navigatsiooniseade
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: navigatsiooniseade
Kasutan Garmini asju juba pikemat aega.Enne oli Nüvi 765 ja nüüd on 1390.Kasutan seda nii auto kui tsikliga liikudes.Olen täheldanud igasugu huvitavaid hälbeid(valed mahapöörded ja kohe tagasi,mahasõit enne õiget kohta umbes 30km ja siis külavahekaid mööda kohale jne.),aga minu arust on neid juhtumeid teatud riikides,ning teatud riikides nagu ei ole kunagi juhtunud.Ilma vigadeta on toiminud Saksas,Soomes,Hollandis,Sloveenias,Austrias,Poolas,võibolla mõni veel.Kindlalt on kõige rohkem igasugu kalasid olnud Itaalias ja Prantsusmaa lõunarannikul,Slovakkias.Prantsusmaal oli suurimaks probleemiks hästi väikesed ringteed,kus seade ei jõudnud alati aru saada kus ma ise olen,Itaalias saatis ta alati aadressi järgi minnes mingi totra ringiga ja lasi maha sõita mitu mahasõitu enne,et siis ringiga(rekord vist +50km) saabuda õigesse kohta.
Ilmselt on siin ikka viga nendes alus kaartides ja nende täpsuses.Kui on midagi muud,siis äkki keegi oskab soovitada kuidas selliseid asju vältida(paremad kaardid,seaded või mida iganes).Olen alati ka jälginud paberkaarti ja ei usu pimesi navit.Samu asju juhtub ka TomTom-iga,mis on ühel semul kasutusel.Kunagi kasutasin laenuks mõned korrad ühe sõbra VDO aparaati ja sellest nagu ei mäleta selliseid asju.Kõik see muidugi võimendub tsikliga liikudes.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
Anjolle kirjutas:Olen IGo-d kasutanud mitu aastat ja üldiselt võib temaga rahule jääda. Ma arvan, et sellised salapärased vigurid on enamasti põhjustatud seadetest. IGo seadetes on kindlasti kuskil "Väldi U-pöördeid" vms. Näiteks kui juhtud mingi hirmus pika veokiga või bussiga sõitma siis ehk on hea selliseid kitsaid tagasipöördeid vältida ja ongi targem paarikildine auring teha. Igasugu kummaliste pakutud teekondade puhul tasuks alati üle vaadata oma marsruudi planeerimise režiim (ökonoomseim, lühim, kiireim jne) ja teeliikide vältimine (kruus, tasuline, kiirtee jne).
Veokaga sõites valid sõidukiks veoka, siis väldib ka vastavaid keelumärke. U-turni ei anna küll vältida minumeelest.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: navigatsiooniseade
Igasugu huvitavate lõikamiste ja külavahel seiklemiste osa vähenes Garminil oluliselt, kui panin seadetesse veoauto. Sõiduautot ja eriti siklit juhatab tihti mööda erinevaid arusaamatuid nukataguseid.

-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: navigatsiooniseade
kilx kirjutas:Meenus see navi teema ja klikkisin tomtomi kodukal rideri peale ning avastasin, et kaardiasjad on uuenenud meie jaoks positiivses suunas:
TomTom kirjutas:Detailed coverage
Andorra Austria Belgium
Czech Republic Denmark Estonia
Finland France Germany
Gibraltar Greece Hungary
Ireland Italy Liechtenstein
Lithuania Luxemburg Malta
Monaco the Netherlands Norway
Poland Portugal San Marino
Slovakia Slovenia Spain (incl. Canary Islands)
Sweden Switzerland Vatican City
United Kingdom (incl. Channel Islands)Partial coverage
Bulgaria, Croatia, Latvia, Romania, Turkey, Ukraine, Russian FederationConnecting Roads
Albania Belarus Bosnia-Herzegovina
Macedonia Moldavia Montenegro
SerbiaOn kellelgi uus TomTom'i Eesti kaart ka käes ja oskab kommentaare jagada?
Negatiivse poole pealt, laadijaga dock on jätkuvalt lisavarustus ning maksab üle kiloeeki raha. TomTomi kodukas pakub mulle jätkuvalt hindu Eesti kroonides.
Eelmine aasta juba oli suht vägagi viisakas Eesti kaart Rideril olemas.
Re: navigatsiooniseade
Hetkel on TomTom Urban Rider Kermetis hea hinnaga müügil (239.-€). See on ju üle poole odavam, kui Garmin 660!
http://www.kermet.ee/GPS-Seadmed-TomTom ... 20(EE+WE)/
Kas tõesti on Garmin 550 ja 660 niipalju TomTom Riderist paremad, et niipalju rohkem maksavad? Vaadates nende toodete tehn. kirjeldusi ja võimalusi, siis minuarust neil vahet küll pole (või pole millestki õigesti aru saanud).
Nagu eespool kirjutati pidavat ka TomTomi Eesti kaart nüüd täitsa asjalik olema.
Kas on kellelgi kogemusi TomTom Urban Rideri kasutamisega (töökindlus, kasutamismugavus, kaartide kvaliteet jne) ning oskab teda võrrelda teda Garmin 550 ja 660-ga.
Ette tänud vastuste eest.
Re: navigatsiooniseade
Teeline kirjutas:Hetkel on TomTom Urban Rider Kermetis hea hinnaga müügil (239.-€). See on ju üle poole odavam, kui Garmin 660!
http://www.kermet.ee/GPS-Seadmed-TomTom ... 20(EE+WE)/
Kas tõesti on Garmin 550 ja 660 niipalju TomTom Riderist paremad, et niipalju rohkem maksavad? Vaadates nende toodete tehn. kirjeldusi ja võimalusi, siis minuarust neil vahet küll pole (või pole millestki õigesti aru saanud).
Nagu eespool kirjutati pidavat ka TomTomi Eesti kaart nüüd täitsa asjalik olema.
Kas on kellelgi kogemusi TomTom Urban Rideri kasutamisega (töökindlus, kasutamismugavus, kaartide kvaliteet jne) ning oskab teda võrrelda teda Garmin 550 ja 660-ga.
Ette tänud vastuste eest.
TT Rider 3 või Urban Rider'i üks ja suur viga on 2 giga sisemälu ja lisakaarti panna ei saa. Juba uus Euroopa kaart koos saba ja karvadega on 2,3 giga ja see ei mahu sinna kuidagi. Pakub küll täiustatud kaarte väiksemana (3 versiooni) kuid see ei hõlma enam kogu Euroopat ja ükski kolmest versioonist ei sisalda Eestit. Kahes on Soome ja sellega naabritest kõik.
Muus osas aga mulle meeldib. Eksib ka vahel, ilma ei saa. Aga seda siis taluvuse piirides.

-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: navigatsiooniseade
Milleks osta naviseade kui on olemas nutifon. Garminist ja TT'st on juttu olnud, oskab keegi kogemusi jagada Navigon'i kohta http://www.navigon.com/portal/int/produ ... index.html?
Re: navigatsiooniseade
wille, kui leiad vanatüübi TT, millel on kaargipesa, siis sinna paigutada 4Giga kaart, siis on kõik võimalik, aga uuematel on jah, piiratud võimalused.
Re: navigatsiooniseade
mux2hot kirjutas:Milleks osta naviseade kui on olemas nutifon.
Nutifon on hea asi, aga tsiklil on (praegu veel) ilmselt siiski naviseade mugavam, seda kahel põhjusel - 1) tal on harilikult suurem ekraan kui keskmisel telefonil, seega teda on liikluses, eredas valguses, kohina-mühina-segajate keskel parem jälgida; 2) veekindlus. Enamus nutifone ei ole vee- (ega isegi väga niiskus-) kindlad, piisab ühest sahmakast vihmast ja ilus nutifon on peetis.
Muidugi, on tulemas üha enam ka veekindlaid nutifone, hetkel kõige "harilikuma" nutitelefoni mõõdu annab veekindlatest välja Motorola Defy+ (normaalse suurusega ekraan, suht kiire protsessor) mida ka ise kasutan, (aga tsikli GPS on mul siiani ikka eraldi - suurem ekraan jms). Kuulu järgi aga tuleb veel vingemaid veekindlaid Androidi telefone, näiteks mingi Panasonicu (!) mudel, mis olevat juba USAs elektroonikamessil väljas olnud, aga selle hind ka muidugi vähemalt esialgu krõbe.
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)
motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
Nutitelefonide suurim puudus lisaks olematule veekindlusele on ka puuteekraan, mis kinnastega kasutades ei toimi.
Lisaks muidugi Regio või Eomapi tasemel Eesti kaardi puudumine Androidi kasutavate mudelite puhul.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
mux2hot kirjutas:Milleks osta naviseade kui on olemas nutifon. Garminist ja TT'st on juttu olnud, oskab keegi kogemusi jagada Navigon'i kohta http://www.navigon.com/portal/int/produ ... index.html?
Olen Androidi peal kasutanud nii Navigoni, kui ka Copilot'it.
Mõlemad töötavad ühetmoodi hästi ja on vajalike kaartidega varustatud. Mõlema puhul täheldasin sama ebameeldivat asjaolu - kui ekraan on kogu aja sees,
siis telefoni tühjnenemise kiirus on suurem, kui laadimise kiirus. Seega ekraan peab olema seadistatud automtaaselt sisse-välja lülituma ainult enne teekonnal esinevaid manöövreid.
martis kirjutas:Enamus nutifone ei ole vee- (ega isegi väga niiskus-) kindlad, piisab ühest sahmakast vihmast ja ilus nutifon on peetis.
Veekindus on saavutatav ka juba olemasoleva telefoniga - sõltub vaid mudelist:
http://www.ultimate-mobiles.co.uk/mobil ... __1366.htm
http://www.amazon.com/Waterproof-Samsun ... B0058O0ANU
http://www.amazon.com/dp/B00753HH0G/ref ... B00753HH0G
Minu silmis on pigem vastuargumendiks asjaolu, et telefoni liides pole kohaldatud kinnastega kasutamiseks, ekraan on tihtipeale päikesevalguses loetamatu, üldjuhul väiksem kui naviseadmel ja selle tühjenemise korral oled kaotanud nii kommunikatsiooni, kui ka teejuhi. Ise plaanin kasutada algatuseks naviseadmena ühte kasutuses mitteolevat Androidi aga tulevikus plaanin küll ka eraldi naviseadme soetada.
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: navigatsiooniseade
Ise kasutan käsinavit Oregon 300 - olen väga rahul juba paar aastat, hea universaalne, veekindel ja suht kiire aparaat (näitab ka topokaarte) ning surueks plussiks on AA akude / patareidega töötamine - saab kaasa võtta loodusesse, matkale, kalale, võõras linnas jalgsi navigeerides jne.... Sisseehitatud akudega masinad peavad reeglina paar tundi vastu.
Tsiklipeale ka muidugi hoidik olemas ja kahel aastal reisil käies mööda võõraid maid ja linnu liikudes toimis hästi.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
martis kirjutas:mux2hot kirjutas:Milleks osta naviseade kui on olemas nutifon.
Nutifon on hea asi, aga tsiklil on (praegu veel) ilmselt siiski naviseade mugavam, seda kahel põhjusel - 1) tal on harilikult suurem ekraan kui keskmisel telefonil, seega teda on liikluses, eredas valguses, kohina-mühina-segajate keskel parem jälgida; 2) veekindlus. Enamus nutifone ei ole vee- (ega isegi väga niiskus-) kindlad, piisab ühest sahmakast vihmast ja ilus nutifon on peetis.
Muidugi, on tulemas üha enam ka veekindlaid nutifone, hetkel kõige "harilikuma" nutitelefoni mõõdu annab veekindlatest välja Motorola Defy+ (normaalse suurusega ekraan, suht kiire protsessor) mida ka ise kasutan, (aga tsikli GPS on mul siiani ikka eraldi - suurem ekraan jms). Kuulu järgi aga tuleb veel vingemaid veekindlaid Androidi telefone, näiteks mingi Panasonicu (!) mudel, mis olevat juba USAs elektroonikamessil väljas olnud, aga selle hind ka muidugi vähemalt esialgu krõbe.
Standard naviseadme ekraan on reeglina 4,3" nutitelefonidel kipub 4" pigem standardiks kujunema, seega see suuruse vahe on küll väga väike. Ja neid veekindlaid on ikka kõvasti peale visanud viimasel ajal.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: navigatsiooniseade
Erci kirjutas:Ise kasutan käsinavit Oregon 300 - olen väga rahul juba paar aastat, hea universaalne, veekindel ja suht kiire aparaat (näitab ka topokaarte) ning surueks plussiks on AA akude / patareidega töötamine - saab kaasa võtta loodusesse, matkale, kalale, võõras linnas jalgsi navigeerides jne.... Sisseehitatud akudega masinad peavad reeglina paar tundi vastu.
Tsiklipeale ka muidugi hoidik olemas ja kahel aastal reisil käies mööda võõraid maid ja linnu liikudes toimis hästi.
Mul oli enne Oregon 200 ja täpselt samad tunded
Nüüd on Colorado 600 ja olen veel rohkem sillas
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
macintosh kirjutas:Olen Androidi peal kasutanud nii Navigoni, kui ka Copilot'it.
Mõlemad töötavad ühetmoodi hästi ja on vajalike kaartidega varustatud. Mõlema puhul täheldasin sama ebameeldivat asjaolu - kui ekraan on kogu aja sees,
siis telefoni tühjnenemise kiirus on suurem, kui laadimise kiirus. Seega ekraan peab olema seadistatud automtaaselt sisse-välja lülituma ainult enne teekonnal esinevaid manöövreid.
See on küll huvitav tähelepanek. Ise kasutan Samsung Galaxyd koos iGo-ga ja kui panen tühja akuga telefoni autos navigeerima ja autolaadija saba taha, siis on näiteks Tartusse jõudes tavaliselt ka telefoniaku laetud. Kusjuures naviprogramm jookseb kogu aeg ja ekraan on sees pidevalt. See laadimise probleem võib olla seotud näiteks no-name laadijatega. Omal selline juhus, et mingi no-name laadija keeldus üldse täiesti tühjenenud akut laadima hakkamast.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
Oleneb riistvarast, ekraani heledusest ehk ka? Minu kogemus autos navigeerimisel, SE Xperia 1200mA adapteri taga - http://yeint.ee/it-multimeedia/arvutita ... 24v-1200ma - tühjaks ei saa aga täis ka ei lae, hoiab taset. Sama jubin on nüüd saadaval ka 2100mA variandis aga kas see mitte paljuks ei lähe, kui telefoni OEM-laadija on <1000mA ...
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: navigatsiooniseade
bitter kirjutas:Oleneb riistvarast, ekraani heledusest ehk ka? Minu kogemus autos navigeerimisel, SE Xperia 1200mA adapteri taga - http://yeint.ee/it-multimeedia/arvutita ... 24v-1200ma - tühjaks ei saa aga täis ka ei lae, hoiab taset. Sama jubin on nüüd saadaval ka 2100mA variandis aga kas see mitte paljuks ei lähe, kui telefoni OEM-laadija on <1000mA ...
Paljuks ei saa minna. Seade tarbib ikka niipalju kui suudab, ehk siis on toodetud suutma. Jubin võib ka 50A välja anda, aga telo nopib ikka nii palju kui ette nähtud.
Re: navigatsiooniseade
ralf kirjutas:wille, kui leiad vanatüübi TT, millel on kaargipesa, siis sinna paigutada 4Giga kaart, siis on kõik võimalik, aga uuematel on jah, piiratud võimalused.
![]()
Tere Ralf,
TT Rider 2-l on tõesti SD-kaardi pesa olemas, kuid see ei tunne ära kaardile salvestatud Western Europe versiooni 855.2884, mis on just Riderile mõeldud.
Samas olen oma Rider 3-ga jupp aega nii auto (orig. kõlariga autohoidik) kui ka tsikliga ringi sõitnud ja ega tunne ka väikese ekraani tõttu puudust uue kaardiversiooniga kaasnevatest tilu-liludest.
Willie

-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: navigatsiooniseade
Hommik.
Kas keegi selliste isenditega kah on kokku puutunud? Hinnad ikka võrreldes Eesti-s müüdavate toodetega ulme odavad.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Re: navigatsiooniseade
mx77 kirjutas:macintosh kirjutas:Olen Androidi peal kasutanud nii Navigoni, kui ka Copilot'it.
Mõlemad töötavad ühetmoodi hästi ja on vajalike kaartidega varustatud. Mõlema puhul täheldasin sama ebameeldivat asjaolu - kui ekraan on kogu aja sees,
siis telefoni tühjnenemise kiirus on suurem, kui laadimise kiirus. Seega ekraan peab olema seadistatud automtaaselt sisse-välja lülituma ainult enne teekonnal esinevaid manöövreid.See on küll huvitav tähelepanek. Ise kasutan Samsung Galaxyd koos iGo-ga ja kui panen tühja akuga telefoni autos navigeerima ja autolaadija saba taha, siis on näiteks Tartusse jõudes tavaliselt ka telefoniaku laetud. Kusjuures naviprogramm jookseb kogu aeg ja ekraan on sees pidevalt. See laadimise probleem võib olla seotud näiteks no-name laadijatega. Omal selline juhus, et mingi no-name laadija keeldus üldse täiesti tühjenenud akut laadima hakkamast.
Endal oli Galaxy S2-ga suvel kah päris häda. Kasutasin CoPilotit, mis mulle meeldib ikka väga palju rohkem kui Garmini kasutajaliides. On palju kiirem, rohkem võimalusi, mugavam kasutada, otsida jms. Aga motika peal oli üsna kasutuskõlbmatu ikkagi. Esiteks: juba mainitud laadimise probleem. Iga kord pausi tehes oli aku praktiliselt tühjaks saamise äärepeal. Ning teine asi, et telefon läks veekindlas ja musta värvi kotis meeletult kuumaks, mille tõttu telefon kõigepealt siis keeras ekraani tumeduse täiesti maha (kuvas selle kohta veel vastava hoiatuskirja - proovi seda dialoogi siis eest ära saada sõidu ajal). Ning seejärel kui veel kuumemaks läks, lülitas lausa laadimise täiesti välja (samuti, lajatas selle kohta keset ekraani dialoogi). Mina ostsin omale seejärel bluetoothiga Garmini, mis ühendub ka ilusti intercomi külge. Pole küll nii uhke liidesega, aga vähemalt ei sure telefon keset teed maha nii et helistadagi ei saa.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
- Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
Ma 2 aastat kasutanud iphonet navigeerimisel spetskinnitusega ratta küljes. Pole ühtegi häda täheldanud siiamaani. Suudab ennast iga nurga pealt täis laadida kasutamise ajal ja paigaldatud niiviisi, et jääb veidi klaasi alla, seega peale mõne veepiisa keskmise vihmasajuga ta peale ka ei tilgu... ja seda ka ainult seistes. Sõidu ajal püsib täiesti kuivana.
Re: navigatsiooniseade
willie kirjutas:ralf kirjutas:wille, kui leiad vanatüübi TT, millel on kaargipesa, siis sinna paigutada 4Giga kaart, siis on kõik võimalik, aga uuematel on jah, piiratud võimalused.
![]()
TT Rider 2-l on tõesti SD-kaardi pesa olemas, kuid see ei tunne ära kaardile salvestatud Western Europe versiooni 855.2884, mis on just Riderile mõeldud.
Et mistahes kaart TT R2 -s "mängiks" peab olema seadme ja kaardi vahel programmijupp nimega Navcore, mis sobib kaardiga kokku.
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: navigatsiooniseade
meph kirjutas:Ma 2 aastat kasutanud iphonet navigeerimisel spetskinnitusega ratta küljes. Pole ühtegi häda täheldanud siiamaani. Suudab ennast iga nurga pealt täis laadida kasutamise ajal ja paigaldatud niiviisi, et jääb veidi klaasi alla, seega peale mõne veepiisa keskmise vihmasajuga ta peale ka ei tilgu... ja seda ka ainult seistes. Sõidu ajal püsib täiesti kuivana.
Millist navisofit kasutad?
Tõsi küll enda omale sai juba Navigon paigaldatud ja ilmselt mõne aja pärast saan kommenteerida kuidas on võrreldes TTga.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
- Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
mux2hot kirjutas:meph kirjutas:Ma 2 aastat kasutanud iphonet navigeerimisel spetskinnitusega ratta küljes. Pole ühtegi häda täheldanud siiamaani. Suudab ennast iga nurga pealt täis laadida kasutamise ajal ja paigaldatud niiviisi, et jääb veidi klaasi alla, seega peale mõne veepiisa keskmise vihmasajuga ta peale ka ei tilgu... ja seda ka ainult seistes. Sõidu ajal püsib täiesti kuivana.
Millist navisofit kasutad?
Tõsi küll enda omale sai juba Navigon paigaldatud ja ilmselt mõne aja pärast saan kommenteerida kuidas on võrreldes TTga.
Olen proovinud Navigon'i, iGo'd ja TomTom'i... praegu olen TomTom'i peale pidama jäänud, kuna iGo oli aeglane nagu ila ja Navigon tahtis mind Tallinnas suvalise aadressi sisestamisel alati sadamasse juhatada miskipärast
Re: navigatsiooniseade
pets77 kirjutas:Hommik.
Kas keegi selliste isenditega kah on kokku puutunud? Hinnad ikka võrreldes Eesti-s müüdavate toodetega ulme odavad.
Need noname navid.. Ok, hind on OK ja veekindlus jne aga.. Mõtlen, et kust sellistele kaardid saab. Lihtsalt koordinaate näitavat asja kah väga ei tahaks. Ses suhtes vast need kallimad vidinad- garmin, magellan, tomtom hinna poolest vast ju õigustatud?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
harrys kirjutas:pets77 kirjutas:Hommik.
Kas keegi selliste isenditega kah on kokku puutunud? Hinnad ikka võrreldes Eesti-s müüdavate toodetega ulme odavad.
Need noname navid.. Ok, hind on OK ja veekindlus jne aga.. Mõtlen, et kust sellistele kaardid saab. Lihtsalt koordinaate näitavat asja kah väga ei tahaks. Ses suhtes vast need kallimad vidinad- garmin, magellan, tomtom hinna poolest vast ju õigustatud?
Esimese kohta võib kirjeldusest välja lugeda, et proramm on Amigo, ehk siis äkki iGo Amigo? Ekraanipildi järgi vist isegi on. Kui nii on siis pole probleemi. Teise soft jääb küll saladuseks.
Re: navigatsiooniseade
Tundub IGO olevat
Siin paistab teemast juttu olevat.
Keegi julge võiks ära tellida ja kogemusi jagada.... Endal ka ,miskit kuluks ära
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: navigatsiooniseade
pets77 kirjutas:Hommik.
Kas keegi selliste isenditega kah on kokku puutunud? Hinnad ikka võrreldes Eesti-s müüdavate toodetega ulme odavad.
Sellel teisel navil on demoversioon navigeerimise tarkvarast. Mõne jaoks võib see oluline olla
Ja huvitav nähtus Pixmanias, et kui Eesti valida keeleks/regiooniks, siis seda mudelit ei pakuta. Vahest ei saagi meile tellida?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: navigatsiooniseade
ullivilli kirjutas:Tundub IGO olevat
Siin paistab teemast juttu olevat.Keegi julge võiks ära tellida ja kogemusi jagada.... Endal ka ,miskit kuluks ära
iGO on suht kindlapeale minek. Minu arust on ta päris mugav platvorm, saab päris palju ise modida jne.
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: navigatsiooniseade
Tellin selle "esimese" ära ja pärast kui keegi soovib saab näppida kah.
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.