Suzuki Gsx (1990)
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki Gsx (1990)
Tere
Selline jama, et mul bike Suzuki 750. Sai vahetada kõik 4 küünlat siis läks korralikult tööle aga sai teisel päeval uuesti proovida ning enam käima ei lähe ainult paugub. Kas võib süüte viga?
Re: Suzuki Gsx (1990)
kas enne küünalde vahetust toimis?
kui toimis siis oled mingid valed küülnad pannud ja viga võib selles olla
Re: Suzuki Gsx (1990)
Kõtust tuleb liiga palju peale! Kunas viga ilmnes? Kuidas sa käivitad? Kui külmkäivitus klapp on peal siis ära gaasi näpi!. Vanal suzukil on vaakum kraan kui see ei pea ja ujukinõelad läbi on siis ilmselt jookseb mootor seistes täis.Kas küünlaid vahetasid sellep ,et ta tegi enne ka nii?
Re: Suzuki Gsx (1990)
Tere
Jah selle pärast vahetasinki küünlad ära ning siis läks tööle ilusti järgmine päev läks ka, aga ülejärgmine päev enam, ei läinud.
Re: Suzuki Gsx (1990)
võta karpad lahti ujuki nõela pesade ümber on ühed tillukesed rõngas tihendid vaheta ära ja vaata mis juhtub. minu rattal igatahes mõjus. tihendid saad baltflex ist ei maksa mitte sittagi.
Re: Suzuki Gsx (1990)
vene sigulil läks süüde ise valeks
kui esimene ja teine päeva masin töötas ja kolmandal päeval hakkas jamama siis süüte võid küll välistada (muidugi kui sa seal ise midagi ei näppinud vahepeal) ja pilgud karpade poole pöörata
Re: Suzuki Gsx (1990)
mul kah 90 a. suzu gsxf aga 600 ja pea sama jama. terve talve seisis, võtsin korra kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] ümbert ja paagi maha ja pesin mootori ümbruse puhtaks ja jätsin seisma paarik nädalaks, nüüd panin masina kokku kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] külge ja paagi peale ning aku peale ketrasin seni kuini karpad täis said ja käima läks. käis vast minuti või kaks ja siis hakkas vaikselt silinder haaval kustuma kuni jäi täitsa seisma. järgmine päev proovisin uuesti siis hakkas paugutama ja vahest nagu purtsatas mingit silindrit aga nüüd on täitsa vait mitte üks piuks. küünlaid kätte pole saanud sest pole 18 küünla võtit aga vaevalt see viga küünaldes on. säde on, aga bents kaob ära. panin läbipaistva vooliku ja ilusti nähe kuidas nivoo langebilma et starterit puutuks.
kas siis äkki ned ujuki tihendid läbi ? paagil mingi kolm peenemat voolikut küljes mille teised otsad kõik karpadesse jooksevad ehk ajasin need segamini ( ei tohiks ju mõjutada eriti) ?
Re: Suzuki Gsx (1990)
Mul oli kunagi Monsteril sarnane probleem, viga oli ka lekkivates kummirõngastes karbussis.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Suzuki Gsx (1990)
Võib ka olla, et kulunud karpades ujukid ei liigu vabalt. Kui ujuk ei tõuse, ei sulgu ka nõelklapid. Kogu lugu. Minu vanakesel on selline viga. Üldjuhul on aidanud kummist kruvikasabaga kolistamine vastu ujukikambreid ja loksutamine.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki Gsx (1990)
ma mäletan oma vana GSXiga sama jama. Tuli välja et küünlajuhtmete isolatsioon oli vanadusest s**t. Nii kui juhtmed niiskeks said, nii oli jama. Vahetasin juhtmed ära ja probleem oli lahendatud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Suzuki Gsx (1990)
Teema kull vana aga minu rattal teemale vastavad jamad. Ratas midagi sinnakanti. Keegi "Tuul" vist oli mu ratta pikali lukanud. Varem on ka jonksutanud ja nii. Seekord enam kaima ei lainud. Kuunlad tundusid marjad jne. Lopuks tuli valja, et kutust ikka ei saa korralikult. Arvatavasti kohe ei kaivitunud ka oopaeva kulili lebamise parast.
Tuli valja, et kutusekraan, mis minu arvates jooksis lahinal(ei olnud korras vaakumiga), oli umber motelnud ja enam pentsu valja ei anna. Kui kraani hoovale vajutan, siis hakkab uhkelt nirisema(vaakumkraan ja pri asend). Vaakumiga sama asi. Mul juba voolikuga vaike lisa vaakumkraan vahel ja kasutaks pri asendit kuni talveni, mil motleks sinna midagi normaalset valja.
Kas originaal vaakumkraanilt saab lihtsalt mingi zimmeringi minema visata ja teha selle ajutiselt, no lihtsalt toruks. Kohitseks seda kraani veidi, karistuseks. Uus ajutine vaakumkraan juba paigaldatud aga tahaks, et see tootada saaks.
Loo taiskuu ajal Jarve Selveri ees nael labi kraani soovitused sobivad ka. Peaasi, et toimiks.
Re: Suzuki Gsx (1990)
Et nuud jama lahenduseta ei jaaks, siis Paagi ohutuse kuulklapp oli kinni varvitud. Eks ta vaikselt jai aina rohkem kinni kuni enam uldse pentsu peale ei andnud. Mul polnud muidugi sellisest varvimisest aimugi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.