Banditi õli ja temperatuurituli

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
t6niz
Postitusi: 33
Liitunud: 23 Mär 2011, 09:25
Tsikkel: suzuki bandit gsf 400

Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas t6niz »

Tervist,

Probleem ilmnes peale mootori remondi tegemist. Tühikäigul põlevad nii temperatuurituli kui ka õlituli, nii kui pöörded lähevad üle kusagil 3-4 tuhande kaovad mõlemad ära. Kas viga võib olla umbes õlifiltrist ja madalast õlirõhust?

Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas meph »

jah


Teema algataja
t6niz
Postitusi: 33
Liitunud: 23 Mär 2011, 09:25
Tsikkel: suzuki bandit gsf 400

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas t6niz »

Aga temperatuurituli?

Kas see ei peaks mitte jahutusvedeliku temperatuuri näitama?

Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas meph »

GSF400 mudelil on õlijahutus.


Teema algataja
t6niz
Postitusi: 33
Liitunud: 23 Mär 2011, 09:25
Tsikkel: suzuki bandit gsf 400

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas t6niz »

Eeei tohiks olla õlijahutus. Manualis pole õlijahutuse kohta grammigi juttu. GSF 600 ja 1200 on õlijahutusega, GSF 400 on vesijahutus.

Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas meph »

Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas meph »

Ma siis teen puust ja punaseks ette... madalal pöördel pole eriti õlisurvet = õli ei käi suurt mootoris ringi = mootor kuumeneb/õli kuumeneb mootoris = temp tuli hakkab põlema... tekib surve, õli käib ringi, mootor jahtub, tuli kustub...


Teema algataja
t6niz
Postitusi: 33
Liitunud: 23 Mär 2011, 09:25
Tsikkel: suzuki bandit gsf 400

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas t6niz »

Mõlemad tuled põlevad ka külmast peast.

Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas meph »

Andurijuhtmed valesti ühendatud?


maiko93
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas maiko93 »

See on küll huvitav teema, endal käis samamoodi mootor maas ja minul ei põle ükski tuli :D ( ei põle jahutuse tuli kah kuigi radikas veits lekkib kuskilt... :roll: ) manualis on antud mingi õli möödumis klapp mis siis jätab õlifiltri ja anduri mängust välja...


Teema algataja
t6niz
Postitusi: 33
Liitunud: 23 Mär 2011, 09:25
Tsikkel: suzuki bandit gsf 400

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas t6niz »

Samas, võib ju olla ka, et õlipumba filter on pahna täis tõmmanud, sest ega karteripõhi alt ei käinud, ainult ülemine ots. Aga jah, külmast peast ja ka sooja mootoriga tuled põlevad, sõites kaovad ära. Igaks juhuks märgiks veel siinkohal ära, et GSF400-ga on tegu


mav333
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Apr 2012, 14:35

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas mav333 »

Küsiks vahele, et mis on normaalne mootorratta õlitemperatuur, kui on olemas ka õli jahutusradikas?


Teema algataja
t6niz
Postitusi: 33
Liitunud: 23 Mär 2011, 09:25
Tsikkel: suzuki bandit gsf 400

Re: Banditi õli ja temperatuurituli

Lugemata postitus Postitas t6niz »

Seda võid otsida tehasemanualist, seal on suure tõenäosusega töötemperatuur kirjas

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”