Rumalad küsimused


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Oli meil ka pealikul millalgi VW Passat (bens), mis rüüpas õli uuest peast ja jäigi rüüpama.
Mootori seisukorra testimine??? kompressiooni mõõtmine pole probleem. Lõtkude mõõtmiseks vanasti oli sihukle 2 õhupaagiga riistapuu, millega siis mõõdeti ära väntmehhanismi + kolbide summaarne lõtk, mille järgi hinnati mootori kulumist - ma pole kursis, kas praegu midagi taolist ka tehakse. Lõppude lõpuks, tähtis on masina tegelik seisukord, mis võib sama läbisõidu juures erineda drastiliselt.
Ja kerivad tsikleid ka, et küü saab. Minu rattal oli tulles 23 000 ees. Pidurikettad jm atribuutika sellele eriti vastu ei vaielnudki, aga hiljem mootorit näppides selgus, et klappe on enne mindki reguleeritud (seibid kusagil teist pidi töötanud), aga välp on ca 30 000 km - seega läbisõit vähemasti 60 000 on raudselt. Nukkvõllid on ka pealt käinud ning tagasi pandud 180 kraadi pöördes, st mitte märkide järgi - no vähemalt viitab see asjaolule, et teinud oli seda oskaja, sest mootori töö osas ju vahet pole. Rattalaager kergelt kulunud, aga see polnud ka enam originaal - sellised väiksed märgid näitavad ära, aga ostes sa ju masinat pulkadeks ei lammuta, seega ikkagi tegu paljus põrsaga kotis. Mina olen siiski rahul, sest seda oli Saksamaal vähemalt asjatundja hooldanud.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Mine “Ajaviiteks...”