signalisatsioon
Tsiklil ja löögiandur?? oled sa kindel?marguspp kirjutas:tegelikult on mind ennast ka huvitama hakanud alarm. ja küsimus siis selline, et mille vastu alarm üldse aitab? siin on juttu olnud kallutus-, istme-, süüte- ja löögiandurist.
ok süüteandurist ma saan aru, et kui keegi üritab juhtmeid kokku panna.
löögiandur tundub juba kahtlasem, kas see hakkab juba selle peale tööle, kui keegi autoga mööda sõidab seisvast tsiklist ja maapind väriseb?
istmeandur? istme all on lüliti või mismoodi?
ja kallutusandurist on kasu siis, kui mootorratas ümber lükatakse?
Anyway, need "lähen mööda, hakkab karjuma" versioonid ei ole EU-s tegelikult lubatud.
Istme andur siis selle jaoks et hakkaks karjuma kui illegaalsel teel iste avatakse.
Kallutusandur reageerib nurga muutusele, näiteks ratas on jalal viltu, -kui nüüd mõni värd selga istub või niisama ratta otseks lükkab siis hakkab karjuma.
"süüteanduri" kasutegur imho kõige väiksema kasuteguriga, -Jawal oleks sest veel tolku, aga tänapäeva ratastel..

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.