caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
Re: caferacerid ja rotikad jms
Käisin eile kinos, oli hea film ja lisaks vuras seal see ringi
http://theselvedgeyard.wordpress.com/20 ... on-tattoo/
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Vilksab ka mõni "cafe" kaadrist läbi, tsikli tilguti on päris andekas!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: caferacerid ja rotikad jms
mikker kirjutas:Käisin eile kinos, oli hea film ja lisaks vuras seal see ringi
http://theselvedgeyard.wordpress.com/20 ... on-tattoo/
Ma ei ole ammu nii head filmi näinud ja see ratas jäi tõesti silma! Filmi lõpus talvisel munakivitänaval väändus ranne küll natuke liiga ujalt vist...
Muidu raamatus oli neiul mingi krossikas... täpsemalt ei meenu. Ja ainus Rootsi omadest mul nägemata on just essa film. Millega ta seal sõitis, keegi on näinud?
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
tsaar kirjutas:Muidu raamatus oli neiul mingi krossikas... täpsemalt ei meenu. Ja ainus Rootsi omadest mul nägemata on just essa film. Millega ta seal sõitis, keegi on näinud?
Yamaha WR250X vist
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Hardrocker kirjutas:
Kõvv!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Hardrocker kirjutas:
Tõeliselt ilus tulemus ja kõva töö. See juba ikka suht täismahus restaureerimine.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Seda oli toesti kena vaadata. Samas usun, et paljude kenade piltide taga, mis siit labi kaivad, on ka samasugune kõva töö.
Re: caferacerid ja rotikad jms
kuidas sellised vanakooli rattad vastu peavad? Näiteks see viimane. KAs sellisega on reaalne võimalus sõita ka või on sellise isendi ehitamine hobi nagu hobi ikka, et kakkud pulkadeks paned kokku investeerides lugematu arv tunde ja pappi ja siis heal juhul saad korra aastas ilma viperusteta sõita hooaja avamisele poosetama ja võib olla paar korda linnatiiru ka teha kuid üle jäänud ajast on ikka näpud õlised ja tööriistad peavad igaks juhuks sõitma minnes kaasas olema?
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
xs vist nii '75-'90 tootmises olnud. nii et väga vana ta ei pruugigi olla. aga mis tal viga peaks olema, kui mootor on korras. sõidavad nagu tsiklid ikka. alati ju variant korra algosadeks tõmmata ja põhjalikumalt üle vaadata ning puudused tuvastada ja kõrvaldada. peale seda peaks elu lill olema.
vanade masinate osas ehk liialt palju paranoiat. eks põhjuseks see ka, et kui miski thirdhand klassikum masin osta (mida ehk veidi üle jala hooldatud) ja kohe selga ronida ning proovida kolm tiiru maakerale peale teha, siis suht varajases faasis midagi feilib
no ja neil japsidel veidi parem koostekvaliteet ka kui venelastel.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ise nokin küll vanemate japside kallal, aga peale 75a isendeid kannatab täitsa igapäevaselt pidada. Oma lastehaigused on loomulikult kõigil, aga mootorid kestavad neil üldjuhul kenasti, eriti tänapäevaste õlidega. Pigem on probleeme elektri-, kummi- ja plastosadega, mis kipuvad aastakümnete jooksul ära väsima. Kuna jupid on kallid (mõnel juhul ka haruldased), siis läbiaetud rappeid (nt Soomest) eriti soetada ei tasu, pigem otsida üle lombi. Kes mikidemaalt toomist ise pelgab, võib vaadata nt japsirauta.fi, Timppal enamus USA-st toodud talutava läbisõiduga rattad.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mis sel saksa ja selle lähiümbruse turulgi viga on? Mobile.de
Labisoit labisoiduks. Loeb ikka see kuidas masinat hoitud-hooldatud.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ja kui ise oled sella ratta pulkadeks võtnud ja uuesti üles ehitanud - tead millega sõidad!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mis liigub see kulub, eriti just mootoris. Eks omaniku hoolitsusest sõltub ka palju, aga sakslane on üldtuntud kooner, kes ostab Polost või Louisest odavaimat no-name õli ja vaatab, kuidas igatpidi poolmuidu läbi saab. Soomlasele jällegi meeldivad nõukaaegsed remondivõtted, mida pole jõutud puruks taguda või samodelkin-lahendusega asendada, on vähemalt kinni keevitatud (nt käigupedaal). Samas USA-st leiab hästi säilinud 30-40a vanu asju, millel ainult 5-10T miili kellal. Teed mootori lahti ja kõik nagu uus ... remondikulu on uus tihendikomplekt + simmerid. Ja hind võib tulla kokkuvõttes sama kui Eurost sebides.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
No see lohnab kyll veidi isehakanud statistika jargi. Ei julgeks uskuda, et siin nii suur vahe on neil kontinentidel, leiab ka ameerikast neid kes tsikli maarimiseks oma lounavoileiva vahelt leitud peekoniviiluga oigest kohast lihtsalt yle tombavad.
Eks ta lopptulemusena ikka selle joppamise peale taandub, et oige masina otsa komistada.
Then again - wtf do i know voime siin muidugi edasi vaielda sel teemal, nagu mis ratast osta threadides.
Ma igatahes ei hirmutaks inimesi kasutatud euroratta kolliga ara.
Yks asi veel, maksumuse teemal - 1500 kuni ulmesumma oleks vahemik. Tuhhiga saaks taitsa padeva pohja katte, siis edasi juba omanikus kinni. Hiljuti just pipeburnis oli vist miski strictly 3000 taala (omanik otsustas, et mitte sentigi yle, kas saab tehtud... Sai kyll) ja see ei nainud sugugi rondim valja kui miskit viis voi kymme korda kallimad projektid. Kui sinine varv valja arvata, aga see akki on minu probleem
Soltub palju ise oskad ja teed. Mina ntks olen laisk ja olen liiga palju valja kainud ja lasknud teha. Aga jargmine kord olen targem, haridus ju ikka maksab
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
eino andkemullepidurit
eelmise lingi pealt - mida selle masinaga kompenseeritakse? selles mõttes muidugi ok, et keegi on osand-viitsind ta valmis ehitada ja väga korralikult. aga no see välimus...
aga mõned on päris nunnud, see ntks:
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Täiesti siiralt ja eneseharimise mõttes küsiks nii. Mis teeb sellest ülemisest annapadruneid variandi, samas kui alumine on nunnu? Kas ainult see, et ülemine on liiga nö moodsa bling disainiga ja trügib valede võtetega kasti, kuhu alumine näide puhtaverelisena sobiks?
Hästi ei saa aru, miks see ülemine nii out ja pikendus peaks olema. Minu silmis on see lihtsalt moodsam tõlgenus. Sõitmise mõistes on need aparaadid ju suht samal pulgal ? . kui me nüüd mõtle kui mõnus oleks nt meie tingimustes igapäevaselt paljaste laiade ratastega lasta. Et nagu käsitöö demod mõlemad.. seega hari mind palun.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ma arvan, et maitse asi, inimesed tajuvad samu asju erinevalt. Kellele meeldib sürrealism, kellele impressionism. Ma arvan, et see peaks harima sind!
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Arusaadav, et alumise bobberi publikule ülemine ratas ei meeldi. Eks ta selline ebapraktiline paistab küll (no kes jõuab kogu seda kroomi nühkida pidevalt ?!) Alumine tundub rohkem sõitmise jaoks tehtud olevat kui ülemine ... aga samas paak oleks nagu juhusliku mopeedi pealt võetud. Mina oleksin natuke sujuvamat joont eelistanud.
Edit: ülemisel rattal jääb mulle segaseks selle torude hunniku otstarve sumpade lähikonnas. Kas punane pidurituli on ka väljalaskeks maskeeritud? Ja mis kopsikud need kõige alumised võiksid olla?
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Jah tambet.. ses mõttes, et inimesed on erinebvad ja neile meeldivad erinevad asjad, mind väga harida pole vaja. Ootasin veidi sügavamat stiili ja koolkonna analüüsi.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
kalle kirjutas:Täiesti siiralt ja eneseharimise mõttes küsiks nii. Mis teeb sellest ülemisest annapadruneid variandi, samas kui alumine on nunnu? Kas ainult see, et ülemine on liiga nö moodsa bling disainiga ja trügib valede võtetega kasti, kuhu alumine näide puhtaverelisena sobiks?
Erinevus nagu kitshil ja kunstil. Hea disaini üheks eelduseks on aus materjalikäsitlus ning vorm jälgib alati funktsiooni ning täidab mingit konktreetset eesmärki, disain ei ole kunagi asi iseeneses.
Good design allows “form to complement performance.” The way things look is not irrelevant to the way things work: how they work is how they should look.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Vot nii. Jah tegelt oligi eesmärt teada saada, kas bobberi stiil kannataks ka nö moodsamaid tõlgendusi ja american tsopperi stiilis segusi..ilmselt mitte:)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
kalle kirjutas:Vot nii. Jah tegelt oligi eesmärt teada saada, kas bobberi stiil kannataks ka nö moodsamaid tõlgendusi ja american tsopperi stiilis segusi..ilmselt mitte:)
Annab ikka moodasamaid tõlgendusei ka teha, aga siis saad tulemuseks Techno-Bobber'i nagu esimesel pildi näha on (selle nime all ta muide tuntud ongi).
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kalle, ma ei ytle enam kunagi bmw'de koha midagi halba, ära aint näkku löö
Aga jah, nood kaks masinat, nagu kombeks, siis arvamus on subjektiivne. Ning ma veidi lahtun praktilisusest ka - tsiklid on soitmiseks. Samas veidi jaburad kiiksud on head, mulle see totter ning pealtnaha sobimatu paak seal detailina taitsa sympatiseeris. Ylemine oli jah miski utreeritud vormidega tsopper. Voi teknobobber, mul savi. Tehniliselt kindlasti saavutus omaette, samas liiga yle vindi mu jaoks. Kui vaidleme, et mis kellegile meeldib ja miks, siis tihti argumendid on nii subjektiivsed, et teisele poolele selle termini moodetki valja ei anna. Mis siin ikka ploksida.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Eino mis.. egas ma niisama, mul oli ika tõsine küsimus:) ja mina olen nüüd tõesti üks tõsine bemmi fänn jah:) Ega ma päris soovitud tulemust ei saanud, aga las see olla ka, muidu teab mis veel välja kukub sest jutust..
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
kalle kirjutas:Mis teeb sellest ülemisest annapadruneid variandi, samas kui alumine on nunnu? Kas ainult see, et ülemine on liiga nö moodsa bling disainiga ja trügib valede võtetega kasti, kuhu alumine näide puhtaverelisena sobiks?
Kk
Umbes nii vist minu hall uba seda tõlgendab jah. Omal bobberlusega seondub alati kübeke rotti ka Aga neist klassi piirid saab iga mees omamoodi aru, muus kontekstis oleks ta lihtsalt üks ajuvaba overkill. Ning alumisega julgeks vähemalt kruusa peale minna ja pikali visata.
Ja see bemmi osa, ära väga tõsiselt võta
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
ja back to the topic.
tõime vahetusel saartest sellise masina ära. 1 silinder, jalgkäivitus jne. läheb lähiajal noaalla.
äkki siis veel üks kohvivurr juures kevadest
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
tormavtellis kirjutas:Ja see bemmi osa, ära väga tõsiselt võta
Pole kunagi võtnud ja peaksin vist suuremaid smaile kasutama
Aga mul oleks ka teoreetiline võimalus siin teemas reaalselt kaasa lüüa. See pilt on tehtud minu hoovis porisel varakevadel aastal 1998.
Vahepeal, kui sellega sai pikemalt sõidetud oli see ratas hoopis muud välimust ja täna läbib väga aeglast värskenduskuuri. Mingi hetk olid ka mõned mõtted, aga saagi siiski ligi ei lase, kuigi toorik oleks vist mõneski mõttes ok, kui veljed ehk välja arvata.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.