Ratas poes piima järgi käimiseks.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Ratas poes piima järgi käimiseks.
Tere!
Jäid silma selline Hiinas toodetud asjandus:
http://www.intermoto.ee/mootorrattad/QM ... INDA!.html
Sama tootja roller mul on juba olnud. Kuidas kasutajate kommentaarid kaubale on? Kas kütusekulu on tõesti nii väike? Saab selle ka ilusti arvele võtta?
Mis ma rattalt ootaks:
ilma mootoripiinamiseta rahulikult 90km/h kiirusega liikumist, väikest kütusekulu, vastupidavust. Põhiliselt siis praktilisust. Eriti krossirajale aga muud ulmet pole plaanis ettevõtta, vaid lihtsalt väikeste otste tegemiseks kevadel-suvel-sügisel. Kas selline ratas rahuldaks mu vajadsusi?
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Oleks võinud otsingut proovida : P A no hiinakas on ideaalne ratas inimesele kellel meeldib leiutada/kiruda ja putitada.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... as#p505367
-
Teema algataja
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
mattyas kirjutas:Kaks kõige vastupidavamat varianti :
Tänan muidugi "äärmiselt informatiivse" postituse eest, kuid siiski sooviks arvamust välja toodud rattast. On siin foorumis üldse kellegil selline ratas olnud?
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Kõige muuga on nagu ta on, aga see soov - ilma mootoripiinamiseta rahulikult 90km/h kiirusega liikumist - tundub 125 kuubikulise mootori puhul ikka väga ulmeline soov. Kui ma ei eksi, siis sellise kuubiku juures on pöörded kaugelt üle 2000 rpm kiirusel 90 km/h, nii et üks mootoripiinamine see ikkagi kokkuvõttes on.
Ma soovitaks küll pigem osta dekaad-kaks vana jaapani toodang ja säilitada seeläbi peamine - sõidurõõm. Kui just tõesti ei ole suuremat sort remondi ja putitamishuvi.
203 kirjutas:Tere!
Jäid silma selline Hiinas toodetud asjandus:
http://www.intermoto.ee/mootorrattad/QM ... INDA!.html
Sama tootja roller mul on juba olnud. Kuidas kasutajate kommentaarid kaubale on? Kas kütusekulu on tõesti nii väike? Saab selle ka ilusti arvele võtta?Mis ma rattalt ootaks:
ilma mootoripiinamiseta rahulikult 90km/h kiirusega liikumist, väikest kütusekulu, vastupidavust. Põhiliselt siis praktilisust. Eriti krossirajale aga muud ulmet pole plaanis ettevõtta, vaid lihtsalt väikeste otste tegemiseks kevadel-suvel-sügisel. Kas selline ratas rahuldaks mu vajadsusi?
-
Teema algataja
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Sellisel juhul oleks mõistlikum valida ka siis juba ilmselt suurema mootoriga ratas?
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Kui uut hiinakat tahad sellist võta 200ne. Rõõmu rohkem ja potentsiaali ka. Mootor on selle tüübi masinal hea ja piinamist kannatab hästi.
Mul oli endal qingqi 200ne mootor yamaha raamil, muidugi süüde, karpa ja sumps oli põlveotsas ära tuunitud et ei oleks piiranguid. Sõitsin kogu aeg metsas ja krossirajal ning ka tee peal u. 10 kildiseid otsi põhjagaasiga. Enne mind oli mootor juba tükk aega piitsa saanud, mina sain siis vahetasin rõngad ja tegin klapid ära ja panin samamoodi edasi. Sügiseks jäi ikka hõredaks ja lahjaks, kuid kui äkki kui oleks rohkem hooldanud ja paar sotti investeerinud et hiinast uued jupid tellida, oleks siiamaani lõbu laialt.
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
oli ka au sellist ratast suvel kasutada. iseenesest mugav ratas, kõrge istumisasend, lenks hea jne. üks tore asi oli veel, käigunäidik. sirge tee peal, taganttuulega jooksis isegi 100 välja. nii, nüüd halvem pool, laadimisega oli ala üks koin, küll keetis aku ära, siis ei laadinud enam üldse, käigukastist käisid vahest kahtlase kõrinad lkäbi, samuti ka tagarattas (laagrid vms). kuna see oli mu sõbra ratas, siis süvitsi nendesse probleemidesse ei süvenenud, vist ajas garantiiga asjad korda. ise ei soovita sellist, pärast ei saa raisast lahti kah.
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
203 kirjutas:Sellisel juhul oleks mõistlikum valida ka siis juba ilmselt suurema mootoriga ratas?
Kui tahad sõita 90 km/h ringis mootorit piinamata, siis kindlasti suurema mootoriga. Nagu eelnevalt lugesid siit - a la 100km/h võttis välja taganttuulega. Ja mis häält selle juures mootor veel teeb
Kui kategooria võimaldab, siis - osta mõni vanem "tonnine" matkabaigi moodi asi. Näiteks Honda CBR1000F, on sõidurõõmu küllaga. Hinnaklass jääb ka kenasti 1000-2000 vahele neil. Püsid kenasti asfaldi või kruusa peal ja saab pingevabalt sõita.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Selle Hiina aparaadi käigukasti hammasrattad on tehtud mingist kummalisest "muldmetallist". See ka tolle mootori juures murelik koht. Kui perfektselt käike vahetad ja alati siduri lõpuni tõmbad ning ei kiirusta, siis kestab. Nii kui tahad natukenegi sportlikumalt käituda on osad hambad puudu ja utjavad mööda käigukasti ringi. Kurvem pool on see, et neid käiguhammakaid pole kuskilt võtta ka... Seega - mine peegli juurde, hinda oma vajadusi ja sõiduharjumusi ning tee otsus.
Minul on poesaalis üks puhastverd sakslane MZ 125RT, mis Eestist ostatud ja hetkel 11600 km kontrollitud läbisõitu kella peal ning hind oluliselt soodsam kui see uus Hiinakas. Kui huvi on, siis privas võib sel teemal edasi vestelda.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Yerba kirjutas:Honda CBR1000F, on sõidurõõmu küllaga. Hinnaklass jääb ka kenasti 1000-2000 vahele neil. Püsid kenasti asfaldi või kruusa peal ja saab pingevabalt sõita.
Ei saa nii odavalt ju
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
MarekM kirjutas:Yerba kirjutas:Honda CBR1000F, on sõidurõõmu küllaga. Hinnaklass jääb ka kenasti 1000-2000 vahele neil. Püsid kenasti asfaldi või kruusa peal ja saab pingevabalt sõita.
Ei saa nii odavalt ju
Ei paista neid tõesti praegu müügis olema - aga selliste hindadega nad tavaliselt on olnud. Või siis lasta endale välismaalt selline masin ära tuua.
Või näiteks - mis on viga Honda Hornetil - kena 600 cm3 mootor ja tsikkel kestab ning kestab. Lisaks on varuosigi saada ning need ei ole mitte kullast - ehk siis sama haruldased, sama pehmed ning sama kallid.
Vaatan, et 2000 aasta Hornet on enam vähem oma aastaga samasse hinda. Näiteks: http://www.mototehnika.ee/used/844160
Siit siis jätkuvalt minu küsimus või uudishimu teema algatajale - et mis paha vaim see on, mis sunnib ostma väikesekuubilist hiinakat?
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
StreetMoto kirjutas:Selle Hiina aparaadi käigukasti hammasrattad on tehtud mingist kummalisest "muldmetallist". See ka tolle mootori juures murelik koht. Kui perfektselt käike vahetad ja alati siduri lõpuni tõmbad ning ei kiirusta, siis kestab. Nii kui tahad natukenegi sportlikumalt käituda on osad hambad puudu ja utjavad mööda käigukasti ringi. Kurvem pool on see, et neid käiguhammakaid pole kuskilt võtta ka... Seega - mine peegli juurde, hinda oma vajadusi ja sõiduharjumusi ning tee otsus.
Uus kast hiinast ise tellides läks koos saate- ja vahendustasuga mingi kuus kümpi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Täpselt seda muret kirjeldasingi. Iseasi, kas iga inimene on valmis "ise Hiinast tellima". Ettevõtlikkust peab omajagu olema ja kannatust ka ilmselt...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
ja kas siis varuosad on kõvemast materjalist kui originaal osad, mis tunduvad riisi -alumiiniumi sulamist valatud v..?
...nii võibki ju jääda hiinakat remontima, raha läind ja sõita ikka ei saa...
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Hiinast tellimiseks kindlasti vaja ka valmisolekut selleks, et vasta pükse saad, sest kaup ei pruugigi kohale ilmuda.
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Oli endal selline ratas, suuremate rataste ja kandilise esitulega enduro variant. Esihark oli ka vanat tüüpi. Minu meelest on sellised seal poes praegugi müügis. Ratas sai ostetud uuena ja läbisõit nelja aastaga umbes 20000km, täpselt ei mäleta. Eelmisel sügisel sai täiesti korras seisus maha müüdud. Müügi põhjus - ratta põhiline kasutaja kasvas sellest välja ja sai suurema ratta. Umbes kolmandiku sellest läbisõidust sõitsin ise mööda metsaradasid ja vahel ka asfaldil. Endal kaalu 100+ kilo. 90km/tuleb tuleb ka vastutuulega. Soodsatel oludel kuni 105km/h aga siis on ka tahhomeeter punase peal. Kõige jamam asi maanteel on möödasõidud aga see käib kõigi 125 kuubikuliste kohta. 200ccm kindlasti parem aga sai ostetud 125 kuna kasutaja valmistus siis alles A1 kati tegemiseks. Uest peast tasub Hiina ratast kindlasti rohkem osta, kui ära hooratud jaapanlast.
Ainukesed asjad, mis selle aja jooksul katki läksid olid spido tross ja esihargi kummilõdvikud, mis hakkasid pragunema. Originaalkett pidas vastu 6000km ja ega esihammakas ka enam teab, mis ei olnud. Hammakas ja kett said ostetud Streetmotost uued ja kestsid kuni mahamüümiseni. Uus omanik pidi need kevadel ära vahetama. Tagahammakas oli veel suht korras aga tuleks ka muidugi koos ülejäänud jooksuga ära vahetada. Esihammakast veel niipalju, et kui vahetasin panin originaalist ühe hamba võrra väiksema (14). Kiirendust tuli juurde (eriti annab tunda lisajõud pori sees 2.käigul). Kiiruse langust ei olnud aru saada. Neid hammakaid oli seal igasuguse hammaste arvuga- ilmselt mingi muu margi omad, ei maksnud suurt midagi. Ostsin sealt ka ühe 12 hambaga talvel lume sees sõiduks aga ei läinudki vaja- jaksas ka suuremaga. Esiamordi simmerid ei kestnud ka kuigi kaua (uued Motodepoost). Tagapiduri klotsid(trummelpidur) sai ratta maaletooja käest leti pealt. Esimesed (ketaspidur) klotsid olid mahamüümisel alles poole kulumise peal. Varuosadest niipalju, et ostes on rattaga kaasas varuosa kataloog ja iga viimasegi kruvi saab tellida maaletooja kaudu. Aega pidi minema kuni 2 kuud. Kuluosad on kohapeal kohe olmas. Mootor on 125 Suzuki mootori koopia ja väga hea. Suzukil on selles hiinlaste firmas 25% osalust- sealt ka mootorid. Õlifilter (HF131) tasub osta mujalt kui esindusest. Hiinlaste oma on 4 korda kallim kui 125 maroderi oma. Kui vaja öösel rohkem sõita,siis see pisike kandiline esituli oli tõeline sitanikerdis- ei valgustanud suurt midagi. Selle asemele sai monteeritud Honda Dominaatori oma- väga hea. Kõik poldid olid ostes kinni, ainult kodarad sai kohe üle pingutatud ja ka hiljem ekspluatatsiooni käigus peale keeratud. Veljed on alumiiniumist ja tundusid üldse kuidagi nõrgad- krossi nendega ei sõida ja karjääris hüppeid ei tee. Pildil oleval isendil on kül väiksemad supermoto rattad ja ilmselt ka tugevamad. Igal kevadel, kui sai kumme vahetatud (talvel all naelutatud kärnad), sai profilaktika mõttes ka rattalaagreid vahetatud. mitte, et nad oleksid loksunud aga eks nad ikka talvel ja kevadel üle rummu vees ja poris sõites väheke vett said. Laagrid vene toodang umbes 35eeku tk. Pikalt asfaldil sõitmiseks(200km ja rohkem) sadul väga kõva ja võtab selja haigeks. Peale ostmist sai rangelt jälgitud valmistajatehase sissesõitmise reegleid. Esimesed tuhanded tuleb sõita madalamate pööretega. Väga tüütu aga ilmselt mootori vastupidavuse seisukohalt tasub ennast ära. Kui garantiiaeg täis sai põletasin summutist katalüsaatori resti välja- jõudu tuli nagu juurde ja podin muutus ka mõnusaks. Raami küljes olevate liigendite nagu jalatapid ja tagapiduri hoob- sõrmed ja võllid on pehmest rauast ja tahavad üle päeva määrimist, et ei kuluks. Küljeplastid on pakasega haprad- ühe lõhkusin rattast tõstes ära. Ei hakanud uut tellima- paikasin tõmbneetide ja montaazilindiga ära. Kleepsud tulid ka esimese survepesuga maha. Ongi kõik, mis praegu meelde tuleb. Kui küsimusi, siis PS
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Väga mõistlik ja asine ülevaade. Tõesti - tsikkel remonti armastavale inimesele
tarmoel kirjutas:Oli endal selline ratas, suuremate rataste ja kandilise esitulega enduro variant. Esihark oli ka vanat tüüpi. Minu meelest on sellised seal poes praegugi müügis. Ratas sai ostetud uuena ja läbisõit nelja aastaga umbes 20000km, täpselt ei mäleta. Eelmisel sügisel sai täiesti korras seisus maha müüdud. Müügi põhjus - ratta põhiline kasutaja kasvas sellest välja ja sai suurema ratta. Umbes kolmandiku sellest läbisõidust sõitsin ise mööda metsaradasid ja vahel ka asfaldil. Endal kaalu 100+ kilo. 90km/tuleb tuleb ka vastutuulega. Soodsatel oludel kuni 105km/h aga siis on ka tahhomeeter punase peal. Kõige jamam asi maanteel on möödasõidud aga see käib kõigi 125 kuubikuliste kohta. 200ccm kindlasti parem aga sai ostetud 125 kuna kasutaja valmistus siis alles A1 kati tegemiseks. Uest peast tasub Hiina ratast kindlasti rohkem osta, kui ära hooratud jaapanlast.
Ainukesed asjad, mis selle aja jooksul katki läksid olid spido tross ja esihargi kummilõdvikud, mis hakkasid pragunema. Originaalkett pidas vastu 6000km ja ega esihammakas ka enam teab, mis ei olnud. Hammakas ja kett said ostetud Streetmotost uued ja kestsid kuni mahamüümiseni. Uus omanik pidi need kevadel ära vahetama. Tagahammakas oli veel suht korras aga tuleks ka muidugi koos ülejäänud jooksuga ära vahetada. Esihammakast veel niipalju, et kui vahetasin panin originaalist ühe hamba võrra väiksema (14). Kiirendust tuli juurde (eriti annab tunda lisajõud pori sees 2.käigul). Kiiruse langust ei olnud aru saada. Neid hammakaid oli seal igasuguse hammaste arvuga- ilmselt mingi muu margi omad, ei maksnud suurt midagi. Ostsin sealt ka ühe 12 hambaga talvel lume sees sõiduks aga ei läinudki vaja- jaksas ka suuremaga. Esiamordi simmerid ei kestnud ka kuigi kaua (uued Motodepoost). Tagapiduri klotsid(trummelpidur) sai ratta maaletooja käest leti pealt. Esimesed (ketaspidur) klotsid olid mahamüümisel alles poole kulumise peal. Varuosadest niipalju, et ostes on rattaga kaasas varuosa kataloog ja iga viimasegi kruvi saab tellida maaletooja kaudu. Aega pidi minema kuni 2 kuud. Kuluosad on kohapeal kohe olmas. Mootor on 125 Suzuki mootori koopia ja väga hea. Suzukil on selles hiinlaste firmas 25% osalust- sealt ka mootorid. Õlifilter (HF131) tasub osta mujalt kui esindusest. Hiinlaste oma on 4 korda kallim kui 125 maroderi oma. Kui vaja öösel rohkem sõita,siis see pisike kandiline esituli oli tõeline sitanikerdis- ei valgustanud suurt midagi. Selle asemele sai monteeritud Honda Dominaatori oma- väga hea. Kõik poldid olid ostes kinni, ainult kodarad sai kohe üle pingutatud ja ka hiljem ekspluatatsiooni käigus peale keeratud. Veljed on alumiiniumist ja tundusid üldse kuidagi nõrgad- krossi nendega ei sõida ja karjääris hüppeid ei tee. Pildil oleval isendil on kül väiksemad supermoto rattad ja ilmselt ka tugevamad. Igal kevadel, kui sai kumme vahetatud (talvel all naelutatud kärnad), sai profilaktika mõttes ka rattalaagreid vahetatud. mitte, et nad oleksid loksunud aga eks nad ikka talvel ja kevadel üle rummu vees ja poris sõites väheke vett said. Laagrid vene toodang umbes 35eeku tk. Pikalt asfaldil sõitmiseks(200km ja rohkem) sadul väga kõva ja võtab selja haigeks. Peale ostmist sai rangelt jälgitud valmistajatehase sissesõitmise reegleid. Esimesed tuhanded tuleb sõita madalamate pööretega. Väga tüütu aga ilmselt mootori vastupidavuse seisukohalt tasub ennast ära. Kui garantiiaeg täis sai põletasin summutist katalüsaatori resti välja- jõudu tuli nagu juurde ja podin muutus ka mõnusaks. Raami küljes olevate liigendite nagu jalatapid ja tagapiduri hoob- sõrmed ja võllid on pehmest rauast ja tahavad üle päeva määrimist, et ei kuluks. Küljeplastid on pakasega haprad- ühe lõhkusin rattast tõstes ära. Ei hakanud uut tellima- paikasin tõmbneetide ja montaazilindiga ära. Kleepsud tulid ka esimese survepesuga maha. Ongi kõik, mis praegu meelde tuleb. Kui küsimusi, siis PS
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
tarmoel kirjutas:Ongi kõik, mis praegu meelde tuleb. Kui küsimusi, siis PS
Mingi probleem oli vist prillidega ka?
-
- Postitusi: 207
- Liitunud: 27 Mär 2007, 23:03
- Tsikkel: DNEPR MT-9(külghaagisega)72a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 5 korda
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
grahv kirjutas:tarmoel kirjutas:Ongi kõik, mis praegu meelde tuleb. Kui küsimusi, siis PS
Mingi probleem oli vist prillidega ka?
Prillid peavad peas olema,kui seda ratast ostma lähed!
Re: Ratas poes piima järgi käimiseks.
Amordi ülemise prilli lõhkusin jah omast lollusest liigse jõu kasutamisega ära. Seal tuligi mängu varuosade liiga pikk tarneaeg. Ei hakanud ootama vaid lasksin selle 2cm kinni keevitada (alumiinium). Jäi pidama ja teenis hiljem korralikult. Mis uus jupp oleks maksnud- seda enam ei mäleta aga midagi väga kõrget see ka ei olnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.