STREETMOTO orienteerumissari 2011
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Tervist,
Oleme palju teoretiseerinud teemadel, kuidas vahel esinevat kihutamist kaotada/vähendada.
No laias laastus ja põhimõtteliselt on siin ilmas kõik võimalik.
Kui aga kiiruse "kontrollimiseks" hakata rakendama üht või teist, siis selgub et igal mõttel on oma häda suure töömahu, kaasnevate rahaliste kulutuste või reeglite keerukamaks muutmise näol. Tööjõud tuleb teadagi entusiasmist jäädes siiski ajaliselt piiratuks, igasugused elektroonilised vahendid ja vidinad ajavad motopäeva arulagedalt kulukaks ja reeglid võiksid ideaalis mahtuda ühele A4 lehele, et mitte uut verd ära ehmatada.
Põhimõtteliselt on ju veel nii ka, et kui inimene oskab piiri seada, siis oskab teine inimene sellest mööda minna Antud juhul oleks selleks kerge "spidomeetri remont" näiteks 40km ulatuses.
Ilmselt pidasid silmas siiski maksimaalset kiirust, antud Eestimaa osal. Maksimaalse kiiruse teadmisega pole kahjuks midagi peale hakata, juhul kui just personaalseid kiipe ei kasuta, mis annaksid võimaluse persoon diskvalifitseerida. Keskmise kiirusega on aga nii, et kui orienteerumisel suudad sõita päeva keskmiseks kiiruseks üle 50km/h, siis on tehtud VÄGA VÄGA KÕVA TÖÖ! (Tõsi, see käib klassi KRUUS kohta!)

jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.