dokumendid kadund
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
dokumendid kadund
et suutsin ära kuskile peita tsikli dokumendid ...et mismoodi ja kuidas ma pean nüüd uued tegema? ei leidnud ka midagi tarka arki kodulehelt et äkki siin mõni teadjam räägib
Re: dokumendid kadund
6) registreerimistunnistuse või selle osa kadumisest, vargusest või kasutuskõlbmatuks muutumisest tingitud uue registreerimistunnistuse väljastamise korral.
Registreerimistunnistuse või selle osa kadumise, varguse või kasutuskõlbmatuks muutumise korral väljastatakse selle omanikule põhjendatud taotluse ja seletuskirja alusel uus registreerimistunnistus. Registreerimistunnistuse allesjäänud osa tagastatakse ARK büroole.
Ja maksab
-muudatuste vormistamine (muudatused sõiduki/veesõiduki omaniku või sõiduki/veesõiduki andmetes, kasutaja lisamine või ärajätmine, registreerimismärgi vahetus)** 300.-
-varastatud või tulekahju tagajärjel hävinud tunnistuse taastamine pädeva riigiasutuse tõendi esitamisel 150.-
Re: dokumendid kadund
Nii et, kui kodus tulekahju lavastad, saad poole odavamalt
+358458693818
-
Teema algataja
Re: dokumendid kadund
Tavaliselt on dokumentidega nii, et kui uue teed, siis leiad vana kohe ülesse . ARK-s saad vaevata uued teha, kui ratas on sinu nimel. Aga kui juhtud vana üles leidma ja uus juba tehtud, siis hävita segaduse vältimiseks vana ära.
Re: dokumendid kadund
Ei taha uut teemat teha, küsimus on dokumentidest:
-kui mul ÜLDSE pole mingeid dokumente, kas saab selle enduro/krossi tsikli haagises välismaale sõitmas võtta?
Re: dokumendid kadund
Timofei kirjutas:Ei taha uut teemat teha, küsimus on dokumentidest:
-kui mul ÜLDSE pole mingeid dokumente, kas saab selle enduro/krossi tsikli haagises välismaale sõitmas võtta?
Oma risk! Sinu ülesanne on kontrollimisel seadusesilma veenda, et tegemist on sinu omandiga, mitte varastatud kraamiga!
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: dokumendid kadund
pyramiid kirjutas:Timofei kirjutas:Ei taha uut teemat teha, küsimus on dokumentidest:
-kui mul ÜLDSE pole mingeid dokumente, kas saab selle enduro/krossi tsikli haagises välismaale sõitmas võtta?
Oma risk! Sinu ülesanne on kontrollimisel seadusesilma veenda, et tegemist on sinu omandiga, mitte varastatud kraamiga!
ei tea miks peaks seadusesilm mind kahtlustama varguses? kui mul on piirületamisel kotis kaamera ja läptop et kas siis pean ka tõestama et need pole varastatud? või jalgratas?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: dokumendid kadund
Aga milleks tsiklitele siis üldse dokumendid? Topime treilasse ja sõidame muudkui välismaale ja tagasi. Eriti tagasi..
+358458693818
Re: dokumendid kadund
pyramiid kirjutas:Timofei kirjutas:Ei taha uut teemat teha, küsimus on dokumentidest:
-kui mul ÜLDSE pole mingeid dokumente, kas saab selle enduro/krossi tsikli haagises välismaale sõitmas võtta?
Oma risk! Sinu ülesanne on kontrollimisel seadusesilma veenda, et tegemist on sinu omandiga, mitte varastatud kraamiga!
Okei, siis kuidas tõendama, et see on minu oma? Või kas on kuskil mingi varastatud rattaste andmete baas?
Re: dokumendid kadund
Mitte midagi ei pea töendama.Olen mägikatega kolm aastat mööda euroopat söitnud -,samuti olen krossikaid vedanud ja ka enduurokaid millel euroopa ark -d dokumendid konfiskeerinud.Mitte kedagi ei koti kelle ratas sul peal on ,sest seda on peaaegu vöimatu töestada,et see ei kuulu mulle.Ostu-müügi leping vöib ju igaks juhuks taskus olla ,kui väga jamaks läheb(nt POOLAS),aga üldjoontes pol EU-s midagi vaja,kui taga numbrit pole .
Re: dokumendid kadund
lärm kirjutas:Mitte midagi ei pea töendama.Olen mägikatega kolm aastat mööda euroopat söitnud -,samuti olen krossikaid vedanud ja ka enduurokaid millel euroopa ark -d dokumendid konfiskeerinud.Mitte kedagi ei koti kelle ratas sul peal on ,sest seda on peaaegu vöimatu töestada,et see ei kuulu mulle.Ostu-müügi leping vöib ju igaks juhuks taskus olla ,kui väga jamaks läheb(nt POOLAS),aga üldjoontes pol EU-s midagi vaja,kui taga numbrit pole .
selge. Tahan sõita kuskil Soomes sellel suvel.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: dokumendid kadund
Timofei kirjutas:lärm kirjutas:Mitte midagi ei pea töendama.Olen mägikatega kolm aastat mööda euroopat söitnud -,samuti olen krossikaid vedanud ja ka enduurokaid millel euroopa ark -d dokumendid konfiskeerinud.Mitte kedagi ei koti kelle ratas sul peal on ,sest seda on peaaegu vöimatu töestada,et see ei kuulu mulle.Ostu-müügi leping vöib ju igaks juhuks taskus olla ,kui väga jamaks läheb(nt POOLAS),aga üldjoontes pol EU-s midagi vaja,kui taga numbrit pole .
selge. Tahan sõita kuskil Soomes sellel suvel.
peale Eesti Shengeniga liitumist ei koti enam kedagi piiril su sõidukite dokumendid. mind pole kordagi ühelgi piiril kontrollitud.
Vot aga mis siis saab kui EU-st välja minna regamata sõidukiga?
Nt Marokosse. Mil moel nad seal käivad? Enamasti pannakse tsiklid konteineriga teele aga sadamas ju ikka mingeid pabereid küsitakse.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: dokumendid kadund
Võistlusratastele kirjutab klubi deklaratsiooni kaasa. Kui sul ei ole ükspuha millisele rattale, millel vin kood (või peaks olema aga pole), näidata mittemingisugust dokumenti siis on ikka riskibisnes küll kusagil kaugemal käia... Sihuke reedeõhtune lauseehitus tuli aga maarjamaameestel (nimesi ei mäleta ) ju küllaga igasugustes eri keeltes võetuse protokolle riiulis. Või vähemasti on võistluste tehnilisest koju ära saadetud...
Re: dokumendid kadund
Inartšik kirjutas:6) registreerimistunnistuse või selle osa kadumisest, vargusest või kasutuskõlbmatuks muutumisest tingitud uue registreerimistunnistuse väljastamise korral.
Esmalugemisel tundub nagu sõjaaegne redaktsioon olevat... äkki viitad hetkel kehtivale?
Re: dokumendid kadund
tramm66 kirjutas:maarjamaameestel (nimesi ei mäleta
) ju küllaga igasugustes eri keeltes võetuse protokolle riiulis.
võetust teostati ENNE SÕDA....tänapäeval on sellel teine nimetus...
Re: dokumendid kadund
Marokoga on hoopis teised lood,olen seal kaks korda käinud ja jebimist oli ika esimesel korral küll.
Esimesel korral oli nii ,et mina ja veel 5meest lendasime Marrakeshi,kus pidime kokku saama oma bussiga kus olid tsiklid peal ja kes tulid üla maa ja Cibraltari väina.Jöudes Marokosse Tangeri selgus ,et kaks bussijuhti 6 tsiklit üle tuua ei tohi,sest igal tsiklil peab olema omanik.Ootasime päeva Marrakeshis,siis rentisime sealt auto ja hakkasime bussile vastu söitma u.500km.Vahepeal jöudsime poolel maal, päeva Cassablankal mööda saata kui tuli päästev telefonikõne,mis ütles et saadi üle piiri löpuks,kuna eestist tuli veel üks seltskond autoga meie tripile kaasa elama ja nemad aitasid siis hädast välja kuigi kaks päeva oli juba kaotsi läinud,aga kolmanda päeva hommikul olime köik koos önnelikult ja alustasime oma 2200km teekonda Marrakeshi lennujaama parkast üle Atlase mäestiku suunaga Mersouga kuulsatesse liivatüünidesse...
Järgmisel aastal olime targemad,kuigi jamamist oli ikka küll.
Seekord lasme bussil tulla Malagast laevaga-Melilasse.Melilla on üks pisike hispaania jupp Aafrika mandril e. Marokos.
Ise lendasime seekord otse Marokosse Nadori.Nador asub Melillast u. 50km kaugusel. Nadori lennujaamast vötsime takso ja söitsime Melilla piiripunkti ,läksime korraks siis Hispaaniasse ,ööbisime seal ja hommikul pakkisime seal tsiklid maha ja ülepiiri minek ei valmistanud mingeid probleeme,sest igal masinal oli eraldi omanik.
Kui 9 päeva pärast tagasi olime ,siis pidin jälle tsikli üle piiri tagasi Melillasse tooma,ning uuesti tagasi jala Marokosse minema ning taksoga söitma Nadori kuna hommikul läks lennuk Nadorist Brüsselisse.Nii et ühel reisil käisin kokku 3 korda Marokosse ja tagasi.
Ühesönaga kui lähete Marokosse ,siis igal masinal peab olema kindel omanik ja samuti välja minnes peate minema sama masinaga millega sisse tulite.
Meil oli veel seliine asi ,et üks mees murdis oma jala tösiselt ära ja ta viidi eralennukiga eestisse .Siis läksin kohalikku politsei jaoskonda ja kauplesin sealt vastava paberi mis töendab et me seda tsiklit Marokos maha ei parseldanud
Edu köigile kel huvi minna ... Läks natuke teemast välja ja kirjandi kirjutamiseks,aga loodame et kellegil on sellest jutust abi ka
Lärm
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: dokumendid kadund
Kutsikas69 kirjutas:et suutsin ära kuskile peita tsikli dokumendid ...et mismoodi ja kuidas ma pean nüüd uued tegema? ei leidnud ka midagi tarka arki kodulehelt et äkki siin mõni teadjam räägib
ega neid dok. enne vaja lähe kui rattaga ülevaatusele kavatsed minna või müüma hakkad või mingisse X riiki reisima hakkad, senikaua sõidad niisama, samas vajadusel dublikaadi hankimine tänapäeval arkist pole ju mingi probleem: avaldus etteantud blanketile, väike riigilõiv ja tehtud.
pole dokumente, pole ka probleeme dokumentitega.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: dokumendid kadund
Kommionu kirjutas:tramm66 kirjutas:maarjamaameestel (nimesi ei mäleta
) ju küllaga igasugustes eri keeltes võetuse protokolle riiulis.
võetust teostati ENNE SÕDA....tänapäeval on sellel teine nimetus...
Siis järelikult pannakse ka veel täna "präänikusse" ikka vahest ennesõjaaegsete paberitega... ja ega vahet polegi, mõte jääb samaks
Re: dokumendid kadund
lärm kirjutas:Marokoga on hoopis teised lood,olen seal kaks korda käinud ja jebimist oli ika esimesel korral küll.
Esimesel korral oli nii ,et mina ja veel 5meest lendasime Marrakeshi,kus pidime kokku saama oma bussiga kus olid tsiklid peal ja kes tulid üla maa ja Cibraltari väina.Jöudes Marokosse Tangeri selgus ,et kaks bussijuhti 6 tsiklit üle tuua ei tohi,sest igal tsiklil peab olema omanik.Ootasime päeva Marrakeshis,siis rentisime sealt auto ja hakkasime bussile vastu söitma u.500km.Vahepeal jöudsime poolel maal, päeva Cassablankal mööda saata kui tuli päästev telefonikõne,mis ütles et saadi üle piiri löpuks,kuna eestist tuli veel üks seltskond autoga meie tripile kaasa elama ja nemad aitasid siis hädast välja kuigi kaks päeva oli juba kaotsi läinud,aga kolmanda päeva hommikul olime köik koos önnelikult ja alustasime oma 2200km teekonda Marrakeshi lennujaama parkast üle Atlase mäestiku suunaga Mersouga kuulsatesse liivatüünidesse...
Järgmisel aastal olime targemad,kuigi jamamist oli ikka küll.
Seekord lasme bussil tulla Malagast laevaga-Melilasse.Melilla on üks pisike hispaania jupp Aafrika mandril e. Marokos.
Ise lendasime seekord otse Marokosse Nadori.Nador asub Melillast u. 50km kaugusel. Nadori lennujaamast vötsime takso ja söitsime Melilla piiripunkti ,läksime korraks siis Hispaaniasse ,ööbisime seal ja hommikul pakkisime seal tsiklid maha ja ülepiiri minek ei valmistanud mingeid probleeme,sest igal masinal oli eraldi omanik.
Kui 9 päeva pärast tagasi olime ,siis pidin jälle tsikli üle piiri tagasi Melillasse tooma,ning uuesti tagasi jala Marokosse minema ning taksoga söitma Nadori kuna hommikul läks lennuk Nadorist Brüsselisse.Nii et ühel reisil käisin kokku 3 korda Marokosse ja tagasi.![]()
Ühesönaga kui lähete Marokosse ,siis igal masinal peab olema kindel omanik ja samuti välja minnes peate minema sama masinaga millega sisse tulite.
Meil oli veel seliine asi ,et üks mees murdis oma jala tösiselt ära ja ta viidi eralennukiga eestisse .Siis läksin kohalikku politsei jaoskonda ja kauplesin sealt vastava paberi mis töendab et me seda tsiklit Marokos maha ei parseldanud
Edu köigile kel huvi minna ... Läks natuke teemast välja ja kirjandi kirjutamiseks,aga loodame et kellegil on sellest jutust abi ka![]()
Lärm
selle jebi piiril tasusid vuugivahe inimesed kuhjaga tagasi mägedes krt see oli kõva tripp lärm,peab veel ühe tripi sinna tegema
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: dokumendid kadund
Kommionu kirjutas:Inartšik kirjutas:6) registreerimistunnistuse või selle osa kadumisest, vargusest või kasutuskõlbmatuks muutumisest tingitud uue registreerimistunnistuse väljastamise korral.
Esmalugemisel tundub nagu sõjaaegne redaktsioon olevat... äkki viitad hetkel kehtivale?
Tegin copy paste ARKi leheküljelt...nii on seal kirjas http://www.ark.ee/atp/index.php?id=232
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: dokumendid kadund
Inartšik kirjutas:Kommionu kirjutas:Inartšik kirjutas:6) registreerimistunnistuse või selle osa kadumisest, vargusest või kasutuskõlbmatuks muutumisest tingitud uue registreerimistunnistuse väljastamise korral.
Esmalugemisel tundub nagu sõjaaegne redaktsioon olevat... äkki viitad hetkel kehtivale?
Tegin copy paste ARKi leheküljelt...nii on seal kirjas
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=232
ehk maakeeli tõlgituna kõlaks see nii: kui dok kadunud, mine arki, tee avaldus, maksa kolmsada krooni (kaardiga ntx) ja saad dublikaadi.pole midagi keerulist.
Re: Rumalad küsimused 2
Esitan ka siis siia igaksjuhuks selle rumala küsimuse, mida juba nii mõneltki küsinud olen, nimelt on mul yamaha keskusest ostetud ratas mis hetkel liisingus ja probleem on siis järgmine, puudub ülevaatus kuna kaotasin dokumendid ei taha nagu keegi mind vastu võtta. Aga kogu süsteem käib ju elektrooniliselt ning rohelisele paberile kantakse ju ainult tempel allkirjaga või midagi säärast. Kas kellelgi on ehk kuskil ülevaatuses mõni tuttav, et ma saaks ka ilma dokkideta ära selle teha. (motikas korras, dokumendid korras, maksan igakuiselt liisingut, lihtsalt 120€ uute dokumentide eest oleks liiast) Liisingust öeldi kaotamise eest 60€ + uued dokumendid, aga ma ootan hetkel raha, et motikas välja osta ning siis enda nimele saada (jääks see dokumentide topeltvormistamine ära) Teine võimalus teha politseisse avaldus, et varastati ära, kuna ei ole isegi kindel kas varastati või kaotasin, siis hetkel otsin sellist lihtsamat lahendust, kuid kui see avaldus peaks jääma ka viimaseks võimaluseks, haaran ma sellest sarvest. Ehk leidub keegi kes saab aidata?
Kui saab..
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kas ARK-st lihtsalt ca 20 euri eest uusi pabereid ei saa ?Ütled et põlesid sisse kuhugi.
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 20 Mär 2012, 13:56
- Tsikkel: Kawasaki GPZ 500S
- Asukoht: Tallinn - Valga
Re: Rumalad küsimused 2
Kipsi kirjutas:Kas ARK-st lihtsalt ca 20 euri eest uusi pabereid ei saa ?Ütled et põlesid sisse kuhugi.
Kui oled vastutav kasutaja, siis peaksid saama küll uued ise teha - ilma liisingufirma vahenduseta.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
- Asukoht: Saue vald
Re: dokumendid kadund
ark ei teosta ühtegi toimingut kui puudub liisingfirma (omaniku) volitus.
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990
Re: dokumendid kadund
Jep nii on, pöördusin murega liisingusse ning palusin volitust - sain, homme juba ylevaatusele! Tänud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.