Honda cbr1000f käivitusprobleem
Re: Honda cbr1000f käivitusprobleem
rai00 kirjutas:kaska kirjutas:99% arvan et starteri sidur. Mitte pendiks vaid tal lisaks üks märgketastega sidur mis läbilibisemisel teeb täpselt sellist häält. Kahel 1000f il olen samade sümtomitega generaatori augu kaudu siduri vahetamusel veast jagu saanud. Otsingu kaudu leiab ka juttu siit foorumist ja ka cbrforum.com ist. Telefonist ei viitsi linke otsida hetkel.
Samas muidugi ei välista harjasid klapivahesid ega ka kehva juhtmestikku.Ühinen. Häälest on kuulda, et starer käib tühjalt. Vahel võtab taha, siis kustub ka õlirõhu tuli ära ja läheb käima. Soojast peast ei lähe käima, sest et kompresioon on suurem. Võib proovida käivitada ka 2 silindriga (kaks küünalt välja), kui nüüd käivitub kergemini peaks viga leitud olema...
Ei saa nõustuda. Esimesel videol on näha, et õlituli mitte ei kustu ära vaid vilgub erineva heledusega. Õlirõhu andur on kontaktidega ja see ei tohi jätta õlituld poolde vinna põlema. Seega pinge puudus.
margus014 kirjutas:ping kirjutas:Ongi nii, et kui klapid lahti siis starter kruvib kui hull (kompressiooni pole) aga mootor ei käivitu.
No aga konkretsel juhul käib mootor vaevu ringi.
Mina paneksin endiselt panused starterimootori korrasolekule..- harjased.
Starteri harjad on ainult 4 ühenduskohta sellest pikast ühenduskohtade jadast aku + klemmilt - klemmile. Terve ahel tuleb üle mõõta.
Nagu aru saan pole seda mitte keegi teinud, ainult vaadatud on. See on esimene asi mida oleks kohe pidanud tegema.
Aga kuna kaasaegsed tehasejuhendid sellist mõõtmist ei õpeta siis pingelangusid ei osata tavaliselt mõõta ja piirdutakse ainult vaatamisega.
Ka mõnedele esinduste spetsialistidele on see võõras teema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.