Dneprile uued karpad?? On mõtet?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
- Asukoht: Tartu
Dneprile uued karpad?? On mõtet?
Tere! On plaanis oma Dnepr-il praegu peal olevad K-63 kaprad vahetada K-68 vastu. On asjal mõtet? Uued K-68 karpad on üpris kallid (1000+ EEK-u)
.
Tahaks kuulda võimalikust kütusekulu muutusest, võimsusest ja muust, mis karpade vahetusega kaasneb/kaasneda võib.

Tahaks kuulda võimalikust kütusekulu muutusest, võimsusest ja muust, mis karpade vahetusega kaasneb/kaasneda võib.
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Ma ei mäleta hetkel neid marke, aga minu omad on kandilise siibriga. Teadjad mehed rääkisivad, et ega sa nendega teda käima ei saa, tuleb panna need ümmarguse siibriga, vat siis alles käib. Oi ma jaurasin nendega, mõõtsin siibrite asendeid ja üles tõusmise hetki, kui peale keerasid, jne. Lõpuks , kui kontakti vahe ära puhastasin, hakkas veel paremini käima
.

-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
- Asukoht: Tartu
Ei ole plaaniski Hondat ehitadajukutom kirjutas:Muidugi on variant,et sa panedki need peale ja kirjutad siis meilegi,mis juhtus!
Mina olen ka K-63-ga rahul.Ega karbussi vahetades Dneprist Hondat ei ehita.

Mille järgi tegutsesid? Endalgi ootab karpade reguleerimine/sünkroniseerimine ees ja üritan selleks võimalikult palju infot koguda, et midagi valesti ei saaks.Rein kirjutas:Oi ma jaurasin nendega, mõõtsin siibrite asendeid ja üles tõusmise hetki, kui peale keerasid, jne. Lõpuks , kui kontakti vahe ära puhastasin, hakkas veel paremini käima .
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
-
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
Tõtt öelda,ei ole ma K-68 veel pihus hoidnud,seepärast suurt sõna ei võta,vaid kogun samuti infot.Kas ta on mõeldus Dneprile?
Et aga K-63-le sobivad K-65 remondikomplektid,seda juba tean...
Aga reguleerimine... esmalt silma,siis kõrva ja lõpuks kiiruse järgi. Teed kaliibri siibri alla,kui gaas on mingis asendis fikseeritud ja võrdled seda teisega,kuulad,kas mõlemast paugutorust tuleb ühepalju jorinat ja lõpuks ajad masina hargile,paned käima,lükkad 4 käigu sisse,fikseerid gaasi ja hakkad ükshaaval piipe pealt ära kiskuma,vaadates,kas mõlema silindri veda annab samaväärse spidoka lugemi. Ega muud valemit pole karbusside sünkroniseerimise jämelihvimiseks.
Jõudu!
Et aga K-63-le sobivad K-65 remondikomplektid,seda juba tean...
Aga reguleerimine... esmalt silma,siis kõrva ja lõpuks kiiruse järgi. Teed kaliibri siibri alla,kui gaas on mingis asendis fikseeritud ja võrdled seda teisega,kuulad,kas mõlemast paugutorust tuleb ühepalju jorinat ja lõpuks ajad masina hargile,paned käima,lükkad 4 käigu sisse,fikseerid gaasi ja hakkad ükshaaval piipe pealt ära kiskuma,vaadates,kas mõlema silindri veda annab samaväärse spidoka lugemi. Ega muud valemit pole karbusside sünkroniseerimise jämelihvimiseks.
Jõudu!
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Ostsin mina ka oma Dneprikarjääri lõpupoole tutikad ümara siibriga karbussid Brauermotost, tsikkel töötas kohe nagu uus, lust oli sõita. Igasugustel pööretel töötas väga ühtlaselt ja minek oli ka parem, mingit reguleeringut ka peale uute karpade installimist ei teinud, igatahes seda investeeringut ei kahetsenud.
___________________________
Mul täpselt samad karpad nagu raigo juba kirjeldas ja sama hinnaga sain kloostrimetsa poest (600 tk). Minu masin läks küll paremaks kui ma need K-301 eemaldasin. need K-68 karpad vähemalt ei aja bensiini välja erinevalt k-301-st. Jõudu tuli ka pisut juurde, vahe oli kohe tuntav ja kütuse kulu nagu oleks ka pisut väiksemaks jäänud.
valkale infoks niipalju, et proovisin isegi k68 dneprile peale panna, aga oli järgmine probleem. kuna karburaatori kinnitusaugud olid risti, tuli need vahetükid lisada ning tänu sellele liikus karburaator silindrist niipalju eemale, et saanud enam seda õhufiltrist karburaatorini minevat metalltoru külge nipitada. aga uuematel need kummist, siis mure lahendatud.
r
r
Õhufilter
sry valka teema venitamise eest aga mida Nepile tasub peale originaalõhufiltri karpadele otsa pista? 

Ummamuudu...
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
- Asukoht: Tartu
Re: Õhufilter
olen mööda netilehti ringi kolades päris palju kohanud selliseid lahendusi. Niskesi filtreid nimetatakse vist koonusfiltritekskult kirjutas:sry valka teema venitamise eest aga mida Nepile tasub peale originaalõhufiltri karpadele otsa pista?

Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Nende K-68 karpade külge panemisega tekkis mul selline probleem, et Dnepr MT-9 plokikaane ribid on karpa pool pisut välja venitatud võrreldes MT-10-ga. Ja seoses sellega tegin kaaned MT-10 omadega sarnaseks st. et lõikasin ette jäänud ribid maha ja õhufiltriks panin kaks koonust kuna torud ei istunud ja lõpuks lõikasin käigukasti korpuselt õhufiltri kinnituse ka maha. Lingilt saab ka pilti näha.
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 205975673#
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 205975673#
-
Teema algataja - Postitusi: 71
- Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
- Asukoht: Tartu
originaalfilter vahetatakse välja erinevatel põhjustel. Nagu ma eespool mainisin jääb ta sadula madalamale toomisel ette. Teiste karpade pealepanekul võib ka probleeme tekkida.ado kirjutas:Ning kas mt-10 orig. õhupuhasti ons siis tõesti niivõrd pa**k et see vaja ikka maha võtta?
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Minekust siis ka nii palju, et kui tahad käib see 19 tolli ratas päris lihtsalt ka asfaldil ringi ja mõneti ebameeldiv lugu oli siis kui kahekesi sõites otsa ka rebima hakkas kui kohalt ikka mitte normaalse inimese kombel ära lähed
Kiirendus võime on isegi 100km/h juures päris olemas ja tuntav, tipp kiiruse mingi 145 km/h saavutamine pole enam mingi probleem masin suudaks isegi rohkem kui ülekanded lubaksid, päris 3,3 ülekannet ei soovitaks aga mingi 1,2:1 v 1,1:1 neljas käik oleks vist päris hea lahendus. Originaal filtri vahetasin ka selle pärast koonuste vastu et rohkem õhku ja originaali paigaldamisega oleks pidanud uued ühendus torud tegema, tolmu probleem mul nii suur ei ole aga kui tõesti pidevalt tolmuseid teid pidi sõita siis peaks ikka originaali poole vaatama või hankima kuskilt spets filtrid nagu osadel Triumphi tsiklitel on. Üldiselt peaks koonus filtriga suurendsama peadüüsi läbi mõõtu nii 20% ja seoses sellega ongi plaanis siin varsti katsetada 280 düüsiga 190 asemel. Ma tean siin ühte kes pani enda Dneprile sapri karpa peale, pidi päris õkunoomne olema aga süsteemi ehitmamine suht kirves, võimalused nii et kasutad originaal õhufilti aluse ära või lõikad maha ja ehitada täielikult uue sisselaske kollektori, ehituselt sama nagu autol ja siis kasutad mingi mosse õhufiltrit (2141 sellel painduva toruga ja madal osa käib karpa peale) minu arust paras monstrum tuleb aga kui korviga sõita siis ei paista eriti välja.

gaz olen sinuga täitsa nõus. lisasin ühe vene keelse jutu neile kes tahavad lihtsate vahenditega oma dneprit pisut võimsamaks teha, jutus sees ka muidugi vähe keerulisemad operatsioonid aga keegi ei käsi üle pingutada. Erinevalt k-301 karpadest pole k-68 puhul karpasi vaja suurendada kuna need juba on suurema koonusega, lõpus link joonisele kuidas paremat sumpsi teha.
1. Проверка правильности установки зажигания на каждый цилиндр. Опережение зажигания должно быть 40—42°. Синхронность работы системы зажигания достигается путем подпилки кулачка в распределителе и доводится до одинаковой величины угла опережения зажигания на оба цилиндра. 3. Зачистка каналов в головках цилиндров от погрешностей литья дает 2 л. с. А подгонка степени сжатия в каждом цилиндре тоже добавит мощность за счет равномерной
работы двух цилиндров.
4. Установка карбюраторов К-301Б с увеличенным диаметром диффузора до 26 мм, также добавит 2 л. с.
5. Подбор и подгонка впускных патрубков за карбюратором до входа в воздушный фильтр L = 345 мм, d = 37 мм.
6. Регулировка карбюраторов на синхронность работы, одинаковая пропускная способность жиклеров 250 см3/мин.
7. Установка воздушного фильтра от автомобилей «Москвич-412» (2 шт.) или «Волга» ГАЗ-24.
8. Подбор длины и диаметра выпускных труб и глушителей (рис. 115).
Перечисленные выше рекомендации, внедренные на мотоцикле, позволяют повысить мощность двигателя до 42 л. с., а если изменить степень сжатия, доведя ее до 8,5, то мощность двигателя возрастет до 45 л. с. при 5900 об/мин (по данным ВНИИМотопрома). Увеличение диаметра цилиндров до 80—82 мм за счет увеличения объема цилиндров дает хорошие результаты. Поршневые кольца можно использовать от мотоцикла ЭСО-350 или СZ-360, «Москвич-412». Это мероприятие
позволяет еще больше увеличить мощность двигателя, доведя ее до 48—50 л. с.
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 5988534032
1. Проверка правильности установки зажигания на каждый цилиндр. Опережение зажигания должно быть 40—42°. Синхронность работы системы зажигания достигается путем подпилки кулачка в распределителе и доводится до одинаковой величины угла опережения зажигания на оба цилиндра. 3. Зачистка каналов в головках цилиндров от погрешностей литья дает 2 л. с. А подгонка степени сжатия в каждом цилиндре тоже добавит мощность за счет равномерной
работы двух цилиндров.
4. Установка карбюраторов К-301Б с увеличенным диаметром диффузора до 26 мм, также добавит 2 л. с.
5. Подбор и подгонка впускных патрубков за карбюратором до входа в воздушный фильтр L = 345 мм, d = 37 мм.
6. Регулировка карбюраторов на синхронность работы, одинаковая пропускная способность жиклеров 250 см3/мин.
7. Установка воздушного фильтра от автомобилей «Москвич-412» (2 шт.) или «Волга» ГАЗ-24.
8. Подбор длины и диаметра выпускных труб и глушителей (рис. 115).
Перечисленные выше рекомендации, внедренные на мотоцикле, позволяют повысить мощность двигателя до 42 л. с., а если изменить степень сжатия, доведя ее до 8,5, то мощность двигателя возрастет до 45 л. с. при 5900 об/мин (по данным ВНИИМотопрома). Увеличение диаметра цилиндров до 80—82 мм за счет увеличения объема цилиндров дает хорошие результаты. Поршневые кольца можно использовать от мотоцикла ЭСО-350 или СZ-360, «Москвич-412». Это мероприятие
позволяет еще больше увеличить мощность двигателя, доведя ее до 48—50 л. с.
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 5988534032
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.