Karpade sünkimine
Re: Karpade sünkimine
miilits kirjutas:Eks nii ole ka mõne teise tööga, õpetama oleme kõik "meistrid".
Tahaks siia juurde siiski täiendada - igas asjas kehtib paraku printsiip "usalda, aga kontrolli". Kui sa teemast üldse kolbigi ei jaga, on suur tõenäosus sattuda a) lolli töömehe otsa, kes tegelikult õieti ei oska ja ühe asja parandamise ajal kaks tükki peeti keerab; b) väga "targa" inimese otsa, kes hakkab sulle rääkima kuidas on igasugu lisatarvikuid ja asju vaja veel ära vahetada ja paremal juhul kasseerib sult lihtsalt suurema tööarve, halvemal juhul on need külgepandud tükid ka ilmaasjata. Sama kehtib paraku nii auto/tsikli remondis, ehituses kui mujal. Seega minu arust hea inimese leidmine (kas siis töö tegijaks või vähemalt algul nõu andma - konsultandiks), keda usaldada julged, on kõige keerulisem ja samas kõige olulisem asi.
Jutt on mõeldud üldiselt ja ei käi konkreetselt siit kellegi kohta - vastupidi, näiteks Piipzu julgeks kahel käel soovitada ja kindlasti on siin teisigi asjatundlikke, kellega ma lihtsalt pole kokku puutunud.
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)
motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.