaalse vastusurve? Panna summuti villa, kuid kui palju?
Kas kellegil näiteks on TT600, tuleks viisakalt külla ning mõistliku tasu eest laenaks korraks kohapeal summutipütti.

Vüi on asjatundjatel muid ettepanekuid?!"

Tänaseks päevaks olen katsetanud, 10188, 10189, 10164, 10165, 10166. Parim neist on 10189 mis oleks selle aastakäigu TT-le küll tehasetähise järgi, kuid aftermarket sumpsiga. Sellel aga tundub olema täiesti tavaline ehk originaal.
Igal juhul on probleemiks vastusurve. Kui käega seda tekitada siis on kohe pöörded üleval ning pill puhub nii nagu peaks. Suuremate pööretega on kõikide mapidega võimalik sõita aga sellleks tuleb palju vaeva näha. Lisaks on jube vaev hommikul külma mootoriga sõitu alustada, gaasi ei saa lisadagi, kohe kooleb ära. Mängid sumpsile vastusurvet, saad pöörde üles siis saab minema.
Seega segukaardi alumie ots on täiega millestki häiritud. Mure suur, sest mõistus hakkab otsa saama!!!
Kahtlustan juba bensupumpa ka, kuid kuidas see saab olla, et alates 8K tõmbab nagu metselajas. siis nagu pumbas viga ei saaks vist olla?!

Vajan tõesti abi, mõtted , olgu need siis halvad või hea on teretulnud.


Teema algataja
hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: TT600 probleemid

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Alustasin ja ka lõpetan selle teema, heh, ühemehe teema :lol: .
Igatahes on kõik probleemid lahendunud ja tänaseks vin öelda, et Triumph TT600 pole paha ratas, vaid on raskesti kasvatatava iseloomuga, kuid kui õpetad teda ja õpid tundma teda siis on asi nautimist väärt.

Asi sai alguse kehvast minekust ja jõuetusest. LoodusInvesti mehed isegi soovitasid inimesele eelmine aasta ratta mahamüüa, et see olevat problemaatiline :wack:

Alguses sai äravahetatud elementaarsed asjad, küünlad ja õhufilter (tõsi, seda alguses mitte siis originaali vastu, mis praeguseks küll peal on, vaid katsetasin Golf II oma mis on sama suur kuid kitsam väheke, silikoon abiks). Äranimetamist vajab see, et tõenäoliselt oleks otstarbekaim selle ratta omanikel osta pestav, korduvkasutusega filter, sest origaalid, mis vaid saadaon, on laos seisnud ligi 5-6 aastat, seega paberi omadused ei ole enam need mis peaks, aga no pole probleemi. Sellel rattal ei mõõdeta õhukogust, vaid kõik sõltub gaasiasendist, koormatusest ning pööretest ning pumba rõhust. Edasine on kõik jhuse hool, kas põleb silindris korralikult või kisub tooreks.
Edasi pusisin kütusekaartiga (hiljem map), sellest on ka üleval juttu. Polnud eriliselt abi.
Järgmiseks võtsin pumba vaatluse alla, sõitsin terve paagi koos rõhujälgimise seadmega, rõhk nagu lubatud piirides, kuid oleks võinud nagu kõrgem olla suurematel pööretel.
Järgmiseks tekkis ilming, et pinge nagu nati madal kõrgematel pööretel. Tegelesin laadimisprobleemidega ning ratas sai ka uue aku. Juhtmete klemmide kokkupitsitamise ühendused võtsin lahti ning hooldasin ära. Tulemuseks eeskujulik laadimine, mis tegelikult andiski lõpptulemi.

VIGA oli mitmes asjas, kuid siiski kõige olulisemaks oli kõrgetel pööretel madal pinge millest sõltus pumba tootlikus ja rõhk!!!
Järgmiseks andsin võimaluse omanikul proovida erinevaid seadistusi ning valida siis ise endale sobiv (eile kiisa teepeal, tervitused ka ratturile kellel on hiilgama ilusa häälega võimas mootor, kuid aeg oleks tagaamort vahetada või lasta hooldada, kiige käis nagu pohmellis käsi, kruusal mingi juhitavus ka selle rattal veel on w :D )
Katsetuse tulemused:
TT600

10088 - -> 6K normaalne, ->7K kerge tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 Väga hea
10089 - -> 6K rikas, kerge puterdamine, ->7K suurem tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 Väga hea
10090 - -> 6K sujuv, ->7K tühimiku praktiliselt pole, -> 10K meeldiv, -> 13,2 Võib rahule jääda
10091 - -> 6K äkilisem, ->7K kerge tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 Väga hea
10165 - -> 6K rikas, suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline
10166 - -> 6K rikas, suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline

S4

10164 - -> 6K rikas, veel suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline
10167 - -> 5K rikas, veel suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline

Omanik hakkab lube tegema, seega rahulik ja ühtlane käitumine, valik 10090. Originaal sellele rattale peaks olema 10088.

Järgmine etapp enda jaoks oleks tõsta protsentuaalselt suhtearve erinevates pööretevahemikes ning katsetada. Meeletu aja võtab see.


Teema algataja
hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: TT600 probleemid

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Väike abipalve Triumphi omanikele. Äkki keegi on nõus tema juures nö laenama korraks oma summuti pütti. Soovitavalt originaalseades, kuid võib ka olla mingi spets toodang.

Tasudes saaks hiljem kokkuleppida. Vaja oleks lihtsalt proovida, muud ei midagi.

:?:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”