Naastud tsiklirehvidesse - töökojad, aadressid?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Naastud tsiklirehvidesse - töökojad, aadressid?
soolo kirjutas:Naastud ongi rahameeste jaoks, vaesem rahvas ootab kevadet.
Vaesel mehel on 2 tsiklit, millega siis vastavalt hooajale sõitta.
Aga temasse ka- kas mitte Neemel polnud 17" tänavalegaalseid naaste müügil?
Ehk siis päring Streetmotosse.
edu
EDIT: Nats seadust ka-
Kood 509. Naastrehvid
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
d) ülejäänud rehvidel – 150;
4) uutel M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 2,5 mm;
5) naastrehvidel võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
a) M1, O1 ja L kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;[RTL 2010, 1, 7 - jõust. 08.01.2010] Kontrollimine: 1) TÜ – vaatluse ja nihikuga;
2) TK ja TJV katsetustel – vaatluse, nihiku, dünamomeetri ja kaaludega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.