Liikluskindlustus

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Liikluskindlustus

Lugemata postitus Postitas tfr »

Liikluskindlustuse puhul koosneb hind jämedalt neljast tegurist:

  • konkreetse sõiduki (mark+mudel) kahjustatistika antud kindlustusseltsis
  • sõiduki tehnilise ühiku (ratta puhul võimsus ehk KW) vahemiku koefitsent
  • osadel seltsidel ratta registreerimispiirkonna, osadel omaniku sissekirjutuse piirkonna koefitsent
  • konkreetse kindlustusvõtja/omaniku riskikoefitsent

Tsiklite puhul on tehnilise ühiku vahemikud -11kw ja 11+kw, seega sisuliselt on need kõik ühes klassis. :) Ehk et peamiselt loeb konkreetse ratta margi-mudeli kahjusus antud seltsis, mis siis korrutatakse antud piirkonna ja isiku riskikoefitsendiga läbi. Need koefitsendid on täiesti lineaarsed koefitsendid, ehk kui samasugusel rattal samas maakonnas on ühel isikul koefitsent 0.4 (miinimum) ja teisel 1.2 (vaikimisi, kui eelnevat kindlustusajalugu pole), siis tuleb hinnavahe täpselt kolmekordne.

Indrek
IIZI

TransAlp '02

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”