Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
eerikkarts kirjutas:Kui vedelik kaob silindrisse ehk põleb ära, see puhastab silindri tahamast siis vaata üle küünlad üks küünaldest peaks välja nägema puhtam kui teine.Samas kui vedelik satub silindrisse siis ka tekib rõhk veesüsteemis mis aga suht kindlalt täidab sul paisupaagi vedelikuga!
Vot ei ole asjad alati päris nii. Minul ei tekkinud mingit üleliigset rõhku jahutussüsteemi ja mullikesi ka ei ajanud kuskilt välja. Jahutusvedelik immitses silindrisse siis kui mootor ei käinud. Hästi natukese haaval. Keema ei läinud ka ennem kui pool süsteemi oli tühi ja liiter mahtus juurde. Lihtsalt iga kord käivitades vasak silinder puterdas natuke aega, kuni jahutusvedelikust lahti sai ja käima hakkas. Vasak küünal oli nagu pestud võrreldes paremaga.
budi kirjutas:AMK arvates võib viga olla silindris olevates pragudes -mis arvatavasti hülsside lihvimisel tekkisid - kuid see pragu pole mitte kuidagi ühenduses hülsi endaga. Ehk siis, sealt ei saa vedelik mootorisse kuidagi minna.
Kus need praod on täpselt? Pilti saad teha? Kas mootor hakkas kuumaks ka minema või milles su probleem väljendus peale paisupaagi tühjenemise? Krt ma prooviks külma mootori jahutussüsteemi ära survestada ja siis laseks ööpäeva rahulikult rõhu all olla ja siis vaataks, kuhu vedelik jooksnud on.
eerikkarts kirjutas:kusjuures XTZ ja TDM'i paisupaagist ma pole õieti aru saanudki, see paak ainult täitub kuid tühjaks ta ei lähe!ehk siis paisupaagist tuleb üks voolik mis läheb jahutusvedeliku sissevalamise korgi juurde kust see vedrukork ülerõhu e.vedeliku liig paisumisel lihtsalt laseb selle paisupaaki ja seal paagis see vedelik lokusb igaviku. Kui mõõdukalt oled seda vedelikku sisse kallanud oma süsteemi siis sinna ei tule suurt midagi sisse. Ei mõista milleks seal Max ja min kriipsud... Paaki ise ei asu kõrgemas punktis kah et sealt vedelik tagasi süsteemi jookseks tühjenemisel. Arusaamatu kuidas see tühjaks jookseb?
Radika kord laseb soojenedes ülerõhu välja ja kui süsteem jahtub, siis tekib seal vaakum ja paisupaagist imetakse vedelik tagasi (radika korgil on mõlemat pidi klapid). Selle pärast peabki paisupaagi vooliku ots olema allpool vedeliku tasapinda.
Pildil näha oleval radika korgil on see suur klapp see, mis rõhku süsteemis hoiab ja seal keskel on näha see väike klapp, mis kaudu välja paisunud vedelik tagasi imetakse.
Päriselt on suht savi tegelikult see tagasi imemine, sest vedeliku soojuspaisumine on marginaalne. See rohkem selleks, et kui ratta mingi ime läbi mulisema ajad, siis kogu vedelik maha ei jookseks ja pärast saaksid koju sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.