YZF 750 R ei tööta ilusti.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: YZF 750 R ei tööta ilusti.

Lugemata postitus Postitas Andrea »

timoriik kirjutas:

Võta exup klapi küljest trossid lahti ja keera käsitsi klapp lahti siis saad sõita. Lihtsalt alt järsult peale keerates on auk sees. Karpad pole mingi eriline teadus, ise paigaldasin samale rattale kunagi dynojet kit-i peale. Võta kõik ilusti lahti ja puhasta ja kokku tagasi.

Täna plaaningi selle EXUP-klapi välja keerata seest ja siis uuesti proovida. Servomootori trossil olid mõned kiud katki läinud. Harutasin need lõpuni lahti ja lõikasin ära. Võib-olla ei taha see tross seal liikuda enam hästi. Eks see näha ole, kuidas tööle hakkab.

davidsoniharald kirjutas:
Antu14 kirjutas:

Mul olid karpad ratta pealt maas umbes 2 kuud. Kas selle ajaga võib see nõelade pidamine pekki minna? Krt see karpamajandus tundub nii keeruline, et kui ma selle pulkadeks tõmban, siis see ratas kokku enam ei lähe. :D Kuidas seda pidamist muidu kontrollida saaks teoorias? Mis juhtub, kui sõidan väljalaske nukk 1 hambavõrra (hilisem?!) valesti?

Midagi otseselt pekki ei olegi ehk läinud, lihtsalt ujukinõelad ei sulgu mingil põhjusel. Kae sisse manuali abiga, mingit raketiteadust seal ei ole. Karburaatrori manuali leiad tsikli manualist või siis vastavalt karpa margile kuskilt netist.

Kui sul nukk valesti oli ja midagi ei juhtunud, siis oled õnnelik inimene, sest vale ajastusega klapid ja kolvid kohtuvad teatul hetkel ja tulemuseks on kapremont mootoril.
Nukvõlli ketti paika pannes tuleb pärast keti peale panekut veenduma, et märgid on kõik kohakuti. Kindlasti veenduda, et kett oleks pingul! Siis tuleb mootorit väntvõlli otsast ringi ajada, veendumaks, et mingit takistust ei ole. Mingi n arvu ringide pärast tuleb märgid jälle üle kontrollida ja seda niikaua teha kuni oled 100% kindel, et märgid on õieti paigas.

Uisa-päisa tegutsedes võib starteriga mootorit ringi ajades klapid mõnuga kolbidele pähe lasta ja siis on oioi kui paha tuju.

Edu tegutsemisel! 8)

Nukka sisse pannes keerutasin korduvalt mootorit igatpidi ringi ja hoidsin ketti pingul kah, et märkide järgi ikka kõik õige oleks. Kolvid ja klapid kokku kindlasti pole saanud. Sellisel juhul oleks seda juba esialgsel mootori ringikeeramisel tundnud.

Ühesõnaga, kui see EXUP-klapi eemladus mingeid muutusi kaasa ei too, kisun karpad maha. Olen foorumit lugedes tähele pannud, et päris paljudel põhjustab mootori töös anomaaliaid ka asjaolu, et mootor saab lisaõhku kuskilt. Kuhu ma seda brakecleanerit pihustama peaks, et asjast sotti saada. Kas õhupuhasti ja karpade ühenduskohale või karpade ja mootorivaheliste kummiluttide peale? Äkki hoopis mõlemale? Kas kõik brakecleanerid annavad tulemust (ehk kas kõik on tuleohtlikud vms?)

Tänan seniste vastuste eest! Olen mitmeid ideid saanud, mida katsetada.

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”