Karpade sünkimine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Mul mart211 kommentaari peale lausa kihvatas kohe. Oled mees üldistama. Mul oleks hädast vaja sellist mehhaanikut, kes kõik karpasüngid max tunniga ära teeb. Või veelparem - sellist, kes selle tegemise eest ise max tunni jagu raha küsib :-) Võta ette korra tsiklipark ja leiad, et aparaati, kus kõik muretult lahti tuleb ja imelihtsalt vaakumotsad külge saad panna, tuleb reaalsuses tikutulega taga otsida. Igal teisel on miskit üle keeratud, paaki maha võttes kukub miskit küljest, plastilt murduvad ise superatacki ja liimiga lapitud nurgad, kusklit liidese vahelt ilmub suur silikoonisadu, mis hiljem tuleb puhastada ja nii see aeg läheb. Sünkimine ise on tõesti paremal juhul 10 min, halvemal juhul (loe: poolkohvi mootor, mida ei saagi lõplikult sünki) tunnike. Aga kõige lahtilappimine ja tagasipanek võib tihti kesta tunde...

Võta näiteks Hornet, millel süngiotsad karpa all ja esmapilgul täiesti ligipääsmatus kohas. Kui veel mootor kuum ka võid ühe vaakumvolla külgejunnamisega veeta juba üle poole tunni... Ja käsi ka põlenud... Me räägime siiski sünkimise praktilisest tööst, mitte ei tee seda teoorias :bsmile:

Ja teema kokkuvõtteks. Kui vaakumkellad ja teadmised olemas siis tegevus ise ei ole keeruline ega ka kallis. Eeltöö ja taasmontaaz on see, mis võtab aja. Sama jutt käib näiteks kolvirõngaste vahetuse kohta. See ei ole ju keerukas ega raske aga sinnani pääsemine ja kõige tegevusejärgne kokkulappamine on tohutu ajakulu.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

mart211

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

StreetMoto kirjutas:

Mul mart211 kommentaari peale lausa kihvatas kohe. Oled mees üldistama. Mul oleks hädast vaja sellist mehhaanikut, kes kõik karpasüngid max tunniga ära teeb. Või veelparem - sellist, kes selle tegemise eest ise max tunni jagu raha küsib :-) Võta ette korra tsiklipark ja leiad, et aparaati, kus kõik muretult lahti tuleb ja imelihtsalt vaakumotsad külge saad panna, tuleb reaalsuses tikutulega taga otsida. Igal teisel on miskit üle keeratud, paaki maha võttes kukub miskit küljest, plastilt murduvad ise superatacki ja liimiga lapitud nurgad, kusklit liidese vahelt ilmub suur silikoonisadu, mis hiljem tuleb puhastada ja nii see aeg läheb. Sünkimine ise on tõesti paremal juhul 10 min, halvemal juhul (loe: poolkohvi mootor, mida ei saagi lõplikult sünki) tunnike. Aga kõige lahtilappimine ja tagasipanek võib tihti kesta tunde...

Võta näiteks Hornet, millel süngiotsad karpa all ja esmapilgul täiesti ligipääsmatus kohas. Kui veel mootor kuum ka võid ühe vaakumvolla külgejunnamisega veeta juba üle poole tunni... Ja käsi ka põlenud... Me räägime siiski sünkimise praktilisest tööst, mitte ei tee seda teoorias :bsmile:

Ja teema kokkuvõtteks. Kui vaakumkellad ja teadmised olemas siis tegevus ise ei ole keeruline ega ka kallis. Eeltöö ja taasmontaaz on see, mis võtab aja. Sama jutt käib näiteks kolvirõngaste vahetuse kohta. See ei ole ju keerukas ega raske aga sinnani pääsemine ja kõige tegevusejärgne kokkulappamine on tohutu ajakulu.

Tähenärimine on ikka ehtne Eesti meeste spordiala. :D Teeme aga trenni siis:

mart211 kirjutas:

Panen siis niipidi- Keskmine tööaeg 30-90min(oleneb masinast ja kiirem mees saab vähemagagi hakkama), hind ca 10€ karpa(umbes pakun). Seega küsimuse vastus on ikka: Ei ole kallis(oleneb küll millega võrrelda, kuid peaks kindlasti alla 45€ jääma).

Kaua velje montaaš ja demontaaš aega võtab? 10 minutiga saab gixxeril peale ja maha velje küll eks? Kuni paar tundi võib kuluda mingitel kardaaniga, küljekohvritega vanal rooste läinud ja rehvitraate täis lastud vähetuntud cruiseriga? Palju raha küsitakse? Ikka sama ju.
Keskmiselt läks kokku suti üle tunni aja nende kahe ratta velgede maha ja peale kiskumine. Kui ma kuskil ütlesin, et ma igal masinal selle alla tunni ära teen, siis on mul raske alzheimer :D
See et on mingeid erilisi ekstreemseid situatsioone karpade sünkronnimisel, see ei olnud ju küsimus. Küsiti seda kas on kallis. Ei ole ju väga. Mina, tagantjärgi kahetsedes, kirjutasin sinna ka baigi puhul kehtiva töökäigu. Kujutan ette et maailmas on masinaid mille karpade sünkronn on sama lõbus kui lusikaga sõnniku viskamine.

Üldiselt antaksegi üldisele ilma infota küsimusele üldiselt lihtne ja üldine vastus ning üleüldse olengi üldistav mees :mrgreen:


mart211

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

StreetMoto kirjutas:

Ja teema kokkuvõtteks. Kui vaakumkellad ja teadmised olemas siis tegevus ise ei ole keeruline ega ka kallis. Eeltöö ja taasmontaaz on see, mis võtab aja. Sama jutt käib näiteks kolvirõngaste vahetuse kohta. See ei ole ju keerukas ega raske aga sinnani pääsemine ja kõige tegevusejärgne kokkulappamine on tohutu ajakulu.

Mul StreetMoto kommentaari peale kohe kahvatas. Ei see eeltöö ja montaaž võta mingit aega. Mõnel naked rattal ei pea peale voolikute ju midagi liigutama. Pole vaja midagi maha võtta. :mrgreen: Usun, et nii võime siin terve õhtu seda karpade juttu ajada :mrgreen:

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Rääkides karpade süngist ja selle lihtsusest- endal on ca 10 aasta tagune juhus. Helistas tuttav, äkki saaks aidata, kuna mootor ei taha käia ja karpad süngist väljas. Kuna meil olid tolle aja moodsaimad vaakumkellad ja korralik tööriistapark, sai abikäsi ulatatud (tasuta). Mõtlesin, et kogemuste põhjal max 1 tund tööd, easy. Tuli siis tuttav kohale, ratas aastast- no 80-ndate lõpp või midagi sellist. Karpade kallal olid käinud kõikvõimalikud spetsialistid, kõik kruvid olid praktiliselt üle keeratud, midagi avades kohe ka kõrvalt pudenes. Peale 3-e või enamat tundi möllamist, selgus, et mingi spetsialist on karpasid avanud ja otsustanud sinna pudenenud o-rõngaste asemele kuliibinliku lahenduse silikooniga tekitada. Tulemus- lisaõhk seal, kus peaks väga konkreetne vaakum olema. Tol hetkel korda ei saanudki, aega aga kulus mehemoodi. Peale antud juhust sai lähenetud kõikidele karpatöödele täiesti teise nurga alt ja võin öelda, et Streetmoto jutus on täiesti konkreetne sõnum. Kogemused maksavad, internetiremonti võib teha igaüks...

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas korke »

Vahet pole kas naked või gondlis tsikkel...Gondlis tsiklil jäävad enamjaolt kõik gondlid sinna paika kus nad on. Nii kuidas naked ja gondlis tsiklil tuleb ikkagi paak eest ära võtta ning hakkata sealt lähenema.

mart211 kirjutas:

Mul StreetMoto kommentaari peale kohe kahvatas. Ei see eeltöö ja montaaž võta mingit aega. Mõnel naked rattal ei pea peale voolikute ju midagi liigutama. Pole vaja midagi maha võtta. :mrgreen: Usun, et nii võime siin terve õhtu seda karpade juttu ajada :mrgreen:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


mart211

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

korke kirjutas:

Vahet pole kas naked või gondlis tsikkel...Gondlis tsiklil jäävad enamjaolt kõik gondlid sinna paika kus nad on. Nii kuidas naked ja gondlis tsiklil tuleb ikkagi paak eest ära võtta ning hakkata sealt lähenema.

mart211 kirjutas:

Mul StreetMoto kommentaari peale kohe kahvatas. Ei see eeltöö ja montaaž võta mingit aega. Mõnel naked rattal ei pea peale voolikute ju midagi liigutama. Pole vaja midagi maha võtta. :mrgreen: Usun, et nii võime siin terve õhtu seda karpade juttu ajada :mrgreen:

Gondlid jäävad muidugi paika(samas uuematel ratastel on paagi peal ka gondel, kui nüüd just väga tähte närida :mrgreen: ). Aga keegi siin just rääkis, et ei pea paaki ka maha võtma. Viskab vollad külge ja korras.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6792
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 698 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mõnes mõttes on Madisel õigus: kui tegemist lihtsalt masina kõikide karpadeühtlase töö regullimisega madalatel pööretel, siis tõesti lihtne: kellad külge ja tuld!
EELDUSEL, et: kõik silindrid on ühtlaselt "tihedad", et kõik karpad on ühtselt seadistatud-ujuki tasemed, kuskilt lisaõhku ei saa, segud ühtlased jmt(OK vanematel õlipõletajatel on keskmised karpad vahest rikkama seguga, kompenseerimaks väiksemat jahutust).
Kui viimased tingimused kasvõi ühel karpal ei ole täidetud, algab n**s ja siis......
Rääkides õhuboksist, siis oma isendil tuli originaalis:

  1. eemalda tagumine ratas.
  2. eemalda airboxi tagune plastporikas.
  3. eemalda aku, CDI ja starteri relee
  4. eemalda pingeregulaatori pistikute kinnitus
  5. alusta suure kirumise saatel airboxi ja kivikõvade kummiluttide eemaldamisega....

edu ja kõik tsiklid ei olle vennad(või õed, kuidas keegi oma ratsut määratleb)

edu
4

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas erxz »

Väike youtube klipp ka asja käigust

tõenäoliselt on depoos hetkel kõige moodsam sünkimis/diagnostika seade VacuumMate :bsmile:

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee

mart211

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

erxz kirjutas:

Väike youtube klipp ka asja käigust

tõenäoliselt on depoos hetkel kõige moodsam sünkimis/diagnostika seade VacuumMate :bsmile:

aga kas kuskil on olemas ka need vaakumandmed? Kui kaks karpat on madalad ja kaks kõrged, siis kuidas reguleerida? Või ei oma see tähtsust, peaasi et ühtlaselt töötavad?

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas erxz »

mart211 kirjutas:
erxz kirjutas:

Väike youtube klipp ka asja käigust

tõenäoliselt on depoos hetkel kõige moodsam sünkimis/diagnostika seade VacuumMate :bsmile:

aga kas kuskil on olemas ka need vaakumandmed? Kui kaks karpat on madalad ja kaks kõrged, siis kuidas reguleerida? Või ei oma see tähtsust, peaasi et ühtlaselt töötavad?

vaakum andmed on antud enamikul ratastel service manualis

näiteks kawa ZX6R 96-97 Carburetor Synchronization Vacuum Less than 2.7 kPa (2 cmHg) difference between any two carburetors

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee

mart211

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas mart211 »

erxz kirjutas:
mart211 kirjutas:
erxz kirjutas:

Väike youtube klipp ka asja käigust

tõenäoliselt on depoos hetkel kõige moodsam sünkimis/diagnostika seade VacuumMate :bsmile:

aga kas kuskil on olemas ka need vaakumandmed? Kui kaks karpat on madalad ja kaks kõrged, siis kuidas reguleerida? Või ei oma see tähtsust, peaasi et ühtlaselt töötavad?

vaakum andmed on antud enamikul ratastel service manualis

näiteks kawa ZX6R 96-97 Carburetor Synchronization Vacuum Less than 2.7 kPa (2 cmHg) difference between any two carburetors

Tänud. Uurin, kas enda ratta oma ka manualis kirjas :bsmile:

Kasutaja avatar

rinx85
Postitusi: 312
Liitunud: 21 Veebr 2012, 22:27
Tsikkel: jah

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas rinx85 »

kuidas siis lood konkreetselt 2003a 600cc banditiga?

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Ta peaks olema samasugune nagu gixeffid, ehk siis keskmistele karpadele suht porr ligi pääseda, sest jahutusribid/plokikaan on suured ja ruumi on seal vaid väikestele kätele. Äärmistele pääseb kerge vaevaga ligi.


raiko4
Postitusi: 15
Liitunud: 25 Apr 2012, 17:26
Tsikkel: Suzuki

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas raiko4 »

Tervist,

Sai siin esmakordselt karpasid sünkitud voolikute ja õliga. Tekkis küsimus, et kas need tasemed peavad ainult tühikäigul võrdsed olema või peaksid ka kõrgematel pööretel võrdseks jääma?

Gaasi andes hakkab ebavõrdselt imema...

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Bandit »

Igal rattal on ettenähtud sünkimise pöörded. Tavaliselt see pole idle (1100rpmi) vaid kõrgemal. Manualis on kindlasti kirjas.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.

priidu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas priidu »

raiko4 kirjutas:

Tervist,

Sai siin esmakordselt karpasid sünkitud voolikute ja õliga. Tekkis küsimus, et kas need tasemed peavad ainult tühikäigul võrdsed olema või peaksid ka kõrgematel pööretel võrdseks jääma?

Gaasi andes hakkab ebavõrdselt imema...

segusiibrite vabakäik erinev


Aspelund
Postitusi: 526
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Siin on küll jutuks BMW, aga annab ülevaate, kuidas kõrgematel pööretele (siinkohal 3500 pööret minutis) sünkroniseerida.

Oluline osa algab 8.11.


priidu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas priidu »

Aspelund kirjutas:

Siin on küll jutuks BMW, aga annab ülevaate, kuidas kõrgematel pööretele (siinkohal 3500 pööret minutis) sünkroniseerida.

Oluline osa algab 8.11.

tuubis on piisavalt infi sünkroniseerimise kohta


maiko93
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas maiko93 »

Kui karpad sünkist väljas peaks 4 silindrit koos ikka käima? (mul käib kolm, üks on märg ja ei käi :roll: ) mingi mega jama vist karpadega... :wack:


HR. PÄHN

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas HR. PÄHN »

Tere.

Pöördun abipalvega siia.
Rattaks on 93 aasta kuuesajane ninja. Kas on kedagi, kes aitaks mul karpad ära sünkida.
Ei soovi minna remondikohta põhjusega. Tahan ise sünkimise selgeks saada, et tulevikus ise probleemiga tegeleda.
Vaeva tasun meistrimehe soovide järgi. Paremini sobivad õhtused ajad või nädalavahetus.
Asukoht võiks olla Tallinn või lähiümbrus.

Tervisi,

Siim
siim118@hotmail.com
59 004 440


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas harimal »

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Hurt »

[youtube][/youtube]
Kas keegi ise sünkijatest on meisterdanud sellise lahenduse ja reaalselt ka proovind? Tundub ohutum ja lollikindlam kui lihtsalt voolikud õli täis.
Plaanis täna tööriistamarketist mõned voolikud osta ja õhtul meisterdada. Mõtlesin et küsin enne kas tasub pusimist.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

daub
Postitusi: 726
Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
Tsikkel: F6C 1500
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas daub »

Voolikud tuleks vastupidiste pikkustega teha ja pudelid tagurpidi keerata. Siis ei pea nivoode tasakaalu saamisega nii palju mässama. :roll:

Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
Pilt
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Olen ma asjadest õigesti aru saanud. 1 ja 2 karburaatori vahelisest kruvist keeratakse 1 ja 2 karburaatori siibrite asendit ükstise suhtes, 3 ja 4 vahelisest saab 3 ja 4 siibri omavahelist asendit. 2 ja 3 vahelisest kruvist keerakse paika 1-2 ja 3-4 vaheline suhe? Näiteks kui 1-2 kellad näitavad tunduvalt suuremat näitu kui 3-4, siis peaks keerama 2 ja 3 karburaatori vahelist kruvi kinni poole?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Kõik oleneb rattast, igal rattal on nö põhikarpa, see on see kuhu on kinnitatud trossid ja muu jantra, sellel keerad trossidest siibri paika, peale seda sätid teised karpad samasse asendisse, selleks kellad ja muud imevidinad ongi. Busal on neljas tb põhiline, selle keerad esimesena paika (pöörete kruvist), siis keerad paika kolmanda, peale seda keerad omavahel paika esimese ja teise ja lõpuks keerad 3. ja 2. vahelt mõlemad paarid paika. Ja kõige lõpus kontrollid veel igaks juhuks 3-4 korda üle, et kõik oma vahel ilusti sünkroonis oleks. Vanal gixxeril (91) on mehanism teise ja kolmanda karpa vahel, sama lugu, vaatad alguses järgi milline karpa on otse hoovastikust sõltuv ja peale seda keerad paarid paika. Uuematel ratastel on peale seda veel vaja tps ( throttle position sensor) paika keerata, see on must 1 või 2 poldiga vigur ühe karpa või siis tb küljes. Ei oska teiste rataste kohta rääkida aga busal on sadula all vasakul pool service mode pistik, võib osta kalli raha eest spetsiaalse lüliti aga tegelikkuses on seal ainult 2 klemmi mis võib kirjaklambriga ühendada, siis süüde sisse ja tabloole ilmub -coo , kui see esimene kriips on all või üleval siis keerad tps poldid veidi lahti ja hakkad gramm haaval liigutama, seni kuni kriips on keskel. Siis kirjaklamber välja, ratas kokku ja sõitma. Ahjaa, sünkroniseerimise ajal peavad kõik sensorid ühendatud olema.
Sünkroniseerimise pöörded peaks olema service manuaalis aga mina olen lähtunud sellest, et selline linna vahel vaikselt kruiisimise pöörded paigas oleksid. Mitte süngitud segusiiber on mingi x protsendi paigast ära, see tähendab, et kui kolm siibrit on avatud 5mm siis üks on ntx 6 mm, päris suur erinevus? Aga kui oled maanteel ja keerad gaasi lahti korralikult siis kolm karpat on avatud 24mm ja üks on 25, polegi nii hull enam :)

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Manual ütleb. Pöörded 1750 peale. Kõige pealt 4 ja 3, siis 1 ja 2 ja lõpuks 1,2 kolmandaga. Loogiline jutt aga oletame, et on olukord kus 1 ja 2 näidud on piltlikult öeldes laes ja 3 ja 4 kordi madalamal, siis keeran ju 2 ja 3 karpa vahel olevat krvi aga kas seda kruvi keertes nihutatakse üksuse 1-2 ja üksuse 3-4 siibreid ükstiese suhtes korraga?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas grahv »

Hurt kirjutas:

kas seda kruvi keertes nihutatakse üksuse 1-2 ja üksuse 3-4 siibreid ükstiese suhtes korraga?

Jah, selle keskmisega aetaksegi vasakud2 ja paremad2 omavahel võrdseks.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”