Õhk/õlijahutusega motorratta õli

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Õhk/õlijahutusega motorratta õli

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

10W50 TÄISSÜNT õli kindlasti sisse! Kui mitte isegi 10W60. Endal ka olemas vana 400 suzuki enduro, olen katsetanud erinevaid õlisid, OMW 10W40 poolsünt, OMW 10W50 täissünt, Total 10W50 täissünt, Liquy Moly 10W 50 täissünt, Liquy Moly 10W60 täissünt(jäi külmalt käivitamisel natuke paksuks, tundus et mootoril ei tule õlisurve piisavalt kiiresti üles.
Kindlalt kasutan edasi Liquy Moly 10W50, on tundunud siiamaani kõige asisem, määrib hästi ka kuumalt, külmkäivitamisel pole liiga paks.
Seda Castrolit ma sinna sisse ei paneks, Castrol kole vedel õli, sul oleks vaja just paksemat sorti õli.
Ise soovitaksin Liquy Moly 10W50, pane see sisse ja su mootor kestab.
Jällegi enda rinkapillil kasutan Liquy Moly 10W60, rinkal külmkäivitamasi vähe, enamuse ajast pill seisab ja kulumine toimub kõige rohkem kuuma mootoriga.

To: Yerba
Pole need insenerid seal nii targad midagi, poolsünteetiline 10W40 õli ei määri täielikult ka isegi vana 600 mootorit.
Mõtetud õlid need 10W30 ja 10W40 poolsünteetilised, paras ainult talvel kasutada.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”