caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


mikker
Postitusi: 24
Liitunud: 03 Apr 2011, 00:41
Tsikkel: Kawasaki ER6-n

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas mikker »

Käisin eile kinos, oli hea film ja lisaks vuras seal see ringi
http://theselvedgeyard.wordpress.com/20 ... on-tattoo/

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Loff »

Vilksab ka mõni "cafe" kaadrist läbi, tsikli tilguti on päris andekas!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

tsaar
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Dets 2008, 11:17
Tsikkel: Bandiit
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tsaar »

mikker kirjutas:

Käisin eile kinos, oli hea film ja lisaks vuras seal see ringi
http://theselvedgeyard.wordpress.com/20 ... on-tattoo/

Ma ei ole ammu nii head filmi näinud ja see ratas jäi tõesti silma! Filmi lõpus talvisel munakivitänaval väändus ranne küll natuke liiga ujalt vist...
Muidu raamatus oli neiul mingi krossikas... täpsemalt ei meenu. Ja ainus Rootsi omadest mul nägemata on just essa film. Millega ta seal sõitis, keegi on näinud?

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8453
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 340 korda
Tänatud: 438 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

tsaar kirjutas:

Muidu raamatus oli neiul mingi krossikas... täpsemalt ei meenu. Ja ainus Rootsi omadest mul nägemata on just essa film. Millega ta seal sõitis, keegi on näinud?

Yamaha WR250X vist
Pilt


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tali »

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8453
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 340 korda
Tänatud: 438 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tõeliselt ilus tulemus ja kõva töö. See juba ikka suht täismahus restaureerimine.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Seda oli toesti kena vaadata. Samas usun, et paljude kenade piltide taga, mis siit labi kaivad, on ka samasugune kõva töö.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Hurt »

kuidas sellised vanakooli rattad vastu peavad? Näiteks see viimane. KAs sellisega on reaalne võimalus sõita ka või on sellise isendi ehitamine hobi nagu hobi ikka, et kakkud pulkadeks paned kokku investeerides lugematu arv tunde ja pappi ja siis heal juhul saad korra aastas ilma viperusteta sõita hooaja avamisele poosetama ja võib olla paar korda linnatiiru ka teha kuid üle jäänud ajast on ikka näpud õlised ja tööriistad peavad igaks juhuks sõitma minnes kaasas olema?

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

xs vist nii '75-'90 tootmises olnud. nii et väga vana ta ei pruugigi olla. aga mis tal viga peaks olema, kui mootor on korras. sõidavad nagu tsiklid ikka. alati ju variant korra algosadeks tõmmata ja põhjalikumalt üle vaadata ning puudused tuvastada ja kõrvaldada. peale seda peaks elu lill olema.

vanade masinate osas ehk liialt palju paranoiat. eks põhjuseks see ka, et kui miski thirdhand klassikum masin osta (mida ehk veidi üle jala hooldatud) ja kohe selga ronida ning proovida kolm tiiru maakerale peale teha, siis suht varajases faasis midagi feilib :)
no ja neil japsidel veidi parem koostekvaliteet ka kui venelastel.


argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Ise nokin küll vanemate japside kallal, aga peale 75a isendeid kannatab täitsa igapäevaselt pidada. Oma lastehaigused on loomulikult kõigil, aga mootorid kestavad neil üldjuhul kenasti, eriti tänapäevaste õlidega. Pigem on probleeme elektri-, kummi- ja plastosadega, mis kipuvad aastakümnete jooksul ära väsima. Kuna jupid on kallid (mõnel juhul ka haruldased), siis läbiaetud rappeid (nt Soomest) eriti soetada ei tasu, pigem otsida üle lombi. Kes mikidemaalt toomist ise pelgab, võib vaadata nt japsirauta.fi, Timppal enamus USA-st toodud talutava läbisõiduga rattad.

Viimati muutis argo_1974, 26 Jaan 2012, 19:12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Mis sel saksa ja selle lähiümbruse turulgi viga on? Mobile.de
Labisoit labisoiduks. Loeb ikka see kuidas masinat hoitud-hooldatud.

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ja kui ise oled sella ratta pulkadeks võtnud ja uuesti üles ehitanud - tead millega sõidad!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Pilt


argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Mis liigub see kulub, eriti just mootoris. Eks omaniku hoolitsusest sõltub ka palju, aga sakslane on üldtuntud kooner, kes ostab Polost või Louisest odavaimat no-name õli ja vaatab, kuidas igatpidi poolmuidu läbi saab. Soomlasele jällegi meeldivad nõukaaegsed remondivõtted, mida pole jõutud puruks taguda või samodelkin-lahendusega asendada, on vähemalt kinni keevitatud (nt käigupedaal). Samas USA-st leiab hästi säilinud 30-40a vanu asju, millel ainult 5-10T miili kellal. Teed mootori lahti ja kõik nagu uus ... remondikulu on uus tihendikomplekt + simmerid. Ja hind võib tulla kokkuvõttes sama kui Eurost sebides.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

No see lohnab kyll veidi isehakanud statistika jargi. Ei julgeks uskuda, et siin nii suur vahe on neil kontinentidel, leiab ka ameerikast neid kes tsikli maarimiseks oma lounavoileiva vahelt leitud peekoniviiluga oigest kohast lihtsalt yle tombavad.
Eks ta lopptulemusena ikka selle joppamise peale taandub, et oige masina otsa komistada.
Then again - wtf do i know :) voime siin muidugi edasi vaielda sel teemal, nagu mis ratast osta threadides.
Ma igatahes ei hirmutaks inimesi kasutatud euroratta kolliga ara.

Yks asi veel, maksumuse teemal - 1500 kuni ulmesumma oleks vahemik. Tuhhiga saaks taitsa padeva pohja katte, siis edasi juba omanikus kinni. Hiljuti just pipeburnis oli vist miski strictly 3000 taala (omanik otsustas, et mitte sentigi yle, kas saab tehtud... Sai kyll) ja see ei nainud sugugi rondim valja kui miskit viis voi kymme korda kallimad projektid. Kui sinine varv valja arvata, aga see akki on minu probleem :)
Soltub palju ise oskad ja teed. Mina ntks olen laisk ja olen liiga palju valja kainud ja lasknud teha. Aga jargmine kord olen targem, haridus ju ikka maksab :)

Kasutaja avatar

mrt36
Postitusi: 86
Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
Tsikkel: mulle meeldivad motikad
Asukoht: söörömöö
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas mrt36 »

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

eino andkemullepidurit :wack:
eelmise lingi pealt - mida selle masinaga kompenseeritakse? selles mõttes muidugi ok, et keegi on osand-viitsind ta valmis ehitada ja väga korralikult. aga no see välimus...

Pilt

aga mõned on päris nunnud, see ntks:

Pilt

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas kalle »

Täiesti siiralt ja eneseharimise mõttes küsiks nii. Mis teeb sellest ülemisest annapadruneid variandi, samas kui alumine on nunnu? Kas ainult see, et ülemine on liiga nö moodsa bling disainiga ja trügib valede võtetega kasti, kuhu alumine näide puhtaverelisena sobiks?
Hästi ei saa aru, miks see ülemine nii out ja pikendus peaks olema. Minu silmis on see lihtsalt moodsam tõlgenus. Sõitmise mõistes on need aparaadid ju suht samal pulgal ? . kui me nüüd mõtle kui mõnus oleks nt meie tingimustes igapäevaselt paljaste laiade ratastega lasta. Et nagu käsitöö demod mõlemad.. seega hari mind palun.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

tambet12
Postitusi: 75
Liitunud: 03 Apr 2006, 21:43

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tambet12 »

Ma arvan, et maitse asi, inimesed tajuvad samu asju erinevalt. Kellele meeldib sürrealism, kellele impressionism. Ma arvan, et see peaks harima sind!

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2038
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas bitter »

Arusaadav, et alumise bobberi publikule ülemine ratas ei meeldi. Eks ta selline ebapraktiline paistab küll (no kes jõuab kogu seda kroomi nühkida pidevalt ?!) Alumine tundub rohkem sõitmise jaoks tehtud olevat kui ülemine ... aga samas paak oleks nagu juhusliku mopeedi pealt võetud. Mina oleksin natuke sujuvamat joont eelistanud.

Edit: ülemisel rattal jääb mulle segaseks selle torude hunniku otstarve sumpade lähikonnas. Kas punane pidurituli on ka väljalaskeks maskeeritud? Ja mis kopsikud need kõige alumised võiksid olla?

Viimati muutis bitter, 31 Jaan 2012, 12:19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas kalle »

Jah tambet.. ses mõttes, et inimesed on erinebvad ja neile meeldivad erinevad asjad, mind väga harida pole vaja. Ootasin veidi sügavamat stiili ja koolkonna analüüsi.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7419
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1096 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

kalle kirjutas:

Täiesti siiralt ja eneseharimise mõttes küsiks nii. Mis teeb sellest ülemisest annapadruneid variandi, samas kui alumine on nunnu? Kas ainult see, et ülemine on liiga nö moodsa bling disainiga ja trügib valede võtetega kasti, kuhu alumine näide puhtaverelisena sobiks?

Erinevus nagu kitshil ja kunstil. Hea disaini üheks eelduseks on aus materjalikäsitlus ning vorm jälgib alati funktsiooni ning täidab mingit konktreetset eesmärki, disain ei ole kunagi asi iseeneses.

Good design allows “form to complement performance.” The way things look is not irrelevant to the way things work: how they work is how they should look.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas kalle »

Vot nii. Jah tegelt oligi eesmärt teada saada, kas bobberi stiil kannataks ka nö moodsamaid tõlgendusi ja american tsopperi stiilis segusi..ilmselt mitte:)

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7419
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1096 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

kalle kirjutas:

Vot nii. Jah tegelt oligi eesmärt teada saada, kas bobberi stiil kannataks ka nö moodsamaid tõlgendusi ja american tsopperi stiilis segusi..ilmselt mitte:)

Annab ikka moodasamaid tõlgendusei ka teha, aga siis saad tulemuseks Techno-Bobber'i nagu esimesel pildi näha on (selle nime all ta muide tuntud ongi).

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Kalle, ma ei ytle enam kunagi bmw'de koha midagi halba, ära aint näkku löö :)

Aga jah, nood kaks masinat, nagu kombeks, siis arvamus on subjektiivne. Ning ma veidi lahtun praktilisusest ka - tsiklid on soitmiseks. Samas veidi jaburad kiiksud on head, mulle see totter ning pealtnaha sobimatu paak seal detailina taitsa sympatiseeris. Ylemine oli jah miski utreeritud vormidega tsopper. Voi teknobobber, mul savi. Tehniliselt kindlasti saavutus omaette, samas liiga yle vindi mu jaoks. Kui vaidleme, et mis kellegile meeldib ja miks, siis tihti argumendid on nii subjektiivsed, et teisele poolele selle termini moodetki valja ei anna. Mis siin ikka ploksida.

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas kalle »

Eino mis.. egas ma niisama, mul oli ika tõsine küsimus:) ja mina olen nüüd tõesti üks tõsine bemmi fänn jah:) Ega ma päris soovitud tulemust ei saanud, aga las see olla ka, muidu teab mis veel välja kukub sest jutust..

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

kalle kirjutas:

Mis teeb sellest ülemisest annapadruneid variandi, samas kui alumine on nunnu? Kas ainult see, et ülemine on liiga nö moodsa bling disainiga ja trügib valede võtetega kasti, kuhu alumine näide puhtaverelisena sobiks?
Kk

Umbes nii vist minu hall uba seda tõlgendab jah. Omal bobberlusega seondub alati kübeke rotti ka :) Aga neist klassi piirid saab iga mees omamoodi aru, muus kontekstis oleks ta lihtsalt üks ajuvaba overkill. Ning alumisega julgeks vähemalt kruusa peale minna ja pikali visata.
Ja see bemmi osa, ära väga tõsiselt võta :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

ja back to the topic.
tõime vahetusel saartest sellise masina ära. 1 silinder, jalgkäivitus jne. läheb lähiajal noaalla.
äkki siis veel üks kohvivurr juures kevadest :)

Pilt

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas kalle »

tormavtellis kirjutas:

Ja see bemmi osa, ära väga tõsiselt võta :bsmile:

Pole kunagi võtnud ja peaksin vist suuremaid smaile kasutama :)

Aga mul oleks ka teoreetiline võimalus siin teemas reaalselt kaasa lüüa. See pilt on tehtud minu hoovis porisel varakevadel aastal 1998.

Pilt

Vahepeal, kui sellega sai pikemalt sõidetud oli see ratas hoopis muud välimust ja täna läbib väga aeglast värskenduskuuri. Mingi hetk olid ka mõned mõtted, aga saagi siiski ligi ei lase, kuigi toorik oleks vist mõneski mõttes ok, kui veljed ehk välja arvata.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”