Karpade sünkimine

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6792
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 698 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Karpade sünkimine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Mõnes mõttes on Madisel õigus: kui tegemist lihtsalt masina kõikide karpadeühtlase töö regullimisega madalatel pööretel, siis tõesti lihtne: kellad külge ja tuld!
EELDUSEL, et: kõik silindrid on ühtlaselt "tihedad", et kõik karpad on ühtselt seadistatud-ujuki tasemed, kuskilt lisaõhku ei saa, segud ühtlased jmt(OK vanematel õlipõletajatel on keskmised karpad vahest rikkama seguga, kompenseerimaks väiksemat jahutust).
Kui viimased tingimused kasvõi ühel karpal ei ole täidetud, algab n**s ja siis......
Rääkides õhuboksist, siis oma isendil tuli originaalis:

  1. eemalda tagumine ratas.
  2. eemalda airboxi tagune plastporikas.
  3. eemalda aku, CDI ja starteri relee
  4. eemalda pingeregulaatori pistikute kinnitus
  5. alusta suure kirumise saatel airboxi ja kivikõvade kummiluttide eemaldamisega....

edu ja kõik tsiklid ei olle vennad(või õed, kuidas keegi oma ratsut määratleb)

edu
4

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”