Jussi Kawasaki GPz 305
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Nii, räägiks veidi mis juhtunud on.
Sain Kawaga 3000km ära sõita, kui õlipump otsad andis ja ülemise otsa kuivale jättis. Juuni kuust jäi ta mul garaazi seisma, kuid sõita tahtsin ja Kawale juppe ei leidnud, pidin ostma omale Yamaha fzr-i. Sellega sain sõita 5000 kilti, sest 6. juuli astusin ajateenistusse ja minu suvi ja tsiklisõidud lõppesid sellega. Nüüd saan iga nädalavahetus linnaloale ja saab natuke tsiklitega tegeleda. Mõni nädal tagasi läksin ühte Kawa gpz 305 mootorit vaatama, kuid tagasi tulin hoopis uue Kawasaki gpz 305-ga ja tagavara mootoriga. Niiet nüüd saan 87 aasta Kawa ka uuesti töökorda. Uus kawa on aastast 89 ja kettülekandega, töötab väga ilusti.
Lugedes siinset Caferacerite teemat mõtlesin, et ühest Kawast võiks ka Caferacer tüüpi mootorratta teha. Uurisin natuke guuglis ringi ja nägin ühte GPz 305 Caferacerit. Kawal oleks vaja teha siis: clip-on-id tagurpidi külge, sabaraam lühemaks, iste ja külje plastmass modifitseerida, jalarauad tagapoole viia, sumpad suurema nurga alla. Õhufiltri kopsikuga tuleb natuke vaeva näha, originaal maru suur kobakas. Kõige effektsem oleks alla panna ka kodarveljed, kuid neid annab otsida.
Uus Kawa siis selline:
Peale sõjaväge tuleb ehitama hakata, sest ei usu et nädalavahetustel midagi erilist teha jõuan.
Juss
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.