Õhk/õlijahutusega motorratta õli
Re: Õhk/õlijahutusega motorratta õli
ping kirjutas:Esimene number näitab külma õli viskoosust ja tene number õli viskoosust 100C juures (kusjuures tootelehel olevad numbrid võivad nendest erineda). Aga õhkjahutusega mootoris on veel üks tähtis temperatuur mida antud numbrid ei kajasta (neid võib leida tootelehelt), analoogia turboga automootoriga. Nimelt turbos võib õli temperatuur tõusta üle 300C ja õhkjahutusega mootori silindripea temperatuur võib tõusta 240C. Seega, selline õli ei tohi sellise töötemperatuuriga laguneda vaid peab säilitama õli määrivad omadused.
Kes on kokkupuutunud auto turboga, milles on kasutatud mittevastavat õli, siis peaks teadma millist saasta turbo õlikanalid täis on ja kas neid on võimalik puhastada.
Täissünt õli, baasõlina, on küll puhtam, aga tänu oma lühikesele molekulile palju väiksema viskoosusega kui mineraalõli ja tema viskoosuse suurendamine saavutatakse ainult tänu lisanditele.
Ja sellise temperatuuri juures ongi küsimus, et kas lisandid jäävad õlisse oma tööd tegema või sadestuvad välja?Annan järje edasi õlimüüjatele...
(Vastus stiilis, et olen sisse pannud ja midagi pole juhtunud pole pädev sest küsimus selles, et mis on milleks ettenähtud. (Näiteks täissünt Mobil1 ...w60 kasutusvälp usa tootelehel on ainult 500 miili ja NO street legal).)
natukene ebaloogiline ju kui täissünt õli on mõeldud räigelt peksa saama ning temperatuure taluma ilma omadusi kaotamata... ?!?
täissünt on ju kergem/libedam just tänu puhtamale molekulile, mis vähendab õli enda osakeste hõõrdumist üksteise suhtes...
aga tegelikult pole vast endiselt vahet mida gsx600f-i pannakse niikaua kui see vastab ettenähtule ja ratast kasutatakse niisama sõitmiseks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.