Mure akuga.
Re: Mure akuga.
Tere. Tsikliga(BMW F650 1995 aasta) sõites kaob akust vool ning mõõtsime sõbraga aku pinget ning aku ise oli tsikli peal ehk siis tsikli klemmidega ühendatud. Siis, kui tsiklimootor ei töötanud, näitas tester pinget 12,4 V, kuid kui panin tsikli käima, näitas 11,8 V. Samas proovisin sama akut sõbra tsikli peal ning tester näitas töötava mootoriga pinget 14,05V. Mida võib järeldada? Vahetasin tsiklil piibud ära, kuna need feilisid ning asemele panin mingid rolleri omad. Kas see ei mõjuta tsikli elektrivärki?
Regasin end Kõrtsiteele ka ära ning nüüd oleks jama, kui ei saaks minna.
mx2 a.k.a. Eints
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.