Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle riigi
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 895
- Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
- Tsikkel: rattatuu
- Asukoht: tln,mõigu
- Kontakt:
Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle riigi
ikka tegin uue teema,äkki on mõni tark ja oskab kosta EMF-i sellise väite kohta midagi
"Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle riigi alaliidu luba kelle kodanik ollakse."
ma olen juhm
jutt käib minu poisi litsensist mida ma kavatsen võtta leedust,miks ei hakka pikemalt kirjutama,kui kellegi huvi siis võin privasse saata,
otsisin ja guugeldasin aga ei leidnud ühtegi seadusepügalat selle kohta
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Ehk Mella ja mx77? Kui kõiketeadjad, aitavad.
Ka Eestikatel sõidab poiss Läti litsentsiga, Eesti kodanik. Teema huvitav, ootaks komme.
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Ma mingi hetke tegelesin sellega, kui EMF hakkas kindlustuse teemaga väga ventikasse loopima. Plaanisin teha endale Soome litsentsi, neil on kaks võimalus: a) kindlustus koos litsensiga; b) litsents oma kindlustusega.
Siis tegelikut FIM ja UEM reeglistikku uurides tuli tõesti välja, et võõra riigi litsentsi taotlemiseks peab olema koduriigi föderatsiooni luba. Tõenäoliselt kui sa näteks soomes töötad ja sul on alaline elamisluba, siis võib ehk ka niisama selle litsentsi saada. Lätlastest ma muidugi ei tea, arvestades lätlaste sellist kerget pohhuismi, siis nad võivad selle litsentsi silmagi pilgutamata ka välja anda, aga kui isakene avastab, et nad pole sellisele poisile luba andnud, siis nad võivad sanktsioone rakendada. Võib-olla.
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Möödunud hooaja alguses proovisime Läti litsentse saada vaid lihtsalt selle pärast, et hind on veidi soodsam. Minu enda puhul oli tookord ka argumendiks, et ma olen Lätis rohkem sõitnud, kui kusagil mujal. Lõppkokkuvõttes tuli Lätlaste litsentsipakkumine isegi veidi (10€) kallim ning nad ei saa litsentsi väljastada ilma EMF-i käest luba küsimata.
Tõenäosus, et EMF sulle nüüd selle peale loa annab...? Mulle mitte ei andnud luba vaid nad lihtsalt tõmbasid Lätlaste küsimisele vee peale.
Teine pool. EMF-i korraldatud võistlustel on neil õigus sind mitte võistlema lasta ja seda üsna ilma selge põhjuseta. Eestlane ja Läti või Leedu litsentsiga on juba piisavalt hea põhjus.
Enamus ringrajasõitjatest sõidab topelt kindlustusega - enda tehtud korralik õnnetusjuhtumi kindlustus ja see-litsentsi-külge-müüdud-vaid-ainult-surma-ja-ratastooli-kindlustus. Topelt ei kärise sel puhul kohe kuidagi.
Kokkuvõtteks. Käidud tee ja vaid enda elu tunduvalt keerulisemaks ajamise meetod. Täiesti mõtetu. Mida täpsemalt sa sellega saavutada üritad?
Iseküsimus on, et kas sõita ühekordsete või aastase litsentsiga. Möödunud aasta hinnakirja järgi on 6. võistlus juba positiivsel poolel. Mina sain endale 12 võistlust aasta peale kokku.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 895
- Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
- Tsikkel: rattatuu
- Asukoht: tln,mõigu
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
mx77 kirjutas:Siis tegelikut FIM ja UEM reeglistikku uurides tuli tõesti välja, et võõra riigi litsentsi taotlemiseks peab olema koduriigi föderatsiooni luba.
äkki mäletad kus see täpsemalt kirjas oli?samas pärisorjus on läbi ja ma ei kuulu kellegile,et peaks hakkama kellegi käest luba küsima,et vabandage kas kas ma tohin seda ja teist.what a fu..k,mis mõttes.mina isiklikult ei kavatse küll olematule alaliidule(kes motokrossi jaoks peale litsensi tasu nagu ei eksisteerigi) hakata aru andma kus ja miks ma sõidan ja kelle litsensiga.kokkuvõtteks on nii,et enivei ma võtan leedu litsensi ja jummala pohh mulle ka see kas lasevad poissi eestikatele peale või mitte(huviga ootan seda)
aga endiselt kui kellegi on infi selle seaduse kohta ootan !
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Väljavõte siis
7 A FIM Licence may be issued to a foreign rider, after the FMN to whom the
application is made has obtained the approval (release) of the FMN of the country
of which he is a national or in which the applicant is a permanent resident. Such
approval will be given only once for the period of validity of the licence. Requests
for any additional international licence for the same period to another FMN are
prohibited.
veel huvitavat (eriti siin mõnda aega tagsi olnud isakese hüppamisega)
The fact of taking part in meetings which are not authorised by the FIM or its
FMNs cannot justify a withdrawal of a licence.
Kogu tekst
http://www.fim-live.com/fileadmin/alfre ... s_2_en.pdf
-
Teema algataja - Postitusi: 895
- Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
- Tsikkel: rattatuu
- Asukoht: tln,mõigu
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
ok,tnx mx77 aga sellegipoolest saadan selle emf-i nahh. ja võtan leedu litsensi,sest kes ütles,et ma elan(mu poeg)eestis alaliselt.
lühidalt ka teemast miks üldse selline küsimus tekkis.
teema suht pseudokas aga asi põhimõtteline,nimelt poiss sõidab mul 4 aastat krossi ja algusest peale nr.28 all,sel aasta äkki tuli teade,et sry aga selle nr.all te enam esineda ei saa 2012 kuna 50cc klassist tuli üks poiss üle 65cc klassi ja bronnis selle nr.(ju kellegi lehmalellepoeg,või hea tuttav)t*** ma olin juhm,poiss sõitis eelmisel hooajal juba 65cc ,ühe karikasarja võitis,teises sarjas 2.koht,eesti karikasrjas 7. ja meistrikatel 9.ses mõttes,et mitte päris sita pealt riisutud .ja meil kaks ratast+buss+varustus kõik valmis selle nr.28 all ja nüüd olematu alaliit teatab,et kõik ,finitto sebi uus nr.oi ma saagisin nendega ja lõpuks muidugi saatsin kõik nahh.ning võtsin uue numbri ning otsustasin leedukate käest litsensi võtta,mis lõpuks kostus ka Biene kõrvu ja siis hakkas pihta,tule küsi luba jne.mille peale ma ta perse viiskalt saatsin muidugi ja siis tuli sellise sisuga kiri mille ka siia bikerisse üles panin,seepärast igaks juhuks küsisingi,et äkki keegi on kursis kas on selline sedaus või mitte.samas pohh,mul leedukatega juba diil tehtud !
vot sellised lood toimuvad eesti motospordi liidus
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Täitsa pekkis jahh.
Ma mingi hetk sattusin emf lehel peale sellele mx komisjoni koosolekule, kus oli arutluseks see numbrite jutt. kuna tekst oli ikka äärmiselt haige, siis kirjutasin ka Kovalile, aga ega sealt mõistlikku vastust ei tulnud, üldiselt sinuga nõus, suht haige organisatsioon. Kui EHKK viitsiks jäärada teha, siis vist ise ei võtaks ka enam üldse nende litsentsi.
Ma ei kujuta ette, kui sellised inimesed samat moodi kuskil eraettevõtluses toimetaks, oleks vist paber ammu pihku pistetud.
Edu igatahes!
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
kas talvel on oodata mitte ametlikke jääraja võistlusi kus pole litsentse ja asju vaja
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Mulle on kunagi selgeks tehtud EMF'is ,et stardi numbri eelisõigus on sellel kes eelmine aasta seda kasutas. Kas siis krossi/enduro meestel pole nii stardi numbritega ?
Kiirenduses jagatakse igaleühele uus stardi number ja stardi number on seotud sinu üldarvestuse kohaga Kui said esimeseks siis saad ka numbri E01 või F01
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
426f kirjutas:kas talvel on oodata mitte ametlikke jääraja võistlusi kus pole litsentse ja asju vaja
mis asjad need on?
-
- Postitusi: 149
- Liitunud: 31 Jaan 2011, 15:08
- Tsikkel: chopper made in USA
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
mx77 kirjutas:Täitsa pekkis jahh.
Ma mingi hetk sattusin emf lehel peale sellele mx komisjoni koosolekule, kus oli arutluseks see numbrite jutt. kuna tekst oli ikka äärmiselt haige, siis kirjutasin ka Kovalile, aga ega sealt mõistlikku vastust ei tulnud, üldiselt sinuga nõus, suht haige organisatsioon. Kui EHKK viitsiks jäärada teha, siis vist ise ei võtaks ka enam üldse nende litsentsi.
Ma ei kujuta ette, kui sellised inimesed samat moodi kuskil eraettevõtluses toimetaks, oleks vist paber ammu pihku pistetud.Edu igatahes!
Minu teada on Biene seal kuskil Viimsis vägagi edukas???? mingite aluste kokkukloppsija aga see vist kah kuidagi mingi ebaseaduslik äri ilma eurolitsensita. Kuskil lehes oli sellest juttu. Ju ta oma tegemistes EMF ole samasugune.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
korke kirjutas:Mulle on kunagi selgeks tehtud EMF'is ,et stardi numbri eelisõigus on sellel kes eelmine aasta seda kasutas. Kas siis krossi/enduro meestel pole nii stardi numbritega ?
See oli mingi 3-aastat tagasi nii. Nüüd tuleb juba aasta lõpus hakata "rapsima",et sama number jääks.
Kavali puhul on imestatav,et just see number tuuri pandi,sest 65-ste klassis ei peaks nagu numbrite põuda olema. Samas numbrite lehel ilusti näha,et külgmised numbrid(27 ja 29) praegugi vabad!!!!! Siin saab süüdistada ainult EMF-i
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Eks see numbrite teema on üsna probleemne teema üldse. Kui ma õigesti mäletan siis oli 1 kuu eesõigus oma numbreid kinnitada neil kes eelneval aastal tulemuse kirja saanud ja alates teisest kuust läksid kõik kinnitamatta numbrid vabaks. Kui pikalt muidugi sellest ette teatati vms ei oska kommenteerida ja üks suuri puuduseid on tänapäeval ka see,et enamus ei viitsi läbi lugeda võistlustingimusi isegi siis kui neid ainult paar A4 täit on. Muidugi ei ole ma ise emf numbripanga haldamisega 100% kursis aga kui selline võimalus välja pakuti ja selle aja jooksul oma numbreid ära ei kinnitatud siis ei saa ka ainuüksi organisatsiooni süüdistada. Sest 3-4 kuud ootama jääda numbri kinnitamist oleks ju samuti mõtetu kuna võibolla järgmisel aastal tegelane enam ei võistlegi?! Eks numbri kinnitamist kui sellist poleks ju muidu võibolla iga aasta vajagi aga kahjuks see osa numbribronnijaid kes võistlema üldse ei tule või vahetavad muidu numbrit igal teisel võistlusel on põhjuseks sellisele tegevusele.
Samas ei näe ma põhjust miks ei võiks võtta läti /leedu vms litsentsi kui tegu fim i liikmetega, kuid osaledes emf võistlustel ei päästa see võistlusnumbrit ikka mitte kuidagi kui siin juba sama number väljastatud. Eks kogu see numbriteema on osutunud parajaks peavaluks alates sellest ajast kui oli vaja särkidele numbrid trükkida ja hakkas levima ka siklidisaini trükitud number kuna varem läksid kohale ja kleepisid 5kroonised numbrid laudadele või väänasid isoleerist ja puudus igasugune suurem investeering
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
jalgrattur kirjutas:mx77 kirjutas:Täitsa pekkis jahh.
Ma mingi hetk sattusin emf lehel peale sellele mx komisjoni koosolekule, kus oli arutluseks see numbrite jutt. kuna tekst oli ikka äärmiselt haige, siis kirjutasin ka Kovalile, aga ega sealt mõistlikku vastust ei tulnud, üldiselt sinuga nõus, suht haige organisatsioon. Kui EHKK viitsiks jäärada teha, siis vist ise ei võtaks ka enam üldse nende litsentsi.
Ma ei kujuta ette, kui sellised inimesed samat moodi kuskil eraettevõtluses toimetaks, oleks vist paber ammu pihku pistetud.Edu igatahes!
Minu teada on Biene seal kuskil Viimsis vägagi edukas???? mingite aluste kokkukloppsija aga see vist kah kuidagi mingi ebaseaduslik äri ilma eurolitsensita. Kuskil lehes oli sellest juttu. Ju ta oma tegemistes EMF ole samasugune.
Ei tea, äriregistri andmetel kolm viimast aastat ikka suht olematud käibed ja joonelaune tulem on miinusmärgiga.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Heinz36 kirjutas:korke kirjutas:Mulle on kunagi selgeks tehtud EMF'is ,et stardi numbri eelisõigus on sellel kes eelmine aasta seda kasutas. Kas siis krossi/enduro meestel pole nii stardi numbritega ?
See oli mingi 3-aastat tagasi nii. Nüüd tuleb juba aasta lõpus hakata "rapsima",et sama number jääks.
![]()
Kavali puhul on imestatav,et just see number tuuri pandi,sest 65-ste klassis ei peaks nagu numbrite põuda olema. Samas numbrite lehel ilusti näha,et külgmised numbrid(27 ja 29) praegugi vabad!!!!! Siin saab süüdistada ainult EMF-i
Kiirenduses ei nõua numbrit ka kombele vist?
Kuna MX-is peab number särgil olema, siis on ikka eriti tore, kui sul on näiteks 6 komplekti sõiduriideid ja siis mingi lambi jorsi pärast pead hakkama lihtsalt uusi riideid ostma?
-
- Postitusi: 149
- Liitunud: 31 Jaan 2011, 15:08
- Tsikkel: chopper made in USA
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Kas EHKK s peab ka number särgi peal olema? Aga kui särgi peal on kehakaitse kuidas siis?
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Kui kasutad kehakaitset siis pean number selle peal olema
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
EHKK s ei ole särginumber kohustuslik, ainult tsikli kolmel numbrilaual.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Lugupeetav. Aga kas sa selle numbri bronnijaga oled ühendust võtnud? Uuri järele, äkki temale polegi see number nii oluline.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Vakstu kirjutas:Lugupeetav. Aga kas sa selle numbri bronnijaga oled ühendust võtnud? Uuri järele, äkki temale polegi see number nii oluline.
Nagu mina aru saan,siis praegune 28 numbri omanik tuli n.n. oma numbriga 50-ste klassist 65-ste klassi,samas kasutaja kavali poiss oli juba antud numbriga 65-ste klassis.
Lihtsalt viimase kahe aasta jooksul on kehtinud millegipärast kord,et kes ees see saab. Ei loe siin mingid eelmised hooajad ja nende saavutused.....
-
Teema algataja - Postitusi: 895
- Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
- Tsikkel: rattatuu
- Asukoht: tln,mõigu
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Vakstu kirjutas:Lugupeetav. Aga kas sa selle numbri bronnijaga oled ühendust võtnud? Uuri järele, äkki temale polegi see number nii oluline.
ega see nr.ei ole ka mulle oluline,asi on põhimõttes ja ühe organisatsiooni suhtumises
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
Teema algataja - Postitusi: 895
- Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
- Tsikkel: rattatuu
- Asukoht: tln,mõigu
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Heinz36 kirjutas:Vakstu kirjutas:Lugupeetav. Aga kas sa selle numbri bronnijaga oled ühendust võtnud? Uuri järele, äkki temale polegi see number nii oluline.
Nagu mina aru saan,siis praegune 28 numbri omanik tuli n.n. oma numbriga 50-ste klassist 65-ste klassi,samas kasutaja kavali poiss oli juba antud numbriga 65-ste klassis.
Lihtsalt viimase kahe aasta jooksul on kehtinud millegipärast kord,et kes ees see saab. Ei loe siin mingid eelmised hooajad ja nende saavutused.....
see näitabki seda ,et tegelt alaliidul jummala pohh mis toimub ja siis tõmble ning EMF-i koduleht peab olema avaleheks,et kõiki nende uudiseid koguaeg jälgida,normaalne oleks olnud saata mail(muidu jääb mul taas arusaamatuks miks kaks tibi sealk istuvad ja meie maksame neile palka) ja küsida kas sõidab poiss jne.mitte nii nagu minuga käituti.
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
ujee kurvastusega loed seda jama! Ootan suure huviga emf i majandusaasta aruannet!!!
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Ei nõuta.
Number peab olema tsikli ninal ja vasakul küljel.
Uus number kleebitakse sulle Esimesel võistlusel kohe ja sa ei pea ise minema kusagile ning maksma numbri kleebise eest kui just ei taha mingi erisuurusega seda
mx77 kirjutas:Kiirenduses ei nõua numbrit ka kombele vist?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
oldmaniac kirjutas:Teine pool. EMF-i korraldatud võistlustel on neil õigus sind mitte võistlema lasta ja seda üsna ilma selge põhjuseta. Eestlane ja Läti või Leedu litsentsiga on juba piisavalt hea põhjus.
Ei ole nii. Eestlasi teiste riikide litsentsidega on sõitnud küll, kasvõi Tanel Leok Luksemburgi litsentsiga veel mõned aastad tagasi.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
Martino kirjutas:oldmaniac kirjutas:Teine pool. EMF-i korraldatud võistlustel on neil õigus sind mitte võistlema lasta ja seda üsna ilma selge põhjuseta. Eestlane ja Läti või Leedu litsentsiga on juba piisavalt hea põhjus.
Ei ole nii. Eestlasi teiste riikide litsentsidega on sõitnud küll, kasvõi Tanel Leok Luksemburgi litsentsiga veel mõned aastad tagasi.
Just, korvimehed on sõitnud/sõidavad Läti ja mõne veelgi eksootilisema maa litsensiga. Siiani pole Eesti võistlustel peale saamisega erilist saagimist olnud. (Aga see konkreetselt seotud küll sellega, et Lätis näiteks korvide klassis "kandepind" hoopis teine...) way to go!
RRRC
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Ja teisest riigist litsentsi võtmise aluseks on selle ri
meier kirjutas:Martino kirjutas:oldmaniac kirjutas:Teine pool. EMF-i korraldatud võistlustel on neil õigus sind mitte võistlema lasta ja seda üsna ilma selge põhjuseta. Eestlane ja Läti või Leedu litsentsiga on juba piisavalt hea põhjus.
Ei ole nii. Eestlasi teiste riikide litsentsidega on sõitnud küll, kasvõi Tanel Leok Luksemburgi litsentsiga veel mõned aastad tagasi.
Just, korvimehed on sõitnud/sõidavad Läti ja mõne veelgi eksootilisema maa litsensiga. Siiani pole Eesti võistlustel peale saamisega erilist saagimist olnud. (Aga see konkreetselt seotud küll sellega, et Lätis näiteks korvide klassis "kandepind" hoopis teine...) way to go!
Eks see kõik sõltub olukorrast. Ma ei ole EMF ja ma ei suuda ka nende poolt kosta. See oli lihtsalt üks võimalik ebameeldivus, seoses litsentsi võtmisega kusagilt mujalt. Mina lugesin selle välja kusagilt krossimeeste tegemistest. Millegi pärast ma arvan, et Tanel Leoki puhul ei räägi me päris suvalisest sõitjast.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.