Sidur libiseb kõrgetel pööretel

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Sidur libiseb kõrgetel pööretel

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Habemega teema, panen copy/paste vol.2 Nendes jutt küll R mudelitest aga põhimõtteliselt sama keiss, seibe pole kõnealusele mudelile vaja kui vedrud korras:

Siduritest jahutud siin üksjagu, panen copy/paste:

PostitusPostitas tramm66 » Reede Apr 10, 2009 23:43
Kui kohe vahetad alla lubatud mõõdu friktsioonkettad välja (ilmselt 2-3 tk) ja paned vedrudele seibid siis hoiad ära õige pea siniseks ja kõveraks tõmbunud vahekettad, põlenud vedrud (ühesõnaga kogu pakk p...s). Ehk siis osta uus sidurikomplekt, õli ja filter..... - et miks õli ja filter? Sellepärast, et kogu see kulusodi friktsioonketastelt asub ju ikkagi sellesama kuitahes värskelt vahetatud õli sees :wink:
Ketaste paksuse leiab mudelikohasest manualist, kui kõik on normi piires siis tee nii: http://album.ee/album/256344/50019965 ja vaheta välja õli (sh. mark) koos filtriga.

järgmine:

PostitusPostitas tramm66 » Teisipäev Dets 05, 2006 16:35

  • siduri modifitseerimine – ei seondu küll power-up teemaga, küll aga rahalise kokkuhoiuga. Tehasest on siduri töölerakendamise jõud mugavaks tehtud misläbi surveplaat ei saa piisava jõuga ketastele suruda. Tulemuseks siduri libisemine (ka lõppkiiruse kadu) ja suhteliselt kiire kulumine. Aitab vedrude vahetamine aftermarketiga või siis, olenevalt mudelist, kas spets seibide või kausside kasutuselevõtt: seibid: http://beta.album.ee/node/9194726/50021681
    kausid: http://beta.album.ee/node/9194727/50021681
    Siduri lahutamiseks peab edaspidi rohkem jõudu rakendama aga kulumine väheneb tuntavalt, samuti väheneb oluliselt libisemise tõenäosus ning kasvab lõppkiirus. Kõnealustest seibidest ja ka siduripoltidest tuleb veel juttu edaspidi (soovimatu inertsjõu vähendamine).

Ja lõpetuseks soovitan igasugu tööde ettevõtmistel (raha, aja ja närvide kokkuhoiu mõttes) tegeleda ainult nende asjadega mida valdad. Kui pole endas kindel - pöördu spetsialisti poole sest ise saad lõpuks hakkama küll aga aega ja raha läheb tihtilugu topelt.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”