Triumph Rocket 3
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 15 Apr 2009, 23:09
- Tsikkel: Triumph Rocket 3
- Asukoht: Kunda
Triumph Rocket 3
Tere
Sooviks endale sellist tsiklit soetada ja tahaks ratta kohta infot. Kui kellegil foorumi kasutajal on ratas olemas, jagaks äkki oma kogemusi-teadmisi nii häid kui halbu. Tänud ette
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Triumph Rocket 3
Plaanis otse fooritagant kuupeale kiirendada?
Vaevaltet sa just hordide kaupa sellise ratta omanikke eestist leiad. Veebi revjuud ka ju suht pädevad?
Pigem vist kiidetakse. On see siis hype voi terve moistus, vot ei tea.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Triumph Rocket 3
Neeme alles siin lähiminevikus ühte näitas, otsi Motors24 videotest. Mina olen ühe sellise omanikuga vestelnud. Olevat nagu kahe rattaga auto. Ainult et väga äkiline selline. Ja pikal otsal ülimugav, ei väsita üldse. No mis sa rongist tahad... Suure poisi/tüdruku ratas igatahes. Kui on peamiselt linnasõitu, siis ma sellist ei ostaks, aga maantee tarvis on ju ülimuhe lihtsalt.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Triumph Rocket 3
Mis sa selle Rocketiga jamad. midagi sellist ikka vaata.
http://www.motomaania.ee/2007/11/tanki- ... otorratas/
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Triumph Rocket 3
Augusti alguse stati jargi ikkagi eestis 17 tk arvel. Akki siis isegi leiab kellegi.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 15 Apr 2009, 23:09
- Tsikkel: Triumph Rocket 3
- Asukoht: Kunda
Re: Triumph Rocket 3
sõjahunt kirjutas:Mis sa selle Rocketiga jamad. midagi sellist ikka vaata.
http://www.motomaania.ee/2007/11/tanki- ... otorratas/
ei mahu kahjuks garaazi
Re: Triumph Rocket 3
Tahtja kirjutas:Tere
Sooviks endale sellist tsiklit soetada ja tahaks ratta kohta infot. Kui kellegil foorumi kasutajal on ratas olemas, jagaks äkki oma kogemusi-teadmisi nii häid kui halbu. Tänud ette
Kui meeldib, soeta ära. Saad oma emotsiooni ja kogemuse kätte. Ning maha müüa saab ikka - igal asjal ostja olemas, mõnda asja tuleb lihtsalt kauem müüa ja õiget ostjat kauem oodata
Rakettide omanikke ei ole meie riigis jalaga segada. Ning vaevalt, et keegi neist oma ratast maapõhja kiruma hakkakski.
Tehniliselt tundub tegu olema paraja põllukiviga, mis kestab isalt pojale. Kui vähegi hooldust ja hoolt saab. Ja kõik need toredad kilovatid tapab suures osas mass ära - nii et eks ta üks tore otsesõidu tsikkel ole, mis on võimeline ka kiirenduma. Linnas autode vahel nikerdamine võib päris huvitavaks väljakutseks olla
Nii et - lähtu sellest, milleks Sul seda sõiduriista vaja on ja mis Sa temaga peale tahaksid hakata.
Aga üks on kindel - tähelepanu tõmbab selline aparaat piisavalt ja enamgi veel. Aga eks me tihti suuresti tähelepanu peal väljas olegi.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Triumph Rocket 3
Aastast 2008 sõidan touringu versiooniga.
Miskit tehnilist häda pole kurtma pidanud, ainult aku vahetasin eelmine aasta ära. Korra sai kaunis tühjaks ja siis oli hommikuti +5C juures käivitamisraskused. Käima lükata ära ürita
Sirgelt pikka maad on väga mõnus lasta. Kiirendamisel pole vahet kas üksi või kaassõitjaga - 0-100 km/h väga äkiline. Linnas müramine vajab rattaga sõbraks saamist. Kambaga sõites jäta suurem pikivahe - seda 400kg annab seisma jätta.
Koivad peavad pikad olema, üldiselt suurema mehe ratas. Tagasõitjal väga mugav sohvas tunne.
Viimane mudel Roadster on ka väga edev
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 15 Apr 2009, 23:09
- Tsikkel: Triumph Rocket 3
- Asukoht: Kunda
Re: Triumph Rocket 3
Jah, linnas sellise aparaadiga võib nati keeruline olla aga eks ta ole harjutamise asi.
Aga jäi mõni aasta tagasi silma ja hakkas lihtsalt hirmsasti meeldima
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Triumph Rocket 3
tali kirjutas:. Ja pikal otsal ülimugav, ei väsita üldse. No mis sa rongist tahad... Suure poisi/tüdruku ratas igatahes. Kui on peamiselt linnasõitu, siis ma sellist ei ostaks, aga maantee tarvis on ju ülimuhe lihtsalt.
Mugavus eeldab ka nö kehalist sobivust. Pärast sõiduproovi olin ise sellest rattats sellisel arvamusel, et jah mootor on üsna huvitav ja juhitavus aeglastel manöövritel koguka ratta kohta kohati üllatavalt lihtne. Samas maanteel pikemalt lasta oli mulle küll paras piin. Hindan väga kõrgelt nt põlvede asendit ja tagasisidet ja selle ratta juures oli ühel pool veider kumerus ja teisel pool valus sisseske kobaka serv. Tunnetus ja asend(rõhutan) minu jaoks üks halvimaid, mida olen kogenud. sama ka jalgade asetus tappidel. Niiet kui mul peaks olema soov seda ratast omada, siis peaksin küll kõvasti asendi muutmisega vaeva nägema, et kui üldse saaksin enda jaoks asja paika. Kuigi olen tavaline 1,8m ja seejuures justkui tavalise jala pikkusega.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: Triumph Rocket 3
Ahoi!
Kui õnnestub kuskilt internetisügavustest välja kaevata Mean Machines: The Transatlantic Challenge Season 1 Episode 4 siis näed HD Sportster (oli vist) ja Rocket 3 võrdlust erinevate testide lõikes.
Mu meelest on saate tegijatel natuke kohmakas võrdlusmoment välja nuputatud, ent see ei riku rataste olemusest sotti saamist.
Re: Triumph Rocket 3
kalle kirjutas:tali kirjutas:. Ja pikal otsal ülimugav, ei väsita üldse. No mis sa rongist tahad... Suure poisi/tüdruku ratas igatahes. Kui on peamiselt linnasõitu, siis ma sellist ei ostaks, aga maantee tarvis on ju ülimuhe lihtsalt.
Mugavus eeldab ka nö kehalist sobivust. Pärast sõiduproovi olin ise sellest rattats sellisel arvamusel, et jah mootor on üsna huvitav ja juhitavus aeglastel manöövritel koguka ratta kohta kohati üllatavalt lihtne. Samas maanteel pikemalt lasta oli mulle küll paras piin. Hindan väga kõrgelt nt põlvede asendit ja tagasisidet ja selle ratta juures oli ühel pool veider kumerus ja teisel pool valus sisseske kobaka serv. Tunnetus ja asend(rõhutan) minu jaoks üks halvimaid, mida olen kogenud. sama ka jalgade asetus tappidel. Niiet kui mul peaks olema soov seda ratast omada, siis peaksin küll kõvasti asendi muutmisega vaeva nägema, et kui üldse saaksin enda jaoks asja paika. Kuigi olen tavaline 1,8m ja seejuures justkui tavalise jala pikkusega.
Kk
Jah, esimeste versioonide jalatappe tõstetakse tihti tahapoole, et nö. vales kohas. Roadster'i sõiduskeen mängitigi sellepärast ringi - istumine tiba ette ja jalatapid tahapoole.
Aga võime spagaati lasta tuleb selle ratta juures kasuks
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 15 Apr 2009, 23:09
- Tsikkel: Triumph Rocket 3
- Asukoht: Kunda
Re: Triumph Rocket 3
Ise olen korra Loodusinvestis peal istunud ja sellest muidugi on kole vähe, et aru saada istumisasendi mugavusest.
Eks ma vaikselt loodan, et keegi ratta omajatest laseks mul natuke lähemalt pilliga tutvuda
Re: Triumph Rocket 3
Tahtja kirjutas:Ise olen korra Loodusinvestis peal istunud ja sellest muidugi on kole vähe, et aru saada istumisasendi mugavusest.
Eks ma vaikselt loodan, et keegi ratta omajatest laseks mul natuke lähemalt pilliga tutvuda
Loota polegi vaja, Helsingi MP-l on ka nad vast olemas.
Olen sõitnud paartuhat kilomeetrit täislastis RIII-ga. Mugav, üldiselt laisk, vajadusel äkilise väändega, kruusateel läks nagu tramm aga suurema kiirusega vigu ei andesta. Mugavalt raske, munakiviteel ja pikiroobastes liikus väga ladusalt. Kohapeal üllatavalt kerge manööverdada.
Lühematel (165-170) meestel olen näinud mitmeid kordi ratast foori ees külili vajumas, kuna tasakaal kaob mingist kaldenurgast alates väga järsult.
Mootori pöördemomendist piisaks tõesti maalähedasele orbiidile lendamiseks, samas teeb see vääne väga lihtsaks enda asfaldile laotamise, kuna pikiroobas + märg tee + vähene kogemus = külje mahapanekuga.
Isiklikult mulle natuke isikupäratu, hästi liikuv, mõnusa käiguga ja töökindel ratas.

-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Triumph Rocket 3
willie kirjutas:Lühematel (165-170) meestel olen näinud mitmeid kordi ratast foori ees külili vajumas, kuna tasakaal kaob mingist kaldenurgast alates väga järsult.
Pärnus on neid siis nagu seeni peale vihma kuigi eestis neid 17tk ja Sa näed korduvalt neid kylili vajumas foori taga?
Re: Triumph Rocket 3
sepp kirjutas:willie kirjutas:Lühematel (165-170) meestel olen näinud mitmeid kordi ratast foori ees külili vajumas, kuna tasakaal kaob mingist kaldenurgast alates väga järsult.
Pärnus on neid siis nagu seeni peale vihma kuigi eestis neid 17tk ja Sa näed korduvalt neid kylili vajumas foori taga?
Tere Sepp,
Pärnus pole siiski. Sõitsin koos Soome Rocketi klubi rahvaga mööda Eestit ning reaalselt kogu selle neljasaja kilomeetri jooksul vajus üks somm koos naisega fooride ees KOLM korda külili. Meesterahva jalg ei ulatunud korralikult maha ning pealevajuvat massi ei suutnud enam kinni hoida. Nüüdseks vahetas ta oma velo Honda vastu. Ja vist on häpi.
PS. Ma ei tea, kas Pärnus üldse kellelgi RIII oleks.

-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Triumph Rocket 3
willie kirjutas:sepp kirjutas:willie kirjutas:Lühematel (165-170) meestel olen näinud mitmeid kordi ratast foori ees külili vajumas, kuna tasakaal kaob mingist kaldenurgast alates väga järsult.
Pärnus on neid siis nagu seeni peale vihma kuigi eestis neid 17tk ja Sa näed korduvalt neid kylili vajumas foori taga?
Tere Sepp,
Pärnus pole siiski. Sõitsin koos Soome Rocketi klubi rahvaga mööda Eestit ning reaalselt kogu selle neljasaja kilomeetri jooksul vajus üks somm koos naisega fooride ees KOLM korda külili. Meesterahva jalg ei ulatunud korralikult maha ning pealevajuvat massi ei suutnud enam kinni hoida. Nüüdseks vahetas ta oma velo Honda vastu. Ja vist on häpi.
PS. Ma ei tea, kas Pärnus üldse kellelgi RIII oleks.
mees visati kindlasti klubist välja ka
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 15 Apr 2009, 23:09
- Tsikkel: Triumph Rocket 3
- Asukoht: Kunda
Re: Triumph Rocket 3
Sain arkuga juttule, kui Tallinna sattun astun tema poolt läbi ja vaatame-katsume tsiklit vähe ligemalt. Hea oleks enne ostmist ikka kindel olla,et jõud üle käib ja poleks vaja fooride ees külitada.
Re: Triumph Rocket 3
Tahtja kirjutas:Sain arkuga juttule, kui Tallinna sattun astun tema poolt läbi ja vaatame-katsume tsiklit vähe ligemalt. Hea oleks enne ostmist ikka kindel olla,et jõud üle käib ja poleks vaja fooride ees külitada.
Kannata siis kevadeni, et saaksid proovisõitu ka teha. Linnas sõitmiseks, manööverdamiseks, reageerimiseks on ta ikka ront. Katsu teda siis kruusa või muru peal ka üksi tagasi nihutada. Maanteel sõidad muidugi nagu nurgadiivanis.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Triumph Rocket 3
http://www.triumphrocket.com/
Neist filmijuppidest jääb küll mulje kergesti käsitsetavast rattast, millega saab ka tagarattas sõita. Aga eks seal ole õppind mehed ka.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Triumph Rocket 3
köik on muidugi maitseasi, aga oma kogemustest raskete cruiserite osas oskan öelda, et minu puhul oli tegemist lihtsalt kogenematuse ja suurusehullustusega. esimene tsikkel oli 1600 kawa, siis tuli üsna pea Intruder 1800 ja mötted liikusid juba vn 2000 ja ka Rocket III suunas. ja muidugi vaatasin Boss Hossi suure imetlusega ainult mootori maht omas tähtsust. siis aga tahtsin matkata ja mötlesin, et sellise kobakaga kuskile mägedesse ei roni. proovisin Varaderot. algul ei tahtnud ego nii "väikese" ratta peale ära mahtuda. tundus väga jalgratta selga istumisena. kuna olin juba Intruderi ära müünud ja matkaplaanid paigas, siis ostsin ikka kövasti kaheldes selle Varadero ära. mötlesin, et kui ikka väga jama, siis selle raha saan ikka tagasi, millega ostsin. käisin reisil ära ja enam ei unista suurtest power cruiseritest. ehk kunagi kui lotovöidu saan ja vahel tuleks kihk peale ennast jube machona tunda, siis ehk ostaks pühapäeval ilusa ilmaga kulgemiseks. pigem mötlen siiski kergema enduro lisaks muretsemisele, sest ega selle Varaderogi maastikuvöimeid pärsib ikka suurus ja kaal oluliselt. kes ikka tsiklisöitu naudib, see osatb mootorratta möistlikkusest ja tegelikest vajadustest lähtuvalt. aga köik tuleb ajaga ja köik tuleb ära proovida, kuni endale täiesti sobiva leiab.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 15 Apr 2009, 23:09
- Tsikkel: Triumph Rocket 3
- Asukoht: Kunda
Re: Triumph Rocket 3
Eks need suured mootorid on meele järgi küll, esmalt hakkas mulle siiski silma tsikli välimus ja allaes hiljem sain teada mis tal aiste vahal on ja tsikli tüüp on igale mehele individuaalne värk, ise olen rohkem kruiisitamise tüüpi vend, kuid vahest väikse elamuse pärast ei ütle kindlasti ei enduurotamisele
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: 17 Jaan 2009, 22:14
- Tsikkel: HondaGoldwing ja HondaCrosstur
- Asukoht: Tallinn
Re: Triumph Rocket 3
Olen ka varsti sellise motika omanik..kuu pärast on USAst kohal..
On olnud pea kõik rattad,kuid see kogemus jäi puudu..
Siis hakkan vaatama millest see koos seiab
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 15 Apr 2009, 23:09
- Tsikkel: Triumph Rocket 3
- Asukoht: Kunda
Re: Triumph Rocket 3
fotograf kirjutas:Olen ka varsti sellise motika omanik..kuu pärast on USAst kohal..
On olnud pea kõik rattad,kuid see kogemus jäi puudu..![]()
Siis hakkan vaatama millest see koos seiab
Kas rattas käes ja esimesed sõidud tehtud?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Triumph Rocket 3
J a n n o kirjutas:köik on muidugi maitseasi, aga oma kogemustest raskete cruiserite osas oskan öelda, et minu puhul oli tegemist lihtsalt kogenematuse ja suurusehullustusega. esimene tsikkel oli 1600 kawa, siis tuli üsna pea Intruder 1800 ja mötted liikusid juba vn 2000 ja ka Rocket III suunas. ja muidugi vaatasin Boss Hossi suure imetlusega
ainult mootori maht omas tähtsust. siis aga tahtsin matkata ja mötlesin, et sellise kobakaga kuskile mägedesse ei roni. proovisin Varaderot. algul ei tahtnud ego nii "väikese" ratta peale ära mahtuda. tundus väga jalgratta selga istumisena. kuna olin juba Intruderi ära müünud ja matkaplaanid paigas, siis ostsin ikka kövasti kaheldes selle Varadero ära. mötlesin, et kui ikka väga jama, siis selle raha saan ikka tagasi, millega ostsin. käisin reisil ära ja enam ei unista suurtest power cruiseritest. ehk kunagi kui lotovöidu saan ja vahel tuleks kihk peale ennast jube machona tunda, siis ehk ostaks pühapäeval ilusa ilmaga kulgemiseks. pigem mötlen siiski kergema enduro lisaks muretsemisele, sest ega selle Varaderogi maastikuvöimeid pärsib ikka suurus ja kaal oluliselt. kes ikka tsiklisöitu naudib, see osatb mootorratta möistlikkusest ja tegelikest vajadustest lähtuvalt. aga köik tuleb ajaga ja köik tuleb ära proovida, kuni endale täiesti sobiva leiab.
Oli mul kunagi juhus Varaderoga, kus kuskil Nõva kandis sattusin kruusalt liivase tee peale.Esimesest liivasest kohast sain läbi ja siis oli äkki niipalju liiva,et ei riskinud edasi minna.Probleemiks osutus,aga ratta ringi pööramine liivasel,sest lihtsalt jõudu jäi väheks.Oli tükk pusimist isegi kahekesi.Samas kergema rattaga oleks sealt läbi saanud.Siit ka plaan soetada TDM,mille eelmisel suvel teostasin ja olen väga rahul.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.