Kawasaki Z1000 2007.a.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kawasaki Z1000 2007.a.
Istun siin ja loen teiste ratastest, aga enda oma ei olegi veel üles jõudnud panna, kuigi ratas juba 1,5 aastat, ehk 2010 juulist alates.
Minu esimene lääne juurtega ratas, mis on toodut ühe isiku poolt Queen Elizabeth II maalt, kus ta oli teinud pisikese külili kukkumise, krapsida said esiporikas, tuuleklaas ja paak ning parema külje summutid, kuid õnneks vähe. Mina soetasin ta juba mattmustaks ülevärvitult, algselt Kawa sinine. Läbisõitu 5300, seega vaid korralik sissesõit tehtud ja elu alles algab. Load sai samuti soetatud sama aasta septis ja seega sõita sai vaid ca 2000km ning hooaja lõpetas 16.okt.2010 esimene lörts, kui sai Tallinnast koju sõidetud. 132km nii umbes 5-6 tunniga, seal sees oli ka üks peatus, kus sadu oli nii kõva, et ei saanud viisiiri jäätumise pärast edasi sõita.
Ok see selleks. Esimesel talvel sai tsikkel võetud paljaks ja paigaldatud kahepoolse sidega alarm, mille kõige ägedam funktsioon on minu meelest distantsioonne käivitus ja suretus. Muidugi see distants(300m) võiks tiba suurem olla, eriti kui tahad ratast suretada, varguse korral.
Vahetatud sai veel ka mootoriõli ja filter enne talve,õhufilter uus, kett põhjalikult puhtaks pestud ja loomulikult ratas ise kah ning koopasse ta magama jäigi.
Aasta 2011 hakkas aku laadimise ja paigaldusega ning vajutades starti - plänn ükskord tühikäivitus ja teise korraga ta ellu ärkaski. Kodukandis tiirutades hoomasin, et aku vajaks vist vahetust aga, kuna aega - nagu tavaliselt - polnud, sai põrutatud hooaja avamisele vana akuga, ise hinge kinni hoides, et ta ikka startides käima läheb - vedas....
Seal ta seisab, paremalt teine.
2011.a. hooaeg möödus muidu ilma mingite äpardusteta ja nüüd taas talvekoopas, kuid seekord juba vähe sügavam kaevamine. Ehk tahmine on summutid ära vahetada, millegi mahlasema vastu, parema poole omad kukkumisest kriibitud
ja riivavad nii ilusa ratta puhul kohe silma. Plaanis on järgi jäänud hõbedased detailid mattmustaks värvida, uued kummid ette -taha, uued õlid igale poole, küünlad vahetada ja jahutusvedelik välja vahetada. Seoses jahutus vedelikuga üks küsimus kah, et on seal mingit vahet, mis värvi vedelikku sinna sisse valada? Manual ei ütle selle kohta midagi, aga mida ütlevad teadjamad mehed.
Praegusest seisust taas par hägust pilti , mis on telefoniga võetud:
Asjade kulgedes üritan samal ajal ka fotosalvestisi teha , et oleks hää endal järge pidada ja võib- olla ka teistele nati näpunäited tuua.
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
See tip-top ratas. Soovitaksin mõelda originaal lenksu vahetamisele laiema vastu. Räägi kust sa selle signa said ja mis maksis.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Allan_K kirjutas:Load sai samuti soetatud sama aasta septis...
Autokoolis ei käinudki? Baltijaama turult soetasid load?
Allan_K kirjutas:... ja paigaldatud kahepoolse sidega alarm, mille kõige ägedam funktsioon on minu meelest distantsioonne käivitus ja suretus. Muidugi see distants(300m) võiks tiba suurem olla, eriti kui tahad ratast suretada, varguse korral.
Kas selle alarmil hijack funktsiooni ei ole? Varguse puhul hoiad puldil teatud nuppe teatud aja all ja aktiveeritakse blokeering, mis mootori seiskab. Siit ka soovitus süütevõtmed ja signa pult hoida eraldi. Pult näiteks jopetaskus kuskil, et kui peaks juhtuma olukord, kus Teid kuskil näiteks rattalt maha tõsteteakse ja minema sõidetakse, on võimalus taskust võtta pult ja oma ratas seisma jätta ja sealt siis juba olenevalt, kui lõvi olete, edasi toimida.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Allan_K kirjutas:Seoses jahutus vedelikuga üks küsimus kah, et on seal mingit vahet, mis värvi vedelikku sinna sisse valada?
Roosa POLAR näiteks on väga hea.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
tali kirjutas:Allan_K kirjutas:Seoses jahutus vedelikuga üks küsimus kah, et on seal mingit vahet, mis värvi vedelikku sinna sisse valada?
Roosa POLAR näiteks on väga hea.
Peaasi, et silikadivaba oleks!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Tsikli al. oli vist miski Huatai (mudelit kahjuks ei mäleta ja seda pole kuskil kirjas kah)või mingi selline ja läbi tutvuste sain hinnaks 500 eesti raha.
Loff, ma ju ei saa õelda, et tegin load, sest siis sa oleks küsinud;"Kuda sa tegid, kas haamri ja alasi vahel?"
Jahutus vedeliku kohta leidsin aga vat säärast materjali:
Permanent type of antifreeze (soft water and ethylene
glycol plus corrosion and rust inhibitor chemicals for
aluminum engines and radiators)
Color Green
Mixed ratio Soft water 50%, coolant 50%
Freezing point – 35°C (– 31°F)
Total amount 2.9 L (3.1 US qt)
Ennem sai pisut pizdiitatud,et manualis pole midagi kirjas. Tuleb ikka korralikult läbi lugeda, mitte lihtsalt silmadega üle lasta.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Siin ka mingit Huatai mudelit müüakse:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=2 ... ga#p547395
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
holma kirjutas:Siin ka mingit Huatai mudelit müüakse:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=2 ... ga#p547395
Mingi taoline on jah, puldid on ainult veits teised.
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Hoia sõites nuga taskus, et see alarm vajadusel eemaldada. Mul kahel rattal on selline huinjaaaalarm peal olnud. Üks tuli juba ostes karbi sees kaasa, teine tuli ise maha kiskuda, kui immo ühel öösel pärapõrgus blokkima hakkas. Siis sai veel korra käima ja koju sõidetud, aga hommikul enam käima ei saanud. Mõlemad olid mõned kuud sõitnud ainult.
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Mäletan, et seal oli kahte tüüpi skeemi, kuda see tsikli el.süsteemi integreerida ja ühte neist ma tööle ei saanudki. Võttis süüte sisse ja pani lätaka ignitioni kaitsme läbi. Sedasi juhtus mitu korda selle kaitsmega, hakkasin juba kahtlema, et olen midagi valesti ühendanud, aga paar korda skeemi läbi käies veendusin, et minu poolt on kõik õige.
Tegin siis teise skeemi järgi, kus kasutatakse välist releed süüte ja käivituse jaoks. Nüüdseks siis üks hooaeg õnnelikult läbi ajatud ja midagi pole tõrkunud. Samas on ju olemas pistik kust saad alarmi boxi lahti ühendada ja tsikli skeem toimib nagu algupärane - vähemalt mina tegin nii.
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Nokkisin täna vähe ratta kallal. Vahetasin küünlad, mis muidugi oli iseenesest paras n**k, kuna polnud tootjapoolset spetsvõtit ja olemasolevad olid liiga pikad st. ei mahtunud raami ja kaane vahelt küünlaaukudesse. Ei tea küll mismoodi pingutatakse need küünlad 13Nm kinni, kui ruumi on nii piiratult, aga küllap mingitmoodi ikka saab - ise lasin tunde järgi ja kindasti kõvemini, kui ette nähtud. Püsivad kindlalt sees
Algul maha saamisega ikka nuputasin kõvasti kuda #2 ja #3 püti omad maha saada nii, et ei peaks termostaati maha koukima - ei nuputanudki, kookisin termostaadi maha ja ruumi oli kohe sedavõrd palju, et sai peaaegu ilma jebimiseta küünlad eemaldatud. Välja võttes nägin, et ühel on portselan katki, kuigi elektroodi poolne ots oli enam-vähem.
Sisse panin sama margi omad, ehk NGK R'id. Südamel kohe rahu, teades et uued sees.
Muidugi tuhin tuli sisse ja kui juba seal kandis olin otsustasin ka karterituulutuse klapid üle kontrollida. Mis polnud sugugi paha idee, all on näha white spiritiga puhastatud ja sitase klapi seisund. Siinkohal tasub olla tähelepanelik, et klappe liiga agaralt hõõrudes mitte deformeerida. Nüüd peaks mootori alumine pool paremini hingama.
Homme üritan jahutusvedeliku ära vahetada, kahjuks täna seda ei jõudnud - sai teine vaid kuivaks lastud. Ei tea, millal viimati vahetatud, aga punane oli sees ja seegi juba sogane. Valmis varutud polari roheline mögin.
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Tundub kena ratas olevat , pane mõni pilt üles kus ratas ka ühes tükis on
Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Kuna ma preagu rattast tiba eemal, siis äkki oskab mõni foorumikaaslane öelda mulle, kui lai on kiige, tagaratta võlli juures. Tahaks nimelt seisupukki keevitada, aga ei tea, kui laia peaks tegema.tänks
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
tee muudetava laiusega nagu poe pukid on. Siis saad oma järgmistel ratastel seda sama kasutada
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Veits offtopic aga samas ka mitte - kaasaskantav stand matkameestele:
http://www.shermworks.com/dl650stand.html
Kui keegi neid siin sama hinnaga teeks - ostaks isegi.
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Selline, pukk, välja nägema hakkaski. Harkide laius tuli 317mm (loodan,et kawa tagumik sinna ikka mahub), kõrgus regullitav 305mm-405mm. Prototüübina sai teda ikka tükk aega valmistatud, muuda tööde kõrvalt, aga kõige tähtsam - peremees rahul ja mis sa tasuta asjast ikka tahad.
Igavusest sai veel ka säärased vidinad valmis. Lenksupunnid, mis on võrreldes originaalidega mingi mitu-head-sada grammi kergemad. Valgest teflonist ja arvatavasti seda värvi ka jäävad, aga eks aeg näitab.
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Uusi kumme alla pannes, jäi esimesel rattal üks asi silma.
Mustri V-sooned jooksevad justkui õieti velje pöörlemissuunaga, aga mis nagu häirib on see "rotationi" suuna märk kummil enesel. Kumm ise Metzler Sportec M3. Keegi on vist kummivabrikus "tagurpidi" olnud.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Metzeler Roadtec Z6-l sama asi. Alla läks ikka noole järgi. Nii nagu peabki. Tagurpidi pole keegi tehases olnud. Sinu rattal on rehv valepidi all.
Nii käib:
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Tundub nagu oleksid traktorist! Traktoril ja mootorrattal ei pea muster samapidi "jooksma"!
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Kui installida kumm tehase noole järgi, siis muster ei juhi vett rehvi tipust eemale vaid juhib seda sinna. Samas on tsiklite kummiprofiil selline, et puutepind teega on väga väike ja ehk seepärast ei mängigi Metzeler Sportec M3'l see V-mustri suund erilist rolli. Peab siis ikka rehvivahetusse tagasi minema ja laskma ringi vahetada.
Tuono - trakatsitel(ma ei ole traktorist ) ja muudel sõidukitel(nt. militaar), millel on kalasaba muster, pannakse rehve nii- ja naapidi. See annab eelise, et kinni jäädes püsiks ühe telje või ühe poole muster kaapides puhtam ja et iga kaapiv ring veaks nagu eelmine.
Väike pilt kah, venelaste gaz 66'st.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Tegelikult on gaz66 rehvid ka taga nii nagu esimesed sul pildil märgitud.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
need lenksu raskused on ikka seal mingi poindiga ju!? vibreerima ei hakka nende plastjunnidega?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Allan_K kirjutas:Kui installida kumm tehase noole järgi, siis muster ei juhi vett rehvi tipust eemale vaid juhib seda sinna.
Nii, nüüd mõtle sama olukord läbi olukorras, kus pidurdad esiratta kinni - kuhu nüüd need veesooned Sul seda vett juhivad? Ikka tipust eemale?
Siin ei saa paralleeli tuua traktori kalasabaga sest traktoritel peab muster olema nii, et veaks mustri puhtaks! Tsiklil esivedu ju ei ole! Tsiklitel pannakse esirehv alla just "tagurpidi" ja seda selleks, et pidurdades "veaks" mustri tühjaks!
Tehase nooled ei ole niisama udu ajamiseks sinna küljele pressitud!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 2007.a.
Seda teemat lugedes saab väga hästi aimu,kust ja milliste remondimeeste juurest selliselt "ägedalt " hooldatud tsiklid turule ringlema satuvad !!! MIKS Sa arvad,et Sa tead tootjast paremini,kuidas ratast koostada/hooldada ??? Rehvimuster valepidi,lenksude otsas mingid jubedad rasked junnid,küünlad nii nõrgalt kinni (viimast korda kavatsed küünlaid rattal vahetada või ??? )jne. ja veel "karterituulutusklapid"
( Need on väljalaskelappide taha lisaõhu laskmis klapid ,et tekitada väiksemaid emisioone järelpõlemise kaudu summutisüsteemis .)
PALUN lõpeta ise asjade,millest Sa ilmselgelt midagi ei tea ,tegemine vaid külasta asutusi,mis teavad,mida teevad !!! (Mine "Motodepoosse" ja Erko teeb Su pillile vajalikud tööd vastava kvaliteediga !!!
Tervitedes Deivid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.