Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Tervitus!
Ratas värskelt soetatud, millegi pärast vilgub spidoblokis punane led oskab keegi selle otstarvet või vilkumise põhjust seletada (2007 a.)?
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Sumps on originaal?

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Sumps on originaal. Sai pisut googeldatud : Actually the red warning light have 3 functions if you model have immobilizer system, this is not a engineering wonder from Kawasaki
Red light + oil icon
Red light + FI icon
Red light + key icon
Diagnostikat pakub ainult motodepoo?
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Kas mõtled parempoolset punast tuld LCD- tabloo kõrval?
Punane tuli jääb vilkuma ka peale süüte väljakeeramist?
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Fl kui põleb, peaks vist immo märguanne olema. mu tonnisel vähemalt küll nii. aastad kah klapivad. Ei usu, et seal mingit erilist elektriskeemi ja funktsioonide vahet on. Ah ja õlituli tavaliselt ikka ei vilgu see, kas põleb või ei
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Sama tuli ja vilgub ka peale süüte välja keeramist. Ja ekraanil näitab FI.
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Tal vilgubki immo tuli iga kord peale süüte väljakeeramist 24h. See on normaalne, kui see nüüd lihtsalt nii on.
The warning indicator light (LED) will flash for a period of 24 hours once the ignition switch has been
switched off and the key removed. This flashing can be set to on or off as desired by holding the
Mode and Reset buttons down for two seconds within twenty seconds of switching the ignition off.
Service manuaalis on selle diagnostimisest ja kõigest muust pikk jutt.
Ja manuaali saad https://rapidshare.com/#!download|433l3 ... BFBC40|0|0
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Self-diagnosis andis koodi 34 Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or short.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Ehk siis sabaalune väljalaskeliblikas - see mure vaevab päris paljusid 2000 keskpaiga Kawakaid. Võib olla kas kinni jäänud või trossiotste kinnitus purunenud näiteks. Vaata üle, kas trossid on korrektselt kinnitatud, liiguvad vabalt või on keegi need üldse lahti võtnud, et likvideerida väljalaskeliblika funktsionaalsus. Trossidel peab olema ka kerge lõtk, täitsa pinges trossid ei taha ka korrektselt toimetada.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Täpsemalt siis sadula all olev servo mootor + väljalaskes olev klapp, mis reguleerivad vastavalt mootoritööle summuti vastusurvet (tagades võimalikult parima väände ka madalatel pööretel)
Ei ütleks, et see paljusi kawasi just 2000 keskpaigast vaevaks, üksikud rattad kelle omanikud pole just panustanud hooldusesse ...
Sama süsteemi kasutavad paljud rattad, Yamaha, Honda, Triumph, Suzuki jne (erinevate nimetustega)
Tallinna Motodepoos on diagnostika seade olemas, millega saab teostada üldist diagnostikat ja ka üksikutele detailidele eraldi teste teha, et välja selgitada täpne viga
www.motodepoo.ee
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Sai siis see servomootor, trossid ja väljalaskes asuv klapp ülekontrollitud miskit kinni jäänud polnud. Huvi pärast kiskusin selle servomootori lahti avastasin, et plastmassist hammasrattal mõned hambad maas/ need sai asndatud uutega. Siit ka küsimus, kui tulevikus plaanis summuti väljavahetada kas siis see tuli jääbki vilkuma?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Erko võib mind parandada aga reeglina nõuavad ECU-d ikkagi servomootori olemasolu, seega vilkuvast tulukesest niisama lihtsalt arvutit külge pannes lahti ei saa. On olemas servoeliminaatorid, mis imiteerivad ECU jaoks selle ploki olemasolu aga see maksab taas raha. Odavam on jätta see mootor koos trossidega sinna tilbendama ja liikuma isegi siis kui paigaldad aftermarket sumpsi.
Mingid kodanikud on katsetanud ka meetodit, kus servomootori asemele pannakse aju (ECU) vastavasse sisendisse kõige lihtsam takisti, mis siis imiteerib servomootori takistust. Samas - mina katsetanud ei ole ja seega ei julge väita, et 100% toimib ning probleemi lahendusena seda välja käia ei julge. Kes on katsetanud, võib oma kogemsi jagada - endalgi hea teada, sest eelmisel aastal valmistasime ette mitut ratast rinka peale, kus väljalasked said vahetatud aga servomootori pidime jätma tühjalt laperdama, et mootorituluke oma põlemisega ei häiriks...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z750 vilkuv punane tuli?
Servo mootorit koos trossidega küll ei ole vaja jätta.
Kui isegi õnnestub eemaldada servomootor ilma ,et vea teade jääb siis mõndadel tsiklitel ikkagi saab aju aru ,et puudub servomootor ning vähendab võimsust !
StreetMoto kirjutas:Erko võib mind parandada aga reeglina nõuavad ECU-d ikkagi servomootori olemasolu, seega vilkuvast tulukesest niisama lihtsalt arvutit külge pannes lahti ei saa. On olemas servoeliminaatorid, mis imiteerivad ECU jaoks selle ploki olemasolu aga see maksab taas raha. Odavam on jätta see mootor koos trossidega sinna tilbendama ja liikuma isegi siis kui paigaldad aftermarket sumpsi.
Mingid kodanikud on katsetanud ka meetodit, kus servomootori asemele pannakse aju (ECU) vastavasse sisendisse kõige lihtsam takisti, mis siis imiteerib servomootori takistust. Samas - mina katsetanud ei ole ja seega ei julge väita, et 100% toimib ning probleemi lahendusena seda välja käia ei julge. Kes on katsetanud, võib oma kogemsi jagada - endalgi hea teada, sest eelmisel aastal valmistasime ette mitut ratast rinka peale, kus väljalasked said vahetatud aga servomootori pidime jätma tühjalt laperdama, et mootorituluke oma põlemisega ei häiriks...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.