Dneprile uued karpad?? On mõtet?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Dneprile uued karpad?? On mõtet?

Lugemata postitus Postitas valka »

Tere! On plaanis oma Dnepr-il praegu peal olevad K-63 kaprad vahetada K-68 vastu. On asjal mõtet? Uued K-68 karpad on üpris kallid (1000+ EEK-u) :(.
Tahaks kuulda võimalikust kütusekulu muutusest, võimsusest ja muust, mis karpade vahetusega kaasneb/kaasneda võib.
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

Muidugi on variant,et sa panedki need peale ja kirjutad siis meilegi,mis juhtus!
Mina olen ka K-63-ga rahul.Ega karbussi vahetades Dneprist Hondat ei ehita.

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

Ma ei mäleta hetkel neid marke, aga minu omad on kandilise siibriga. Teadjad mehed rääkisivad, et ega sa nendega teda käima ei saa, tuleb panna need ümmarguse siibriga, vat siis alles käib. Oi ma jaurasin nendega, mõõtsin siibrite asendeid ja üles tõusmise hetki, kui peale keerasid, jne. Lõpuks , kui kontakti vahe ära puhastasin, hakkas veel paremini käima ;).
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

jukutom kirjutas:
Muidugi on variant,et sa panedki need peale ja kirjutad siis meilegi,mis juhtus!
Mina olen ka K-63-ga rahul.Ega karbussi vahetades Dneprist Hondat ei ehita.
Ei ole plaaniski Hondat ehitada :P. Tahaks teada, kas K-63 ja K-68 vahel on nii märgatav vahe, et 1000 eeku sinna auku tasuks matta.
Rein kirjutas:
Oi ma jaurasin nendega, mõõtsin siibrite asendeid ja üles tõusmise hetki, kui peale keerasid, jne. Lõpuks , kui kontakti vahe ära puhastasin, hakkas veel paremini käima .
Mille järgi tegutsesid? Endalgi ootab karpade reguleerimine/sünkroniseerimine ees ja üritan selleks võimalikult palju infot koguda, et midagi valesti ei saaks.
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

Tõtt öelda,ei ole ma K-68 veel pihus hoidnud,seepärast suurt sõna ei võta,vaid kogun samuti infot.Kas ta on mõeldus Dneprile?
Et aga K-63-le sobivad K-65 remondikomplektid,seda juba tean...
Aga reguleerimine... esmalt silma,siis kõrva ja lõpuks kiiruse järgi. Teed kaliibri siibri alla,kui gaas on mingis asendis fikseeritud ja võrdled seda teisega,kuulad,kas mõlemast paugutorust tuleb ühepalju jorinat ja lõpuks ajad masina hargile,paned käima,lükkad 4 käigu sisse,fikseerid gaasi ja hakkad ükshaaval piipe pealt ära kiskuma,vaadates,kas mõlema silindri veda annab samaväärse spidoka lugemi. Ega muud valemit pole karbusside sünkroniseerimise jämelihvimiseks.
Jõudu!
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

Tänud jukutom, asjalik õpetus! :) Kindlasti katsetan.

PS! Raadimotos öeldi, et sobivad küll K-68-d Dneprile.
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Ostsin mina ka oma Dneprikarjääri lõpupoole tutikad ümara siibriga karbussid Brauermotost, tsikkel töötas kohe nagu uus, lust oli sõita. Igasugustel pööretel töötas väga ühtlaselt ja minek oli ka parem, mingit reguleeringut ka peale uute karpade installimist ei teinud, igatahes seda investeeringut ei kahetsenud.
___________________________
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

Mis oli selle tutika ümara siibriga karbussi nimi?
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

Äkki ongi need müstilised ümarate siibritega karpad need K-68-d :roll:
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Selle karbussi nime ei mäleta ja Dneprit ka enam pole, kui Brauermotost öeldi, et sobivad nii Uralile kui Dneprile. Igatahes sellel karpal on kinnitused risti silindripeas olevate aukudega, niiet neid vahetükke on ka vaja, Brauermotost saad kindlasti rohkem infi.
___________________________

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

k 68 on põhim sama karpa mis eelnevadki(62,63),ainult et tal on teflonpinnaga ümar siiber ja karbussist on välja toodud väike toruke,mis hoiab rõhud karpas ühtlasena .mina maksin tolle eest 600 krooni ja tootja firma oli PEKAR

olaf
Postitusi: 41
Liitunud: 17 Okt 2003, 11:30

Lugemata postitus Postitas olaf »

Mul täpselt samad karpad nagu raigo juba kirjeldas ja sama hinnaga sain kloostrimetsa poest (600 tk). Minu masin läks küll paremaks kui ma need K-301 eemaldasin. need K-68 karpad vähemalt ei aja bensiini välja erinevalt k-301-st. Jõudu tuli ka pisut juurde, vahe oli kohe tuntav ja kütuse kulu nagu oleks ka pisut väiksemaks jäänud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

kui rohkem pappi liikuma hakkab ja alustamiskulude august üle saan, siis panen enda dneprile ka peale k-68-d
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Kasutaja avatar

tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas tuvi »

ma soovitaks peale panna mõne jaapanlase vaakumkarpad hinna vahe pole vist eriti o´llagi aga need kes on pannud on kiitnud

edu
Kasutaja avatar

Rebane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:23
Asukoht: Pfinztal, DE

Lugemata postitus Postitas Rebane »

valkale infoks niipalju, et proovisin isegi k68 dneprile peale panna, aga oli järgmine probleem. kuna karburaatori kinnitusaugud olid risti, tuli need vahetükid lisada ning tänu sellele liikus karburaator silindrist niipalju eemale, et saanud enam seda õhufiltrist karburaatorini minevat metalltoru külge nipitada. aga uuematel need kummist, siis mure lahendatud.

r
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

Rebane, äkki räägid ka kuidas minekuga oli. See huvitab just eriti,sest tehnilised probleemid ongi ju lahendamiseks loodud :P
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Kasutaja avatar

Rebane
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:23
Asukoht: Pfinztal, DE

Lugemata postitus Postitas Rebane »

minkust ei tea midagi rääkida, sest ei olnud nõus neid kroomitud metallist torusid kummi junnide vastu vahetama :roll: , aga olen kuulnud, et kui palju tolmusel teel liikuda ja kasutada originaalset õhufiltrit, siis pidavat see teflon kiirelt maha kuluma, aga ise pole proovinud...

r

kult
Postitusi: 239
Liitunud: 31 Okt 2004, 23:22
Asukoht: Villike, kotun
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Õhufilter

Lugemata postitus Postitas kult »

sry valka teema venitamise eest aga mida Nepile tasub peale originaalõhufiltri karpadele otsa pista? :?:
Ummamuudu...
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Re: Õhufilter

Lugemata postitus Postitas valka »

kult kirjutas:
sry valka teema venitamise eest aga mida Nepile tasub peale originaalõhufiltri karpadele otsa pista? :?:
olen mööda netilehti ringi kolades päris palju kohanud selliseid lahendusi. Niskesi filtreid nimetatakse vist koonusfiltriteks :roll: . Ei oska öelda, kas nad mingit pauerit ka juurde annavad, aga kui on plaanis ehitada chopper, siis on nad enamvähem kohustuslikud (istme madalale toomiseks).
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750

olaf
Postitusi: 41
Liitunud: 17 Okt 2003, 11:30

Lugemata postitus Postitas olaf »

Nende K-68 karpade külge panemisega tekkis mul selline probleem, et Dnepr MT-9 plokikaane ribid on karpa pool pisut välja venitatud võrreldes MT-10-ga. Ja seoses sellega tegin kaaned MT-10 omadega sarnaseks st. et lõikasin ette jäänud ribid maha ja õhufiltriks panin kaks koonust kuna torud ei istunud ja lõpuks lõikasin käigukasti korpuselt õhufiltri kinnituse ka maha. Lingilt saab ka pilti näha.
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 205975673#

kult
Postitusi: 239
Liitunud: 31 Okt 2004, 23:22
Asukoht: Villike, kotun
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kult »

Koonused on olemas,kasutasin-mõikavad,kuid tekkis kuri kahtlus nende tõhususest tolmu vastu(keelepeeretuslikult-sõitmisel niduskattega teel e. kruusateel)
:evil:
Ummamuudu...
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

jutt hakkab vaikselt metsa minema, st. filtrisse :P
olaf, äkki räägid minekust ka, mitte ainult tehnilisest lahendusest
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

see filtri teema sobib siia
Ennast ka huvitab et kas saab ikka koonust usaldada?

Ning kas mt-10 orig. õhupuhasti ons siis tõesti niivõrd pa**k et see vaja ikka maha võtta?
Kasutaja avatar

Teema algataja
valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

ado kirjutas:
Ning kas mt-10 orig. õhupuhasti ons siis tõesti niivõrd pa**k et see vaja ikka maha võtta?
originaalfilter vahetatakse välja erinevatel põhjustel. Nagu ma eespool mainisin jääb ta sadula madalamale toomisel ette. Teiste karpade pealepanekul võib ka probleeme tekkida.
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750

sadismus

Lugemata postitus Postitas sadismus »

No nii et kuda saab dneprit ökonoomsemax krudida raibe joob nagu kõrrega paagist või ei saagi teda enam ökonoomsemax muuta, rahakotist nakab kahju........ :cry: Kurat see taguratas on ka üx bensu röövel..... olex hea kui keegi jagax oma soovitusi.... :wink:

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

Palju ta Sul sajale imeb siis?

kui tagaratast all meeldib lasta siis peakski ta kõvemini võtma ju kui tavaliselt

:D

gaz
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Apr 2005, 00:36
Tsikkel: Dnepr 790cc, Honda VFR800
Asukoht: Kehtna

Lugemata postitus Postitas gaz »

kas keegi üht auto karbussi pole ka peale pannud ? mul mõte muhu oma panna.

olaf
Postitusi: 41
Liitunud: 17 Okt 2003, 11:30

Lugemata postitus Postitas olaf »

Minekust siis ka nii palju, et kui tahad käib see 19 tolli ratas päris lihtsalt ka asfaldil ringi ja mõneti ebameeldiv lugu oli siis kui kahekesi sõites otsa ka rebima hakkas kui kohalt ikka mitte normaalse inimese kombel ära lähed :roll: Kiirendus võime on isegi 100km/h juures päris olemas ja tuntav, tipp kiiruse mingi 145 km/h saavutamine pole enam mingi probleem masin suudaks isegi rohkem kui ülekanded lubaksid, päris 3,3 ülekannet ei soovitaks aga mingi 1,2:1 v 1,1:1 neljas käik oleks vist päris hea lahendus. Originaal filtri vahetasin ka selle pärast koonuste vastu et rohkem õhku ja originaali paigaldamisega oleks pidanud uued ühendus torud tegema, tolmu probleem mul nii suur ei ole aga kui tõesti pidevalt tolmuseid teid pidi sõita siis peaks ikka originaali poole vaatama või hankima kuskilt spets filtrid nagu osadel Triumphi tsiklitel on. Üldiselt peaks koonus filtriga suurendsama peadüüsi läbi mõõtu nii 20% ja seoses sellega ongi plaanis siin varsti katsetada 280 düüsiga 190 asemel. Ma tean siin ühte kes pani enda Dneprile sapri karpa peale, pidi päris õkunoomne olema aga süsteemi ehitmamine suht kirves, võimalused nii et kasutad originaal õhufilti aluse ära või lõikad maha ja ehitada täielikult uue sisselaske kollektori, ehituselt sama nagu autol ja siis kasutad mingi mosse õhufiltrit (2141 sellel painduva toruga ja madal osa käib karpa peale) minu arust paras monstrum tuleb aga kui korviga sõita siis ei paista eriti välja.

gaz
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Apr 2005, 00:36
Tsikkel: Dnepr 790cc, Honda VFR800
Asukoht: Kehtna

Lugemata postitus Postitas gaz »

mul on 3,3 lõppülekanne. neljanda käiguga jääb kiirendus veidi nadiks tõesti. a muide see 1,1:1 neljas käik + 3,89 lõppülekanne annab sama mis 3,3 lõpp ja orig neljas :wink: . 1,15-1,2.1 oleks vast kõige ideaalsem.

olaf
Postitusi: 41
Liitunud: 17 Okt 2003, 11:30

Lugemata postitus Postitas olaf »

gaz olen sinuga täitsa nõus. lisasin ühe vene keelse jutu neile kes tahavad lihtsate vahenditega oma dneprit pisut võimsamaks teha, jutus sees ka muidugi vähe keerulisemad operatsioonid aga keegi ei käsi üle pingutada. Erinevalt k-301 karpadest pole k-68 puhul karpasi vaja suurendada kuna need juba on suurema koonusega, lõpus link joonisele kuidas paremat sumpsi teha.

1. Проверка правильности установки зажигания на каждый цилиндр. Опережение зажигания должно быть 40—42°. Синхронность работы системы зажигания достигается путем подпилки кулачка в распределителе и доводится до одинаковой величины угла опережения зажигания на оба цилиндра. 3. Зачистка каналов в головках цилиндров от погрешностей литья дает 2 л. с. А подгонка степени сжатия в каждом цилиндре тоже добавит мощность за счет равномерной
работы двух цилиндров.
4. Установка карбюраторов К-301Б с увеличенным диаметром диффузора до 26 мм, также добавит 2 л. с.
5. Подбор и подгонка впускных патрубков за карбюратором до входа в воздушный фильтр L = 345 мм, d = 37 мм.
6. Регулировка карбюраторов на синхронность работы, одинаковая пропускная способность жиклеров 250 см3/мин.
7. Установка воздушного фильтра от автомобилей «Москвич-412» (2 шт.) или «Волга» ГАЗ-24.
8. Подбор длины и диаметра выпускных труб и глушителей (рис. 115).
Перечисленные выше рекомендации, внедренные на мотоцикле, позволяют повысить мощность двигателя до 42 л. с., а если изменить степень сжатия, доведя ее до 8,5, то мощность двигателя возрастет до 45 л. с. при 5900 об/мин (по данным ВНИИМотопрома). Увеличение диаметра цилиндров до 80—82 мм за счет увеличения объема цилиндров дает хорошие результаты. Поршневые кольца можно использовать от мотоцикла ЭСО-350 или СZ-360, «Москвич-412». Это мероприятие
позволяет еще больше увеличить мощность двигателя, доведя ее до 48—50 л. с.
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 5988534032
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”