Midagi "hobby-meestele"
Re: Midagi "hobby-meestele"
mx77 kirjutas:YZ 250 2t kirjutas:mx77 kirjutas:MON vastab rohkem mootori reaalsele kasutustingimustele. Igasugu suurema vastutusega kütused, näiteks lennukibensiin saab ainult MON väärtuse.
Rohkem lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Research_O ... nt_methodsJu ta siis nii on jah... mingi paar aastat tagasi Soomes ostsin Nestest seda pienkone bensaa ja proovisin oma 2T ja ei täheldanud küll mingeid erinevusi tava 98 ultimaga võrreldes, kuid ma ei mäleta, mis see siis maksis, kindlasti on see soomes kallim kui eestis oletan, kuid mine tea... peab uurima... aga ega ta halb küll ei ole, seda ma usun!
MIs sa arvasid, et paned seda sisse ja käed on sirged kohe
.
Mina sõidan lennuka ja 98 seguga ja põhiliselt sellepärast, et mootor on oluliselt puhtam lihtsalt.
Ei ei, seda ma ei oodanud, et kohe nii sikutama hakkaks... Aga põlemine on puhtam kindlasti kohe ning nagu mainisid mootor puhtam seest, pealegi ka summuti seestpoolt... käivituminegi peaks parem olema teoreetiliselt! Samas olen hakkama saanud siiamaani 98 oma 2T-l, ei jõua sedagi kinni hoida mis siis veel parematest bensiinisegudest rääkida, saaks sellegagi hakkama..
2T nagunii kolvivahetus sagedasem kui 4T enamasti, see on ka maitse asi, mõni vahetab 4T ka iga 20h tagant mõni jälle laseb 100h täis... nii ja naa siis...

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.