Turist T200 1972+ Bad Boy X

Kasutaja avatar

Teema algataja
Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Noh minu omal oli see esimene kapremont peale tehasest tulekut. Üle värvitud sai see küll omalajal mitu korda aga seda tänu sellele et vanamees suutis iga kord sellele värvi peale pritsida kui garaazis autosi värvis :D Rehvid tal all veel originaalid ja noh läbisõitugi pole seega kogu muster alles, ja vanasti rehv sisaldas ikka rohkem kummi ja peale väikest töötlust on uuesti pehme. Pühapäeva sõitudeks käib küll.
Starteri sain korda ja ka relee on ikkagi originaal küljes, vajas too väheke regullimist ja töötab ilusti. Suunatule relee kõrbes ära aga toda vahetasin lihtsalt samasuguse vastu välja, õnneks oli "uus" saada poest.
Selgus ka viga miks roller garaazist kaugemale kuidagi ei tahtnud sõita, kuigi selle ees ja ümber töötas laitmatult, nimelt olid selle juppi-pulga mis kontaktid lahti teeb kruvid lahti tulnud pidevalt, vibra ja ehk ka vanuse tõttu. (üks laager võib tegelt kah seda põhjustada aga loksu polnud). See viga kõrvaldatud käivitus see ilusti iga ilmaga ja asendist. võiks õelda et peale talve oli pareminigi käima läinud kui mu vana ridaneli bike.. :mrgreen: Ka vändast läheb nüüd ilusti käima aga see on raskendatud Turisti puhul sellega et vänt ise on ju kapoti all peidus ja see konks mis seda lahti hoidma peaks mul kahjuks puudub. Olen tähele pannud et kui ta ei lähe vändast käima siis ei lähe ka lükates mis ka loogiline kuna kuskil miski viga sees järelikult.
Akkudega oli nõuka ajal ikka tõsine probleem jah.. Sellepärast saigi kunagi akku kohalt kapott veits katki lõigatud et sinna üks pisike auto akku ära mahutada.
Keti ümber olevad kummid on tõsine probleem, mul ülemine veits rebenenud ja neid ei ole kusagilt saada aga ilma nendeta ei kesta kett ja hammakad kaua jah.
Esitiib ja mootor ja kõik muu on täpselt nii nagu oli poest uuena ostes, keegi ei ole midagi vahetanud. Turist-M oli juba pardatsok istme alla ära kadunud, vanal Turistil oli see jah esiratta juures. Asjatundjad on rääkinud et tehastes tol ajal pandi külge parajasti seda mis laos üle oli ja nii võiski juhtuda et uuemal Turistil oli vana laekaga esiporikas küljes.
Värvivalik on lahe jah aga tegelt ei ole see mida ma soovisin seega kui hästi läheb saab see millalgi uue värvi külge :P
Seda sumpa asja tean väga hästi sest esimese paagitäiele suutsin topelt koguse õli lisada ja roller suitses nagu vana rongivedur :mrgreen: siis sai ka mõnuga puhastatud kõike. Aga see regulaarne puhastamine mind ei häiri, mind häirib rohkem see vana kontaktide süsteem ja miks inzenerid loobusid sellest eelsüüte süsteemist mis oli kasutusel esimesel Tuulal.. Hetkel on nii et kui panna nurk ühtemoodi paika siis kiirendab väga hästi, igasugused aeroxid jäävad pika ninaga aga vot üle 75-80 ei taha minna. Keerad nurga teistmoodi ja minek ei ole enam nii hea ja tühikäik ebaühtlane aga vot läheb üle 100.. Aga kuna sellega nagunii kiirusrekordeid ei püstita siis jään vaikselt põristamise juurde, igasuguste moodsate asjade külge kruvimisest ei ole eriti huvitatud.
Aga jah, apparaat ise on vägev, mõnus ja pehme tank ja õnneks vanamees mul pole väga vana ja saab vahepeal ise kah sellega tiiru teha ja oma nooruse meelde tuletada.. kuidas talvel -20 sellega tööl käis kui mind veel projektiski polnud :D
Masin eelmisest aastast ilusti arvel ja kui keegi näeb kollast tanki mööda Eestimaad ringi sõitmas mille juhil tobe naeratus näol siis see olen mina :D
Pilt

Kui sõidukorras su masin siis hetkel on ja ega pilte kusagil pole?
Kui taastama hakkad iis tee kindlasti kusagile teema sellest, oleks huvitav jälgida tegemisi..

Edit: leidsin ühest artiklist huvitava pildi Turistidest Eestis.. :D
Pilt

Viimati muutis Bad Boy, 11 Mär 2012, 20:49, muudetud 1 kord kokku.
_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”