Suurem rehv kui originaal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Suurem rehv kui originaal
Yerba kirjutas:Ausalt, minu meelest hakkab see laia rehvi fetish juba haiglaseks minema.
Kumm on seks ja suurus loeb ikka küll!
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: Suurem rehv kui originaal
andrezoo9 kirjutas:Ei hakkanud uut teemat tegema,küsin siit siis.Kas honda cbr 600f3 1996'le läheb 190rehv alla ja kui ei siis mis on piir.
Originaalis peaks olema sellel rattal tagu velje laius 5.00 ja vist 170 laiusega tagurehv, aga sinna saab alla panna cbr 900 rr 95a. (sc28 mudel) taguvelje. 900rr on taguvelje laiuseks 5.50 ja originaalis vist 180 laiusega tagurehv ja sinna peaks mahtuma ka 190 lai rehv peale.
Taguveljed on 600 ja 900 täpselt ühesugused, lihtsalt laiuse vahe on.
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
valev247 kirjutas:andrezoo9 kirjutas:Ei hakkanud uut teemat tegema,küsin siit siis.Kas honda cbr 600f3 1996'le läheb 190rehv alla ja kui ei siis mis on piir.
Originaalis peaks olema sellel rattal tagu velje laius 5.00 ja vist 170 laiusega tagurehv, aga sinna saab alla panna cbr 900 rr 95a. (sc28 mudel) taguvelje. 900rr on taguvelje laiuseks 5.50 ja originaalis vist 180 laiusega tagurehv ja sinna peaks mahtuma ka 190 lai rehv peale.
Taguveljed on 600 ja 900 täpselt ühesugused, lihtsalt laiuse vahe on.
Ja mis sellest laiast rehvist kasu on? Et äge välimus või?
Suurem ja laiem velg kaalub rohkem, tsikkel on tunduvalt raskem ja kurvides ei keera enam nii äkiliselt.
Masina jõudlus väheneb oluliselt, mitu hobujõudu kohe kindlasti! Maakeeli ei lähe enam edasi nii hästi.
Aga kui huvi masina võmsust ja sõiduomadusi viletsamaks muuta siis laske aga käia
Re: Suurem rehv kui originaal
valev247 kirjutas:andrezoo9 kirjutas:Ei hakkanud uut teemat tegema,küsin siit siis.Kas honda cbr 600f3 1996'le läheb 190rehv alla ja kui ei siis mis on piir.
Originaalis peaks olema sellel rattal tagu velje laius 5.00 ja vist 170 laiusega tagurehv, aga sinna saab alla panna cbr 900 rr 95a. (sc28 mudel) taguvelje. 900rr on taguvelje laiuseks 5.50 ja originaalis vist 180 laiusega tagurehv ja sinna peaks mahtuma ka 190 lai rehv peale.
Taguveljed on 600 ja 900 täpselt ühesugused, lihtsalt laiuse vahe on.
Minul oli sel hooajal 190/55 taga. Pole teist mõõu proovind seega minu arvamus ei loe
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
Tsikkelröövel kirjutas:Sõiduomaduste muutumisest saadki tihti teada alles siis, kui külg juba maas.
Mul näiteks see teema, et vanakooli baigile panin alla enduro rehvid, kuna sõidan palju kruusal.
Mõõdud on numbri järgi samad, mis manuaalis, aga ka seal on ikkagi miski vahe, sest sama mõõdu endurorehv ees oli isegi silma järgi nääpsum, kui originaal oli (originaal on sellel rattal muidugi vana kooli kohaselt veel niikuinii korraliku klotsimustriga, aga sellist pole saadaval enam näinud). Tagumine aga on lisaks numbrile ka silma järgi sama lai, kui eelmine oli.Normaalsel sõidul ei saa midagi eriti aru, v.a kergem flapperisse minek, miska tuleb tähelepanelikum olla. Kui aga võtta tugeva kallutusega kurv, siis mingist nurgast alates tekib järsult niivõrd tugev ülejuhitavus, et kui hetkega ei reageeri, kalladki end ise külili. Ja see on kohe täpselt rehvide teema. See ka loogiline, laiema rehviga kallutades nihkub toetuspunkt taga tsikli teljest kaugemale, võrreldes esimesega ja ta peabki kurvi sisse pöörama. Nüüd see esimene mul lõpuni kulunud, aga pean hoolikalt vaatama, mis sinna alla panen. Ma arvan, et tehaseinsenerid, kes rattale rehvid alla arvutasid, on siiski targemad, kui mina. Pigem usaldan neid ja ei hakka leiutama.
Enda tänavapeletisele panin samuti tagumise enduurorehvi, lihtsalt oli teine olemas ja 10mm laiem ka kui orig. ette nähtud on.
Saab samuti kruusal sõidetud ning maanteel pole veel aru saanud, et pidamine kehvem oleks.
Järgmine aasta (kui tsikkel veel alles) tuleb ette samuti enduurorehv, nats kõrgem ja laiem, kui ette nähtud.
edu
Re: Suurem rehv kui originaal
Veits teemast mööda, aga kas tavalise enduro kodarveljele saab panna ka ilma siselohvita rehvi. Kas see oleneb ainult rehvist, on see siis ilma või koos siselohvita kasutamiseks või on veljed, millele ei saagi panna ilma?
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
[quote="tambet12"]Veits teemast mööda, aga kas tavalise enduro kodarveljele saab panna ka ilma siselohvita rehvi.
...ikka saab panna,aga mis asi seal õhu sees hoiab???minu teada on mingi bmw mudelitel kodarvelg õhku pidav ja tubeless rehvile sobiv, teistel peab ikka lohv ka sees olema
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
petz61 kirjutas:...ikka saab panna,aga mis asi seal õhu sees hoiab???
Germeetik nazõvajetsa.Ja kodarad tuleb eelnevalt korralikult ära pingutada.
Re: Suurem rehv kui originaal
2000 aasta Yamaha R1-le raamatu järgi ette nähtud 190-50-17, aga ma ostsin kogematta 190-55-17... Pole vist mõtet seda alla toppida?? Või äkki keegi tark oskab õelda kas see on suur kõrguse vahe ja väga oluline.. Kas sõiduomadusi mõjutab? Muidugi ma ei tea kas ta üldse allagi mahub... Targem vist poes käia ja loota selle peale, et ümber vahetatakse!?
Re: Suurem rehv kui originaal
andrus964 kirjutas:2000 aasta Yamaha R1-le raamatu järgi ette nähtud 190-50-17, aga ma ostsin kogematta 190-55-17... Pole vist mõtet seda alla toppida?? Või äkki keegi tark oskab õelda kas see on suur kõrguse vahe ja väga oluline.. Kas sõiduomadusi mõjutab? Muidugi ma ei tea kas ta üldse allagi mahub... Targem vist poes käia ja loota selle peale, et ümber vahetatakse!?
Ümber ei ole keegi kohustatud seda vahetama, kuigi üldjuhul poed tulevad vastu ja seda teevad. Ma ei näe põhjust miks sa seda vahetama peaksid. Vahe peaks kiirelt Peast oelduna 2mm. Ehk mitte midagi. Sõites ei tunne seda ja alla mahub ka kindlasti.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
Kõrguse vahe siiski veidi rohkem, ca 10mm. Siiski ei usu, et see sõiduomadusi väga märgatavalt mõjutab. Samas, kui on Eestist ostetud rehv, siis ei näe põhjust, miks ei võiks pood seda ümber vahetada, kui rehv veljele veel monteerimata.
Re: Suurem rehv kui originaal
Rehvi ostsin reedel Tartu Veldist. Esmaspäeval lähen käin läbi, ehk saab ikka ümber vahetada.. Velje peale pole pannud, sest kohe koju jõudes avastasin oma väikse näpuka.. Tahaks ikka alla panna selles mõõdus rehvi mis tehase poolt ette nähtud. Hetkel ka all ikka õige mõõt...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.