Rumalad küsimused 2
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
http://www.reporter.ee/2011/11/20/bmw-j ... a-pogenes/
Siin osaleski meie, või täpsemini mul venna endine BMW, millega ma ise ka kilomeetreid mõõtsin ja eelpool kirjeldatud insident juhtus. Ütleme nii, et isteasendi ja pedaalide suhtes on pahkluust kõrgemate ja tugeva tundetu tallaga talvesaabastega raske tunnetada pedaali. Pedaal pole ju trossiga, vaid elektrooniline ja vedruga. Hakkad vajutama, aga ei saagi aru, millal on see nõks ära käinud ja oled juba üle vajutanud. 740, see oli ikka omajagu äkiline tegelikult. Kasutasime kõige kitsamat lubatud rehvi, kuid auto ikka tuias teepeal. Kui oli kuhugi pandud värske sile asfalt, siis seal oli juhitavus okei. Ehk siis tol ajal jupp 4 realist Tallinn-Tartu maanteed. Nendest õhukese persetega kolmestest ei tasu üldse rääkida. 1,6-1,8 olid veel kuidagi juhitavad, aga 2,0 ja edasi ei saanud vapsee pihta, kuidas need autod käituvad. Täiesti määramatul hetkel võivad olla alajuhitavad, järgmises kurvi aga ajavad juba ise enesest perset ette ja pole juttugi enam nina libisemisest. Müstika. Ämmal on praegu E36 aga pole seda katsetama läinud, las töristab ise tasakesi edasi, ei taha enda järgi istmeasendit sättida, aga tema setingutes ei mahu roolitaha ära. Kui nüüd laksude juurde tagasi tulla, siis nagu eespool öeldud põhjus on selles, et väga kindlalt käitunud auto muudab hetkega oma tuju ja siis oled juba reageerimisega hiljaks jäänud. Kui ikka kiirus läheb üle 90 pead täie tõsiduse ja tähelepanuga juhtimise juures olema.