Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
romulus kirjutas:Kui keegi neopren kaitsmeid on kasutanud võiks kommenteerida.
Tuli ratas 5a. tagasi koos nendega USAst ja pole seal all midagi juhtunud.
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
retro kirjutas:onusnooker kirjutas:Enda rattal on momendil ka 20w sees ja see ka liiga vedel. Ratast ostes oli vist amordis miskine 90w siis oli tegelikult parem.
Kas see ei viita pigem sellele, et oleks põhjust vedrud uute (progresseeruvate) vastu vahetada?
Ise proovisin ka vanade vedrudega 15W (originaalis 10W) ja oli väga ebameeldivalt jäik.
Nüüd uute progresseeruvate vedrudega juba mitu aastat 10W-ga ja väga Ok on.
Võimalik, otsi vx-le vedrud. Või üldse otsi sellele rattale mingeid juppe. Braueris väideti (kataloog väitis), et mul on üks õhufilter.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
moviir kirjutas:Võimalik, otsi vx-le vedrud. Või üldse otsi sellele rattale mingeid juppe.
Küsi siis Ramo või mõne muu varuosa müüja käest ka - kõik saadud mis siiani vaja.
Ja kui eestist ei saa/raatsi osta, siis nt ebay-s on kola küll ja veel... sh prog.vedrusid hulgi
EDIT Ja filtreid ongi ju pmst 1, sest mõlema püti otsas on ühesugused - ehk ostad lihsalt 2 samasugust. Või nagu ökomehed teevad - tõstavad esimese (puhtama) taha ja ostavad ainult ette ühe uue.
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
moviir kirjutas:Võimalik, otsi vx-le vedrud. Või üldse otsi sellele rattale mingeid juppe. Braueris väideti (kataloog väitis), et mul on üks õhufilter.
Ise tellisin kunagi Wemoto-st Hagon-id.
http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/vx_8 ... on_-_pair/
Müüb ka nt Louis (Wirth): http://www.louis.de/_3050ae598f790e82ab ... r=10045856
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
Mul selline küsimus, et kui rattal on tagurpidi esiamordid ja õli tilgub velje peale, siis minu loogika ütleb, et ei saa olla viga ülevalpool asuvates simmerites vaid lekkima peab ikka kusagilt alt otsast (tean tean et õli jääb ju ülevalt vähemaks aga ikkagi... ) Kas tal on seal all esiratta võlli juures ka mingi tihend?
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
sigaelmar kirjutas:Mul selline küsimus, et kui rattal on tagurpidi esiamordid ja õli tilgub velje peale, siis minu loogika ütleb, et ei saa olla viga ülevalpool asuvates simmerites vaid lekkima peab ikka kusagilt alt otsast (tean tean et õli jääb ju ülevalt vähemaks aga ikkagi...
) Kas tal on seal all esiratta võlli juures ka mingi tihend?
Ega sul 2003-04 ZX6R ole?
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
mart211 kirjutas:sigaelmar kirjutas:Mul selline küsimus, et kui rattal on tagurpidi esiamordid ja õli tilgub velje peale, siis minu loogika ütleb, et ei saa olla viga ülevalpool asuvates simmerites vaid lekkima peab ikka kusagilt alt otsast (tean tean et õli jääb ju ülevalt vähemaks aga ikkagi...
) Kas tal on seal all esiratta võlli juures ka mingi tihend?
Ega sul 2003-04 ZX6R ole?
Ei. Mul on 97 ZX6R aga üsna täppi
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
Kaks nädalat tagasi Motodepoos hooldatud (simmerid, tolmutihend ja õli) esiamordist lahkus paari päevase seismise käigus suur enamus õlist Korralik loik oli maas ja velge mööda valgus alla.
Rahustage nüüd mind ja öelge, et piisab uute simmerite paigaldusest ja miskit tõsisemat tõenäoliselt ei ole viga?
Kuramuse nädalavahetus kohe rikutud...
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
Kui palju enne seismist sõitis? Vasak või parem (sõidusuunas) ?
Eks seal võimalusi mitmeid aga idee poolest ei tohiks amort seistes tühjaks joosta, seega kui silmaga tuvastad, et kindlalt tihendi vahelt õli tuleb siis viitab see mingi suurema tihendite tehnilise vea poole. Tõenäoliselt on kas simmer defektne või paigaldusel tehtud praak ala stopperõngas kehvasti/panemata, simmerit paigaldamisel vigastatud või mõni kolmas ebatõenäoline põhjus .
Soovitaks tolmutihendi lapik kruvikaga välja koukida ning uurida mis sealt paistab, refereerimiseks vaata teise amordi pealt kas on ühte nägu ja tegu.
Muidugi soovitaks esmajoones töömeestele tagasi viia selle, normaalne see pole.
Ohverdan bensiini !
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 10 Apr 2011, 15:37
- Tsikkel: Ninja ZX 9B
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
Eelmine aasta tegi motodepoo sama triki ka mul sõbra rattaga...kutt sõitis koju kõik ilus kena aga nädal hiljem hakkas amort lahmama...viis siis tagasi depoosse ratta et ta saab aru et B varuosade eluaeg tänapäeval lühem aga et see on naljanumber...et enne sellist jama ei olnd..tehtigi uus vahetus ning pärast oli kõik korras...kestab siiani...ilmselt keegi pani lihtsalt näpuka...kui ta enne nii ei lahmanud sul joosta..kui aga enne vahetust sul ka nii jooksis siis peaks olema seal mingi suurem vigastus( st et simmekate kohapeal mingi tugevam kraaps jne) mida endiselt depoo mehhaanikud oleksid pidand märkama. Vii tagasi las teevad uuesti..
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 10 Apr 2011, 15:37
- Tsikkel: Ninja ZX 9B
-
Teema algataja - Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
retro kirjutas:onusnooker kirjutas:Enda rattal on momendil ka 20w sees ja see ka liiga vedel. Ratast ostes oli vist amordis miskine 90w siis oli tegelikult parem.
Kas see ei viita pigem sellele, et oleks põhjust vedrud uute (progresseeruvate) vastu vahetada?
Ise proovisin ka vanade vedrudega 15W (originaalis 10W) ja oli väga ebameeldivalt jäik.
Nüüd uute progresseeruvate vedrudega juba mitu aastat 10W-ga ja väga Ok on.
Tean, et viitabki just vedruvahetusele. Lihtsalt ei raatsi veel
Re: Esiamordid, selle kuluvad osad, üleüldiselt.
Peale hooldust sai sõidetud vast ca 600km. Viimane sõit eelmine pühapäev, siis ma mingit leket veel ei märganud. Ja enne hooldust ei lekkinud ka midagi. Aga kuna tolmukatted olid kehvas seisukorras, siis sai täishooldus ette võetud. Ja lekib parem pool.
EDIT: Ratas ette näidatud ja kolmapäeval läheb simmer uuesti vahetusse. Ilmselt trehvas pooletoobine. Tänud Tartu depoo meestele mõistliku suhtumise eest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.