A1 mootorratas võib olla suurema töömahuga kui 125cc?
Re: A1 mootorratas võib olla suurema töömahuga kui 125cc?
Kui seaduse lauset natuke loogiliselt õgvendada, siis on tulemuseks nt: mootorratas töömahuga <= 125ccm ja võimsusega <= 11kw või mootorratas võimsuse/massi suhtega <= 0,1 KW/kg. Sõna "mille" tähistab mootorratast, seega tundub Mairzi teine tõlgendus väärana.
Kusjuures, A2 kati puhul kasutatakse sarnast sõnastust, aga seal on kohe selge, et mootorratas võimsusega <= 35kw või mootorratas võimsuse/massi suhtega <= 0,2 KW/kg.
Mõlemal juhul kehtib veel piirang, et ei tohi olla ümber ehitatud > 2x suurema võimsusega sõidukist.
Mis puudutab Maanteeametist korrektse info saamist, siis sellele ma eriti ei panustaks. Meenub üks paari aasta vanune juhtum tuttavaga, kes käis pealinna ARKis sõideksamit tegemas, aga ei lastudki eksamile. Probleem oli saabastes, st mõiste "hüppeliigesekaitsega saapad" tõlgendamises. Tuttav tõlgendas seda ÕSi alusel, st "hüppeliigesekaitsega saabas" = "hüppeliigese kaitset pakkuv saabas", ja tõmbas jalga tugevad poolde põlve nahksaapad. Vastasel juhul oleks ju nõutud "hüppeliigesekaitsmega saabast", millel olemas vastav turvaelement hüppeliigese piirkonnas. Kaebas veel eksamikomisjoni esimehele, aga no vastus ei kannatanud mingit kriitikat. Kusjuures, tegu oli sama tegelasega, kes nüüd nõuetele vastava eksamisõiduplatsi õigeaegse sebimisega hakkama ei saanud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.