Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Plaan siis amordid korda teha aga kahjuks ei leia kuskilt palju sinna õli käib .
ja oodatud on ka kõik soovituse ja nipid
kuidas oleks lihtsm siis lahti võtta ja kokku panna jne.
mis võib valesti minna ja millele peaks rõhku pöörama .
jään mõistlike vastuseid ootama
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Vii kuskile töökotta. Asjatundjal võtab õli ja simmeri vahetus 20minutit ja sa ei pea terve suve sõitma hirmus, et laiali vajuvad
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
no tahaks ikka ise teha
saab kogemusi ka juurde
ja vaevalt et nad laiali lendavad
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Soovitan soojalt service manual hankida ja esihargi osa läbi lugeda, siis otsustada, kas ikka tahad ise teha!
Tasub ka konkreetse margi foorumites sobrada, seal on teinekord täpseid juhiseid selle kohta olemas!
Ise ei ole teenuse hinna ja riskide võrdlemise järgi pidanud mõistlikuks/vajalikuks ise teha seda tööd.
Jõudu uurimisel ja kalkuleerimisel.
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Kas siis konkreetse ratta amordid on kuidagi keerulisema ehitusega või raskem remontida vms. ?
seda manuali on suht keeruline leida.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
manuale on igalt poolt saada
amordid on väga üldlevinud ja töös pole midagi erilist, võta lahti, tee pilte, jooniseid vms ning pane kokku tagasi
Üks sirge labidavars on kindlasti abiks, mul oli krt kõver ja andis sellega sees olevat kolbi kinni hoida.
Vaata Neeme videot amordihoolduse kohta, paarile punktile on küll viitamata jäetud, kuid annab väga hea ülevaate protsessist
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
http://www.upload.ee/files/2186199/Suzu ... l.pdf.html
http://www.upload.ee/files/2186197/Suzu ... l.pdf.html
http://www.upload.ee/files/2186200/SUZU ... d.PDF.html
Ise kasutan seda esimest põhiliselt...mul 96' aasta GSX 600F
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Mina sain infot õli koguse kohta simmerite müüjalt . Neeme
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Gornholio kirjutas:Mina sain infot õli koguse kohta simmerite müüjalt . Neeme
ALATI tuleks konsulteerida manualiga ning konkreetse variandi specid üles otsida. Sain ka Neeme käest simmereid ostes numbri, kuid antud number ei käinud minu konkreese mudeli pihta. Ei kritiseeri kuidagi, kuid alati tuleks üle kontrollida, erinevad aastakäigud, austraalia mudelid jne jne
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Jutt jummala õige ,kui ise täpselt ei tea , siis ei tasu kellegi juttu puhta kullana võtta . Usalda aga kontrolli
Sama tegin ka enne sisse valamist mina ja kõik klappis .
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
http://www.louis.de/_2008899f50a604f408 ... p_id=GN72B
Kõige lihtsam koht kust kõigepealt vaadata
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Mighty-Bastard kirjutas:http://www.louis.de/_2008899f50a604f408 ... p_id=GN72B
Kõige lihtsam koht kust kõigepealt vaadata
Seal näitab ilusti ära , et 460ml .Küsimus nüüd aga selles ,et kas see on kahele amordile kokku või 1 amordile . Segadust tehitab see et olen palju hinnapäringuid teinud ja küsimuse juurde pannud palju õli võiks minna , osad vastavad siis et 460 ml amordile ja osad et 460 ml kahele amordile kokku.
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Kas simmerid panid ikka õigetpidi?
See 460ml peaks olema amordi kohta, samas võid kõigepealt sisse kallata 230ml, ühe amordi kokku panna ja katsetada vajutades kuidas toimib? Kui tundub liiga pehme siis kallad kokkuvõtteks 460.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Kogus on ühe amordi kohta
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Hakkasin siis amotri lahti tegema kuni jõudsin sinna maale et amotr kaheks tõmmata , tuli peaaegu lõpuni välja ja siis jäid juhtpuksid üksteise taha kinni.
Õnneks oli üx vana kõver amort mille peal siis katretasin ja peksin amordi lahti niiet simmekas ja juht puksid kõik katki. nüüd siis küsimus järgmine , et kas amorti saab niimoodi ka lahti võtta et see terveks jääks ?
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Vii parem mõnda töökotta siiski, või mõne venna juurde kes varem teinud! Ehk näed kõrvalt pealt ja saad järgminekord ise hakkama.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Sa ikka simmerite/pukside stopperid võtsid enne poolekstõmbamist ära
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
yeekim kirjutas:Sa ikka simmerite/pukside stopperid võtsid enne poolekstõmbamist ära
Ja võtsin.
Kõik süsteem on ml täiesti arusaadav ,kuidas toimib ka kokku käib ainuke asi ongi see lahti võtmine.
seda simmekat sealt ju kuidagi ennem välja ka ei kougi ja juhtpuksi veel vähem , neil on ju oma pesad kus nad välja ei tule.
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
juhtuski nii et ma peksin lihtsalt alumise juhtpuksi ülemise seest läbi .
Kas asi on siis selles et need ajaga nii kinni jäänud ?
või teab keegi kuidas on ette nähtud nende lahti võtmine?
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Kui on vanad ja hooldamata amordid, siis on suht raske neid sealt kahjustamatta kätte saada. Üks varjantidest on simmeri ja juht puksi pesa mingi leeklambi laadse asjaga õrnalt soojendada ( väljast poolt). Aga põhimõtteliselt, kui simmer juba sees praguline ja roostes,siis tuleb need lihtsalt soojendades ja jõuga lahti võtta. Ja enamjaolt pead siis uued juht puksid hankima.
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Mul on sama ratas, ka 1994.a ja mul tulid need amordid ilusasti lahti, kui täpselt manuaali järgi tegin.
Selle pika varrega spetsiaaltööriista asemel (millega all toru põhjas olevat jublakat kinni hoida, kui väljastpoolt alt polti keerad) sai väga edukalt kasutatud "Vileda" põrandaharja vart, millel on keermega kooniline ots
1994.a mudelil läheb õli kummagi toru sisse 478ml, ehk siis vala sisse ja mõõda üle, toru ülemisest äärest kuni õlitasemeni täpselt 100mm ja selle toimingu juures peab amort olema täiesti kokku surutud asendis ja vedru välja võetud!!! Tehase soovitus on 10W õli.
Võin manuaalide lingid ka anda:
http://www.mediafire.com/?krgigavdbrv
PS. Kui mootoril klappe reguleerida vaja, siis võta teadmiseks, et antud isendil on seibidega reguleeritavad klapid. (Kui on ikka originaalmootor peal.)
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Tänud kõigile
Sain ilusti amordid korda , segasin veel ise õli ka sisse
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Targad rääkisid et käigukastiõli ja mootoriõli segad siis sobib see ideaalselt vanamate siklite amorti .
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8861
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
huvitavad targad mitte et see otseselt mingit kahju teeks, aga kasu sellest ka ei tohiks olla
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Isegi seal motors24 tv-s soovitas , et pidi paramaid tulemusi andma
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Gsx 600f 94.a esimesed amordid
Selline koogelmoogel toimib tõepoolest vanemate ja ülimalt triviaalset tüüpi amortide puhul, kus kogu tööpõhimõte seisneb õli pumpamises läbi suht suure diameetriga aukude. Sellise konstrui jaoks võib kaasaegne amordiõli (olgu 5, 10 või 15W) liiga "vedelaks" jääda. Aga paluks mitte mingi kokkuhoiu eesmärgil seda segu kasutada tänapäevase keerukama klapisüsteemi ja reguleerimisvõimalustega amordi korral.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.