Komisjonimüük/kukkunud ratas
Re: Komisjonimüük/kukkunud ratas
pacaan kirjutas:Ehk jutu mõte on selles, et kui ostad "rääbakama, kukkumata ratta" siis petad ainult ise-ennast, lihtsam oleks harjuda tõsiasjaga, et ju ka selle rääbakaga kunagi keegi vähe külili käinud on aga pole pidanud vajalikuks kosmeetiliselt korralikult taastada (nagunii läheb varsti jälle ümber...) - tähtis on siiski ainult see, et olulised asjad oleks sirged ja poleks "porr-remonti" tati-teibi tuuningu kujul jms. Ja veelgi olulisem point selles, et ei maksa karta kukkunud ratast, küll aga tasub karta raske avarii läbinud ja vaese, võhikliku aga kasumiahne inimese poolt "taastatud" ratta ostu - viimastest ei pruugi kunagi ka parema tahtmise juures enam normaalset sõiduriista saada..
Tõsilugu... Samas kõik oleneb konkreetsest rattast ja matsust. Mõni lihtsalt lohisenud ratas võib esmapilgul paista täitsa ratta nägu, aga taastamine maksab miljon, sest igal pisikesel asjal on täpselt 1 kild kuskilt nurgast küljest ära. Ja käima pannes immitseb kuskilt sellisest kohast õli, kust teda viisakalt remontida ei kannata. Teine, millel on hark kõver ja ratas kõhu all, võib olla mõne tunni töö, et korda teha. Samas peale hargi vahetamist on tõehetk. Äkki pead hakkama raami ka vahetama. Ja võib ka kokkuõttes miljon maksta.
Kui ma 16 olin ja mingit kogemust polnud jaapanlastega, ostsin ka korralikult laksu pannud 600 ninja. Seal oli liiiga palju kõveraid ja katkiseid juppe. Poolteist aastat ostsin sellele juppe ja keerasin külge. Aga samas kokku tuli väga hea ratas. Noh natuke üle turuhinna läks kokku.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... 00#p562360
Selle teema peakangelane on ehtne näide pornost (auto24 lingil küll juba uus ratas sama müüja poolt, aga ehk see bandit ei leidnud uut õnnetut omanikku..)
Ratas oli korraliku paugu pannud ja igalt poolt natuke pihta saanud, aga taastamise asemel oli sellele lihtsalt 20 kilo pahtlit peale visatud ja ratta kuju välja lihvitud. Esiharki kahjuks sirgeks pahteldada ei õnnestunud. Samas kaugelt nägi ratta moodi välja ja hind oli ka nagu päris ratta oma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.